Taexonquote:
Wat voor snoepje eigenlijk? Om te likken?quote:Op zondag 11 november 2012 19:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik zei dat je een snoepje was AJ
zo ben ik niet hoorquote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat voor snoepje eigenlijk? Om te likken?
tja, lekker kcal vasthoudenquote:
dat van mij was ook een grap droogklootquote:
Lach maar wat je wilt, Angel-Joy. Op een dag zul je me begrijpen.quote:Op zondag 11 november 2012 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb geen snoep.
Reactie uit S&G:
[..]
Ga weg.quote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef Burtefurte het volgende:
[..]
Lach maar wat je wilt, Angel-Joy. Op een dag zul je me begrijpen.
Ohquote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat van mij was ook een grap droogkloot
Eyyy,,quote:Op zondag 11 november 2012 19:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Taexon![]()
hoe was je dagje kuip
wat begrijpen wij elkaar goedquote:
niks spannend gebeurt?quote:Op zondag 11 november 2012 19:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eyyy,,
Primamoest nooduitgang legioenzaal dus niet fouilleren
Daarna ingang kuip/legioenzaal en toen de binnenring vrij gemaakt van mensen met een collega
doeiquote:Op zondag 11 november 2012 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd PSV heeft gescoord![]()
Nu ben ik echt weg
Ze posten toch gewoon foto's?quote:Op zondag 11 november 2012 19:14 schreef Burtefurte het volgende:
[..]
Lach maar wat je wilt, Angel-Joy. Op een dag zul je me begrijpen.
Doei schatjequote:Op zondag 11 november 2012 19:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Gvd PSV heeft gescoord![]()
Nu ben ik echt weg
Ik wilde zorgen voor een nieuw inzicht.quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze posten toch gewoon foto's?
Bemoei jij er niet mee.
Ik heb gister nog een hoer geneukt was lekker man.quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Burtefurte het volgende:
[..]
Ahhwww, heb ik je op je maagdelijke pikkie getrapt? Wat ik zei is een feit, kerel.
kom jij nou hier om een beetje te haten ?quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Burtefurte het volgende:
[..]
Ahhwww, heb ik je op je maagdelijke pikkie getrapt? Wat ik zei is een feit, kerel.
En hoe laat werd je wakker?quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een hoer geneukt was lekker man.
Kijk maar wat hij eerder tegen mij zei.quote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kom jij nou hier om een beetje te haten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |