wat heb jij vanavond gegetenquote:
Friet meej un frikandelquote:Op zondag 11 november 2012 18:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat heb jij vanavond gegeten
Kip uit de oven, gebakken aardappeltjes, en witlof uit de oven.quote:Op zondag 11 november 2012 18:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
AJ ik weet nog steeds niet wat je echt gegeten hebt
ooo witlof uit de ovenquote:Op zondag 11 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kip uit de oven, gebakken aardappeltjes, en witlof uit de oven.
verse groentensoep met gehaktbroodquote:
gun een man ook wat privé tijdquote:Op zondag 11 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Friet
Ro, zeg er eens wat van, waar ben je
Das anders gewoon lekker hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Friet
Ro, zeg er eens wat van, waar ben je
Ik zou jou eens even rakenquote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heidi Klum niet raken
Waz met jou.
zaterdag even kijken.quote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Update van marktplaats gebeuren: ik heb met hem afgesproken, as zaterdag@Amsterdam Centraal
ben benieuwd, zijn website zag er wel gewoon netjes uit (als die daadwerkelijk van hem was tenminste)quote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Update van marktplaats gebeuren: ik heb met hem afgesproken, as zaterdag@Amsterdam Centraal
als roald zegt dat ie mensen raakt denk ik niet dat hij dat met klappen bedoeltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |