quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef wesselbraaksma het volgende:
Haha, vandaag weer wat grappigs ik zag toevallig de postbode bij onze brievenbus staan en ik dacht wat doet die daar nou?
Ik naar buiten blijkt dat hij allemaal pakjes in de brievenbus stond te proppen, ik een krat halen en ik zei gooi hier maar in en die vent keek zo van kuuuuuut ik had ze dr bijna allemaal in gestouwd![]()
Ik he sorry man![]()
Weer binnen alles opgestapeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daarna uitpakken maar......
[ afbeelding ]
Ik heb er nu 24, als die andere 2 niet komen ga ik echt een claim indienen
Wilco. Kudt om te horen dat mensen toch steeds tegen kwaliteitsproblemen lopen met de ES800M. Nu gebruik ik ze ook niet dagelijks, maar lijkt toch echt niks mis mee hier.quote:
Onder andere de patchkast eens even onder handen nemenquote:Op maandag 12 november 2012 18:27 schreef shiznuts het volgende:
Medelijden met z'n geweten...
Beetje arme Chineesjes waren afhandig maken.
Ik heb er 0 besteld.Wat moet ik met die troep.
Mijne ook niet, grrrrrrrrr.quote:Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
mijn 1 cent fluitje is wel paid maar nog niet shipped...
dat gejank om die 1 cent deals claimine... helemaal als je een stuk of 20 heb.... beetje jammer daar is dit allemaal niet voor bedoeld.
Sipik Sk-68quote:Op maandag 12 november 2012 20:02 schreef Skippy_ball het volgende:
Koek-koek. Pakketje binnen.
De SK68-1 3W:
5,99 USD
18-10-12 besteld bij Ooit-kopen.
Link: http://www.ever buying.com/product158094.html (Spatie verwijderen)
Lekker felle lampjes, gewoon een AA batterij er in. Wat ook weer handig is. Klein, handig clipje. Ik had deze al maar heb er nog eens drie besteld waarvan twee voor collega's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Wat trouwens wel wil zeggen dat ik inklaringskosten over mijn bmw logo projectors moet betalen
Wat is het verschil tussen beide? ;pquote:Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Sipik Sk-68![]()
Hoeft nog niet persé doune te betekenen op een eerder verzonden pakketje, ene gaat sneller dan het andere en daar is geen pijl op na te trekken..
tabley??quote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef SuperChips het volgende:
Ik heb trouwrns nog coupons voor banggood zal ze morgen ff posten ik weet alleen niet of ze voor anderen ook werken ik keeeg zr bij mijn tabley
Ik denk dat je begrijpt wat 'ie bedoelt... kijk eens naar je Qwerty-layout.quote:
Hebben we daar meer aan dan die in de OP, dan?quote:Op maandag 12 november 2012 21:58 schreef SuperChips het volgende:
Ik heb trouwrns nog coupons voor banggood zal ze morgen ff posten ik weet alleen niet of ze voor anderen ook werken ik keeeg zr bij mijn tabley
tab toets?quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik denk dat je begrijpt wat 'ie bedoelt... kijk eens naar je Qwerty-layout.
[..]
Hebben we daar meer aan dan die in de OP, dan?
Moet wel veel zijnquote:Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb ook nog tering veel coupons voor banggood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |