quote:
knap gerijmd hoor. echte rap lyrics ditquote:Op zondag 11 november 2012 20:14 schreef CruellaDeVil het volgende:
Sinte sinte Maarten.
Alle FOK!kers zijn apen.
anderhalf uur geen wifi en de trein waar ik een kwartier in zit welquote:
Ze waren aandoenlijk, de kleine koters.quote:Op zondag 11 november 2012 20:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
knap gerijmd hoor. echte rap lyrics dit
freakquote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
anderhalf uur geen wifi en de trein waar ik een kwartier in zit wel
#firstworldproblems
quote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
anderhalf uur geen wifi en de trein waar ik een kwartier in zit wel
#firstworldproblems
wat zie jij in sociaal doen?quote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ga sociaal doen met de mensen die bij je in de trein zitten dan.Overwin je autisme
Had ik vandaan al vrij goed gedaan vond ik andersquote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ga sociaal doen met de mensen die bij je in de trein zitten dan.Overwin je autisme
Halloween doet bij ons ook niemand aanquote:Op zondag 11 november 2012 20:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hier ook niet. Met halloween ook niet.
helemaal met je eensquote:
Mja vorig jaar was er nog 1 die aanbelde, dit jaar niemandquote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling?
Hier zijn 53 kindjes langeweest.
kloptquote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Had ik vandaan al vrij goed gedaan vond ik anders
Hier ook niet. Of ze durven niet aan te bellen. Dat zou ook nog best goed kunnen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Halloween doet bij ons ook niemand aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |