SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo!quote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef badschaap het volgende:
Oja ik zal me even voorstellen :p
Ik ben een jongen van 17 jaar, kom uit het broabantse land.
Ik ga naar Havo, ben blijven zitten op 1/10 dit jaar.
Mijn hobby;s zijn tafeltennis, gamen en chillen ;p
Ik bleef gewoon rustig op de bank liggen en mijn pa is eten aan het maken.quote:Op zondag 11 november 2012 18:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Deed je wat je net aan ons verteld had?
haha respectquote:Op zondag 11 november 2012 18:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik bleef gewoon rustig op de bank liggen en mijn pa is eten aan het maken.
Ga je me dan opeten? :Squote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik hoop dat je sterft tijdens kerst!11!!
We've got a situation.quote:
WAT...... WTFquote:
het is pauly Dquote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je me dan opeten? :S
[..]
We've got a situation.
mooi toch, classics worden gewaardeerd hier op fokquote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef badschaap het volgende:
Volgens mij heb ik iets te veel gta gespeeld xd
Ken fking veel jaren 80/90 nummers volledig meebleren xd
africa- toto ;pquote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mooi toch, classics worden gewaardeerd hier op fok
hij is gewoon een gekke kerel, tatjana wel raken maar heidi nietquote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heidi Klum niet raken
Waz met jou.
Ja, maar mijn piemel heeft meer vlees dan jou in het geheel. :Squote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je me dan opeten? :S
[..]
We've got a situation.
ik ook, dat was echt een bazenprogrammaquote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef badschaap het volgende:
Ik wil dat er een nieuwe serie van flodder komt!!
Met tatjana Simicquote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ook, dat was echt een bazenprogramma
Jouw piemel is 1.60 lang en weegt 47 kg? Heb je een tumor?quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja, maar mijn piemel heeft meer vlees dan jou in het geheel. :S
quote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw piemel is 1.60 lang en weegt 47 kg? Heb je een tumor?
grootgeschapen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw piemel is 1.60 lang en weegt 47 kg? Heb je een tumor?
hehe jij kent ook alle quotes uit Jersey Shore volgens mijquote:
Yeahhhhhhh Buddy.quote:Op zondag 11 november 2012 18:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hehe jij kent ook alle quotes uit Jersey Shore volgens mij
Gym Tanning Laundry
Nee nee ik heb volledige controle als ik olifanten wil stretchen fix ik hem op 160 fix ik kleine meisjes zoals jij fix ik hem maar op 7 anders scheur je open.quote:Op zondag 11 november 2012 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En je neukt dus alleen olifanten?
7 wat? Mm?quote:Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee nee ik heb volledige controle als ik olifanten wil stretchen fix ik hem op 160 fix ik kleine meisjes zoals jij fix ik hem maar op 7 anders scheur je open.
just saying, maar het gaat in de PUB SC echt nooit over gamesquote:Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef badschaap het volgende:
I NEED A HEROOOO ohh boy saints row 3
Nou én ;pquote:Op zondag 11 november 2012 18:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
just saying, maar het gaat in de PUB SC echt nooit over games
Je weet toch, behaard en strakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow dorryquote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind je nu al irritant en niet leuk.
o jee dan kan hij zijn borst maar beter nat maken hehehquote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind je nu al irritant en niet leuk.
jij speel skyrim O_Oquote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
Mijn skyrim character
[ afbeelding ]
Roro zou haar zeker raken.quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
Mijn skyrim character
[ afbeelding ]
niet alle aziaten zijn chineesquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o jee dan kan hij zijn borst maar beter nat maken heheh
hoop voor hem dat ie niet appel achterna gaat
alle chinezen zijn wel aziaatquote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
niet alle aziaten zijn chinees
Aa jee is chimeid.quote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
niet alle aziaten zijn chinees
Lang niet meer gespeeld ik mis mn hottie Lydia.quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
Mijn skyrim character
[ afbeelding ]
Mjoll is coolerquote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Lang niet meer gespeeld ik mis mn hottie Lydia.
quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je weet toch, behaard en strakmental imagesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
wat heb jij vanavond gegetenquote:
Friet meej un frikandelquote:Op zondag 11 november 2012 18:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat heb jij vanavond gegeten
Kip uit de oven, gebakken aardappeltjes, en witlof uit de oven.quote:Op zondag 11 november 2012 18:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
AJ ik weet nog steeds niet wat je echt gegeten hebt
ooo witlof uit de ovenquote:Op zondag 11 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kip uit de oven, gebakken aardappeltjes, en witlof uit de oven.
verse groentensoep met gehaktbroodquote:
gun een man ook wat privé tijdquote:Op zondag 11 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Friet
Ro, zeg er eens wat van, waar ben je
Das anders gewoon lekker hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Friet
Ro, zeg er eens wat van, waar ben je
Ik zou jou eens even rakenquote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heidi Klum niet raken
Waz met jou.
zaterdag even kijken.quote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Update van marktplaats gebeuren: ik heb met hem afgesproken, as zaterdag@Amsterdam Centraal
ben benieuwd, zijn website zag er wel gewoon netjes uit (als die daadwerkelijk van hem was tenminste)quote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Update van marktplaats gebeuren: ik heb met hem afgesproken, as zaterdag@Amsterdam Centraal
als roald zegt dat ie mensen raakt denk ik niet dat hij dat met klappen bedoeltquote:
Geen flauw idee, zou best kunnen, maar ik ben toch te klein om model te worden, dus /care.quote:Op zondag 11 november 2012 18:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben benieuwd, zijn website zag er wel gewoon netjes uit (als die daadwerkelijk van hem was tenminste)
vrouwen langer dan 180quote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zou best kunnen, maar ik ben toch te klein om model te worden, dus /care.
pas je kickbox technieken op hem toe danquote:
in een sexy kort jurkje lopen met je harige potenquote:
en nu sereneusquote:Op zondag 11 november 2012 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hem van achter nemen, hem een lesje leren om geen viespeuk te zijn via marktplaats.
het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteitquote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Ik ben trouwens 1.58, vandaag gemeten.
Ben klein
Ben ik kwaliteit?quote:Op zondag 11 november 2012 18:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit
Hahahaquote:Op zondag 11 november 2012 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Ik ben trouwens 1.58, vandaag gemeten.
Ben klein
op de foto's die ik gezien heb wel aardig goede kwaliteitquote:
weeniequote:
Ja, maak me maar nog meer onzekerquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
op de foto's die ik gezien heb wel aardig goede kwaliteit![]()
ik bedoel wat ga je (ver)kopen?quote:Op zondag 11 november 2012 18:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niks?
Misschien troll hij me net zo hard
Doei.quote:Op zondag 11 november 2012 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Schatjes, ik ga ff naar mijn lieve tante en neef, totzo
doei doei AJquote:Op zondag 11 november 2012 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Schatjes, ik ga ff naar mijn lieve tante en neef, totzo
baasquote:Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef Ro-ald het volgende:
Hahaha blijven ook gewoon rustig zitten met het licht aan als de bel gaat
niet echt, er lopen maar echt heel weinig kinderen hierquote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doen ze bij jou ook aan Sint Maarten?
voorgaande jaren nog wel, maar de meeste kinderen hier zijn 3-4 jaar jonger en doen er dus ook niet echt meer aanquote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
niet echt, er lopen maar echt heel weinig kinderen hier
bij mij nog nietquote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef Ro-ald het volgende:
Oke valt mee nu hier er is 4 keer gebeld denk ik.
jij moet echt rapper wordenquote:
haha doenquote:Op zondag 11 november 2012 18:57 schreef Ro-ald het volgende:
Zo meteen als er iemand aanbelt ga ik door de brievenbus schreeuwen WIJ HEBBEN GEEN SNOEP!
het is zondagquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef Burtefurte het volgende:
[..]
Maar natuurlijk gaan alle mannelijke zolderautistjes hier mij een dikke feministe met een pittig rood kapsel noemen om deze wijven in bescherming te nemen, omdat ze weten dat als niemand hier meer walgelijke foto's gaat posten de autistische zoldermaagden nooit meer op iemand zullen kunnen fappen. Ik ben er al op voorbereid en hartstikke immuun hiertegen.
Maar dames, dit is niet sexy. Sexy is een knappe, charmante en verzorgde vrouw met klasse die iets aan de fantasie overlaat. Eentje met respect voor haar lichaam en die subjectiever is aan wie ze haar lichaam laat zien.
De titel van deze topicreeks zou "semi-geile, aandachtzoekende en beschikbare vrouwen" moeten zijn. Een wijs iemand zei ooit: "Hoes are not sexy, they are just available."
Je ging toch Sint Maarten lopen?quote:Op zondag 11 november 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb geen snoep.
Reactie uit S&G:
[..]
hey roald heeft gelijk, jij zou voor snoep gaan zingen vandaagquote:Op zondag 11 november 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb geen snoep.
Reactie uit S&G:
[..]
nou..................quote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd, zo kinderachtig ben ik toch niet
lekker voor jequote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Bendoe het volgende:
Oh god kinderen voor sint maarten komen langs
Ik lust geneens snoep meer gquote:Op zondag 11 november 2012 19:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
lekker voor je
jij hebt dat snoep toch niet nodig
Ik doe gewoon een sexy jurk aan, krijg ik wel meer dan snoep weet jequote:Op zondag 11 november 2012 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jammer mensen zouden wel geven denk ik![]()
Grapje
Dan krijg je mijn lollypop als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een sexy jurk aan, krijg ik wel meer dan snoep weet je![]()
![]()
je bent zelf een snoepje..... flirt moves enzoquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een sexy jurk aan, krijg ik wel meer dan snoep weet je![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd wat kinderachtig van jullie om door te denken, ik bedoelde natuurlijk dat ik naast snoep ook appels kreeg, want mensen denken: ze moet op haar lijn letten enzo.
Ik walg van jullie, bah
wie zijn "jullie"quote:Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd wat kinderachtig van jullie om door te denken, ik bedoelde natuurlijk dat ik naast snoep ook appels kreeg, want mensen denken: ze moet op haar lijn letten enzo.
Ik walg van jullie, bah
ik gaf je een complimentje, dat doe ik dus ook nooit meerquote:
Taexonquote:
Wat voor snoepje eigenlijk? Om te likken?quote:Op zondag 11 november 2012 19:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik zei dat je een snoepje was AJ
zo ben ik niet hoorquote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat voor snoepje eigenlijk? Om te likken?
tja, lekker kcal vasthoudenquote:
dat van mij was ook een grap droogklootquote:
Lach maar wat je wilt, Angel-Joy. Op een dag zul je me begrijpen.quote:Op zondag 11 november 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb geen snoep.
Reactie uit S&G:
[..]
Ga weg.quote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef Burtefurte het volgende:
[..]
Lach maar wat je wilt, Angel-Joy. Op een dag zul je me begrijpen.
Ohquote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat van mij was ook een grap droogkloot
Eyyy,,quote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Taexon![]()
hoe was je dagje kuip
wat begrijpen wij elkaar goedquote:
niks spannend gebeurt?quote:Op zondag 11 november 2012 19:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eyyy,,
Primamoest nooduitgang legioenzaal dus niet fouilleren
Daarna ingang kuip/legioenzaal en toen de binnenring vrij gemaakt van mensen met een collega
doeiquote:Op zondag 11 november 2012 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd PSV heeft gescoord![]()
Nu ben ik echt weg
Ze posten toch gewoon foto's?quote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef Burtefurte het volgende:
[..]
Lach maar wat je wilt, Angel-Joy. Op een dag zul je me begrijpen.
Doei schatjequote:Op zondag 11 november 2012 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd PSV heeft gescoord![]()
Nu ben ik echt weg
Ik wilde zorgen voor een nieuw inzicht.quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze posten toch gewoon foto's?
Bemoei jij er niet mee.
Ik heb gister nog een hoer geneukt was lekker man.quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Burtefurte het volgende:
[..]
Ahhwww, heb ik je op je maagdelijke pikkie getrapt? Wat ik zei is een feit, kerel.
kom jij nou hier om een beetje te haten ?quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Burtefurte het volgende:
[..]
Ahhwww, heb ik je op je maagdelijke pikkie getrapt? Wat ik zei is een feit, kerel.
En hoe laat werd je wakker?quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een hoer geneukt was lekker man.
Kijk maar wat hij eerder tegen mij zei.quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kom jij nou hier om een beetje te haten ?
Is ook handig ja, hoef ik minder te etenquote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tja, lekker kcal vasthoudenmag wel in de bulk
oke gelukkig, hoewel ik niet weet of het nou juist leuk is als er iets spannend gebeurt of juist nietquote:Op zondag 11 november 2012 19:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee weinig, heb wel een standby team zien rennen maar geen idee waarvoor
Ja dat is het probleem, je hebt leuk spannend en je hebt spannend dat niet leuk isquote:Op zondag 11 november 2012 19:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
oke gelukkig, hoewel ik niet weet of het nou juist leuk is als er iets spannend gebeurt of juist niet
dat is waar, als er een stel hooligans met wapens opeens achterlijk agressief worden is dat vast niet zo leukquote:Op zondag 11 november 2012 19:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem, je hebt leuk spannend en je hebt spannend dat niet leuk is
Klopt zulke dingen zijn inderdaad niet leukquote:Op zondag 11 november 2012 19:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, als er een stel hooligans met wapens opeens achterlijk agressief worden is dat vast niet zo leuk
a mooi je leeft nogquote:
welke is het geworden?quote:Op zondag 11 november 2012 19:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een film aan het kijken.
ken ik niet, maar is een leuke acteur dus vast een leuke filmquote:
En dan vannacht niet kunnen slapenquote:Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag de halve dag zowat geslapen
Ik vermijd het ook altijd inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Ben al zo'n jaar of 3 niet meer bij macdonalds geweest
ewaja als ik daar elke week zou eten, zou ik nu een vetpercentage van een baby hebbenquote:Op zondag 11 november 2012 20:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vermijd het ook altijd inderdaad.
ewaja dat is de hayat hequote:Op zondag 11 november 2012 20:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ewaja als ik daar elke week zou eten, zou ik nu een vetpercentage van een baby hebben
hypoooooquote:
quote:
knap gerijmd hoor. echte rap lyrics ditquote:Op zondag 11 november 2012 20:14 schreef CruellaDeVil het volgende:
Sinte sinte Maarten.
Alle FOK!kers zijn apen.
anderhalf uur geen wifi en de trein waar ik een kwartier in zit welquote:
Ze waren aandoenlijk, de kleine koters.quote:Op zondag 11 november 2012 20:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
knap gerijmd hoor. echte rap lyrics dit
freakquote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
anderhalf uur geen wifi en de trein waar ik een kwartier in zit wel
#firstworldproblems
quote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
anderhalf uur geen wifi en de trein waar ik een kwartier in zit wel
#firstworldproblems
wat zie jij in sociaal doen?quote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ga sociaal doen met de mensen die bij je in de trein zitten dan.Overwin je autisme
Had ik vandaan al vrij goed gedaan vond ik andersquote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ga sociaal doen met de mensen die bij je in de trein zitten dan.Overwin je autisme
Halloween doet bij ons ook niemand aanquote:Op zondag 11 november 2012 20:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hier ook niet. Met halloween ook niet.
helemaal met je eensquote:
Mja vorig jaar was er nog 1 die aanbelde, dit jaar niemandquote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling?
Hier zijn 53 kindjes langeweest.
kloptquote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had ik vandaan al vrij goed gedaan vond ik anders
Hier ook niet. Of ze durven niet aan te bellen. Dat zou ook nog best goed kunnen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Halloween doet bij ons ook niemand aan
vrijdag weer?quote:Op zondag 11 november 2012 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
klopt
[..]
Hier ook niet. Of ze durven niet aan te bellen. Dat zou ook nog best goed kunnen.
Vreemd. Ik heb voor de zekerheid het licht op de gang laten branden.quote:Op zondag 11 november 2012 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
Hier ook niet. Of ze durven niet aan te bellen. Dat zou ook nog best goed kunnen.
In de woonkamer danquote:Op zondag 11 november 2012 20:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Vreemd. Ik heb voor de zekerheid het licht op de gang laten branden.
Een wat?quote:Op zondag 11 november 2012 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen maar eens een douchebiertje proberen.
gewoon doenquote:
Denk het nietquote:Op zondag 11 november 2012 20:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon doen
Die kinderen denken van wel
Liever welquote:Op zondag 11 november 2012 20:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Denk het niet
Nee ze denken dat mijn buren eng zijn. En ik geef ze groot gelijk.
ik denk het nietquote:Op zondag 11 november 2012 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Liever wel![]()
Dat zal 't 'm wel wezen ja
Awwwquote:Op zondag 11 november 2012 20:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik denk het niet![]()
Ja nee écht. Echtechtecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |