Is ook handig ja, hoef ik minder te etenquote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tja, lekker kcal vasthoudenmag wel in de bulk
oke gelukkig, hoewel ik niet weet of het nou juist leuk is als er iets spannend gebeurt of juist nietquote:Op zondag 11 november 2012 19:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee weinig, heb wel een standby team zien rennen maar geen idee waarvoor
Ja dat is het probleem, je hebt leuk spannend en je hebt spannend dat niet leuk isquote:Op zondag 11 november 2012 19:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
oke gelukkig, hoewel ik niet weet of het nou juist leuk is als er iets spannend gebeurt of juist niet
dat is waar, als er een stel hooligans met wapens opeens achterlijk agressief worden is dat vast niet zo leukquote:Op zondag 11 november 2012 19:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem, je hebt leuk spannend en je hebt spannend dat niet leuk is
Klopt zulke dingen zijn inderdaad niet leukquote:Op zondag 11 november 2012 19:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is waar, als er een stel hooligans met wapens opeens achterlijk agressief worden is dat vast niet zo leuk
a mooi je leeft nogquote:
welke is het geworden?quote:Op zondag 11 november 2012 19:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een film aan het kijken.
ken ik niet, maar is een leuke acteur dus vast een leuke filmquote:
En dan vannacht niet kunnen slapenquote:Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag de halve dag zowat geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |