het is zondagquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef Burtefurte het volgende:
[..]
Maar natuurlijk gaan alle mannelijke zolderautistjes hier mij een dikke feministe met een pittig rood kapsel noemen om deze wijven in bescherming te nemen, omdat ze weten dat als niemand hier meer walgelijke foto's gaat posten de autistische zoldermaagden nooit meer op iemand zullen kunnen fappen. Ik ben er al op voorbereid en hartstikke immuun hiertegen.
Maar dames, dit is niet sexy. Sexy is een knappe, charmante en verzorgde vrouw met klasse die iets aan de fantasie overlaat. Eentje met respect voor haar lichaam en die subjectiever is aan wie ze haar lichaam laat zien.
De titel van deze topicreeks zou "semi-geile, aandachtzoekende en beschikbare vrouwen" moeten zijn. Een wijs iemand zei ooit: "Hoes are not sexy, they are just available."
Je ging toch Sint Maarten lopen?quote:Op zondag 11 november 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb geen snoep.
Reactie uit S&G:
[..]
hey roald heeft gelijk, jij zou voor snoep gaan zingen vandaagquote:Op zondag 11 november 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb geen snoep.
Reactie uit S&G:
[..]
nou..................quote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd, zo kinderachtig ben ik toch niet
lekker voor jequote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Bendoe het volgende:
Oh god kinderen voor sint maarten komen langs
Ik lust geneens snoep meer gquote:Op zondag 11 november 2012 19:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
lekker voor je
jij hebt dat snoep toch niet nodig
Ik doe gewoon een sexy jurk aan, krijg ik wel meer dan snoep weet jequote:Op zondag 11 november 2012 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jammer mensen zouden wel geven denk ik![]()
Grapje
Dan krijg je mijn lollypop als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een sexy jurk aan, krijg ik wel meer dan snoep weet je![]()
![]()
je bent zelf een snoepje..... flirt moves enzoquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een sexy jurk aan, krijg ik wel meer dan snoep weet je![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd wat kinderachtig van jullie om door te denken, ik bedoelde natuurlijk dat ik naast snoep ook appels kreeg, want mensen denken: ze moet op haar lijn letten enzo.
Ik walg van jullie, bah
wie zijn "jullie"quote:Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd wat kinderachtig van jullie om door te denken, ik bedoelde natuurlijk dat ik naast snoep ook appels kreeg, want mensen denken: ze moet op haar lijn letten enzo.
Ik walg van jullie, bah
ik gaf je een complimentje, dat doe ik dus ook nooit meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |