SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou doen: Psv wint toch weerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Als ze de kansen benutten wel ja.quote:Op zondag 11 november 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou doen: Psv wint toch weer![]()
Ik denk het welquote:Op zondag 11 november 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou doen: Psv wint toch weerOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ze staan toch voor?quote:Op zondag 11 november 2012 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ze de kansen benutten wel ja.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat mag ook. Dat 'toch' is weer leuk.quote:Op zondag 11 november 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou doen: Psv wint toch weer
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jij hebt mod-powers...quote:Op zondag 11 november 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wou doen: Psv wint toch weer![]()
![]()
doneOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
![]()
Hop naar Barcelona
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Vorige topic zei ik nog dat Psv toch met 4-1 zou winnen![]()
Moet echt eens geld gaan inzetten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja, als Wijnaldum zelfs gaat scoren...Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
En als je geld inzet gaat het fout.quote:Op zondag 11 november 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet echt eens geld gaan inzetten
Of dat heb ik altijd.
Dus de gemeente eindhoven staat straks bovenaan?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Vorig jaar 2x 5-1. Vandaag weer?quote:Op zondag 11 november 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Moet echt eens geld gaan inzetten![]()
Nee, gewoon 4-1quote:
Die kut dwerg scoort nog wel de 4-1Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
je bent niet de enige, vandaag heb ik nog tegen Wolfsburg ingezetquote:Op zondag 11 november 2012 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En als je geld inzet gaat het fout.
Of dat heb ik altijd.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
In Wolfsburg wint Wolfsburg, dat weet iedereen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
je bent niet de enige, vandaag heb ik nog tegen Wolfsburg ingezet![]()
Hopen dat Strootman alsnog rood pakt... Ik wil ook iets goed hebben voorspeld... (vBommel geel telt niet, da's een zekerheid)![]()
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Wolfsburg wint Wolfsburg, dat weet iedereen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
voor het eerst dit seizoen gewonnen geloof ik.quote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Wolfsburg wint Wolfsburg, dat weet iedereen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Strootman gaat geen kaart pakken.quote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef RvLaak het volgende:
Hopen dat Strootman alsnog rood pakt... Ik wil ook iets goed hebben voorspeld... (vBommel geel telt niet, da's een zekerheid)![]()
Je bent me net voorquote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja van die voordelige citytrips, daar heb ik van gehoord ja![]()
![]()
In 3 klikken geregeld.quote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja van die voordelige citytrips, daar heb ik van gehoord ja"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ben er bang voor, maar hoop doet veld verlatenquote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman gaat geen kaart pakken.![]()
![]()
niet in de lengtequote:Op zondag 11 november 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn voorspelling: Dries en Dick groeien in de wedstrijd![]()
![]()
Zanka mag toch ook wel eens spelen of is hij nog steeds niet goed genoeg voor de bank van PSV?quote:![]()
2e keer, het is ook de 2e keer dat ik tegen ze heb ingezetquote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor het eerst dit seizoen gewonnen geloof ik.
Wie?quote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka mag toch ook wel eens spelen of is hij nog steeds niet goed genoeg voor de bank van PSV?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ah heb je hem weer met zijn stokpaardjequote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka mag toch ook wel eens spelen of is hij nog steeds niet goed genoeg voor de bank van PSV?![]()
Grootste talent van Scandinavië.quote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka mag toch ook wel eens spelen of is hij nog steeds niet goed genoeg voor de bank van PSV?![]()
![]()
Djuricic zit slecht in de wedstrijd.quote:Op zondag 11 november 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs Derijck wint van Djuricic, moet niet gekker worden.know'm sayin?
word? word.![]()
Was de eerste helft wel andersquote:Op zondag 11 november 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs Derijck wint van Djuricic, moet niet gekker worden.![]()
Zeker, Ajax haalt gewoon 6 Denen en dan haalt PSV 1tje en dan hebben ze gelijk het grootste talent te pakken. Niet normaal.quote:![]()
betere scouting + meer geldquote:Op zondag 11 november 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, Ajax haalt gewoon 6 Denen en dan haalt PSV 1tje en dan hebben ze gelijk het grootste talent te pakken. Niet normaal.![]()
Die Zanka was met FM wel altijd een baasOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Misschien kan Ajax hem aan het einde van het jaar wegkapenquote:Op zondag 11 november 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, Ajax haalt gewoon 6 Denen en dan haalt PSV 1tje en dan hebben ze gelijk het grootste talent te pakken. Niet normaal.
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 11 november 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Die Zanka was met FM wel altijd een baas![]()
heb niets beters te doen atmquote:Op zondag 11 november 2012 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah jij gaat er serieus op in. Leuk.![]()
![]()
Samen met Bazoer.quote:Op zondag 11 november 2012 18:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kan Ajax hem aan het einde van het jaar wegkapen![]()
quote:
In de rust kwam dat eftelingliedje nog voorbij, alles kan in Oandhoven!quote:Op zondag 11 november 2012 18:02 schreef RvLaak het volgende:
zingen ze nou werkelijk een kerstliedje?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Is bedoeld voor onze nieuwe keeper.quote:Op zondag 11 november 2012 18:02 schreef RvLaak het volgende:
zingen ze nou werkelijk een kerstliedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
De herdertjes lagen bij nachtequote:Op zondag 11 november 2012 18:02 schreef RvLaak het volgende:
zingen ze nou werkelijk een kerstliedje?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 18:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is bedoeld voor onze nieuwe keeper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 18:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is bedoeld voor onze nieuwe keeper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.![]()
Beter pakt van Bommel tegen ADO ook geel, want anders loopt hij het risico tegen Vitesse zijn 7e kaart te pakken en geschorst te zijn tegen ajax.Un dann rettet kein Kavallerie,
De astrologische keeperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar zijn we heel bang voor bij Ajax ja.quote:Op zondag 11 november 2012 18:04 schreef Zorro het volgende:
Beter pakt van Bommel tegen ADO ook geel, want anders loopt hij het risico tegen Vitesse zijn 7e kaart te pakken en geschorst te zijn tegen ajax.![]()
Inb4 hattrick tegen Ajax.quote:Op zondag 11 november 2012 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar zijn we heel bang voor bij Ajax ja."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 18:04 schreef RvLaak het volgende:
De astrologische keepergehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
De grote sterke keeperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Keeper die zich goed thuisvoelt bij PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 18:06 schreef Zorro het volgende:
De grote sterke keeperEerder groot en natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Van Bommel werd er even flink uitgelopenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon een vrije trap.Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
www.eredi.... laat maarquote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef Bastiefcg het volgende:
mijn stroompje is ermee opgehouden heeft iemand er nog 1?![]()
bel nuon evenquote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef Bastiefcg het volgende:
mijn stroompje is ermee opgehouden heeft iemand er nog 1?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Keeper die het allemaal heel zeker weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was een echt Immersjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zie je wel, het was niet helemaal onterecht dat ik verbaasd was toen Wijnaldum scoorde.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wijnaldum en Immers zijn goede vrienden?Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
Keeper die het allemaal heel zeker weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keepert die nooit op tijd uit z'n goal komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wuehwuehwuehwueh
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij was ook gewoon niet sterk, accepteren en doorgaan.![]()
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef RvLaak het volgende:
ligt het aan mij, of is het sinds de 1-1 een stuk minder leuk geworden?know'm sayin?
word? word.![]()
Omdat ze louter uit getroll bestaan. Donder gewoon op met die quote-verzamelingen van je, zit geen hond te wachten op dat sneue gedoe van jou.quote:![]()
Quote verzameling? Iemand riep super blij dat PSV wel even werd afgemaakt. Als ik erop terug kom gaan ze weg?quote:Op zondag 11 november 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze louter uit getroll bestaan. Donder gewoon op met die quote-verzamelingen van je, zit geen hond te wachten op dat sneue gedoe van jou.
Jammer dit brilletje weer.![]()
Ze tellen aantal gele kaarten van MvB?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hou nou eens op met dit soort gejank manquote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Quote verzameling? Iemand riep super blij dat PSV wel even werd afgemaakt. Als ik erop terug kom gaan ze weg?
Jammer dit brilletje weer.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je kan het verdraaien hoe je wilt, maar ze gaan idd weg dan, ja.quote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Quote verzameling? Iemand riep super blij dat PSV wel even werd afgemaakt. Als ik erop terug kom gaan ze weg?![]()
![]()
Oh blijkbaar een nieuwe regel.quote:Op zondag 11 november 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan het verdraaien hoe je wilt, maar ze gaan idd weg dan, ja.![]()
Blijkbaar, voor jou. Geeft niet, snel van begrip ben je nooit geweest.quote:
Verder gezeur mag in feedback.![]()
![]()
Dat is zo mooi als PSV eerst achterkomt, dan krijg je dit onbetaalbare frustigedrag als ze toch winnenquote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Quote verzameling? Iemand riep super blij dat PSV wel even werd afgemaakt. Als ik erop terug kom gaan ze weg?
Jammer dit brilletje weer.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Uh nee want dat heb ik vaker gedaan toen moest je zelf ook lachenquote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, voor jou. Geeft niet, snel van begrip ben je nooit geweest.![]()
![]()
iddquote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is zo mooi als PSV eerst achterkomt, dan krijg je dit onbetaalbare frustigedrag als ze toch winnentriest dit.
![]()
Helaas voor jou is het geen goede flowquote:
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 18:12:53 ]![]()
of een stormloopquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Als het even kan ook nog 2... 3-3 vind ik wel een leuke uitslag.quote:
Winnen zie ik Heerenveen niet meer doen![]()
![]()
d.advocaat@psv.nl of ping hem even op 22dah45quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat is des foks.quote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? bij elke speler 'baas' achter z'n naam zetten?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Zei het tochquote:
Ik moet echt geld gaan inzetten
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
Hopelijk nog 5quote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei het toch
Ik moet echt geld gaan inzetten![]()
![]()
Marco van BaastenOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
jij jinxquote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei het toch
Ik moet echt geld gaan inzetten![]()
![]()
9-1 is wel heel overdreven hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
9-1 is wel heel overdreven hoor![]()
![]()
Je neemt GGMM's flow over.quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
9-1 is wel heel overdreven hoor
Eerste helft al.quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een gedeelte gemist, maar heeft Mertens nou al gescoord?![]()
Mertbaas heeft gescoord.quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een gedeelte gemist, maar heeft Mertens nou al gescoord?
Yus.quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een gedeelte gemist, maar heeft Mertens nou al gescoord?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ok, dan nog eentje om jou een plezier te doen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei het toch
Ik moet echt geld gaan inzetten
en om het doelsaldo nog oppermachtiger te makenUn dann rettet kein Kavallerie,
Waterbaas heeft wel 1tje doorgelatenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik vond van bommelbaas vandaag aardig spelen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waterbaas heeft wel 1tje doorgelaten![]()
Kinder verlaters krijgen geen baas achter hun naam.quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waterbaas heeft wel 1tje doorgelaten
Waterman.
Hij heet Waterman, niet Waterbaas, wel z'n correcte naam gebruiken he?quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waterbaas heeft wel 1tje doorgelaten![]()
Narsbaas of Strootbaas MOTMquote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond van bommelbaas vandaag aardig spelen.![]()
advocaatbaas heeft psv wel in een flow gekregenquote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond van bommelbaas vandaag aardig spelen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zeer.quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef Rabieluh het volgende:
Heb Ajax overigens niet meer kunnen zien, was Fischer goed?![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef Rabieluh het volgende:
Heb Ajax overigens niet meer kunnen zien, was Fischer goed?
Ja, sinds hij Lensbaas op de bank zet draait het weer wat beter.quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
advocaatbaas heeft psv wel in een flow gekregen![]()
Neequote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef Rabieluh het volgende:
Heb Ajax overigens niet meer kunnen zien, was Fischer goed?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Lensbaas heeft toch een bazenblessure?quote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sinds hij Lensbaas op de bank zet draait het weer wat beter.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef Gramulanion het volgende:
Die Steven kan ook niet voorspellen.
Oh vanbaasdaar.quote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lensbaas heeft toch een bazenblessure?![]()
Zo, nou blij?quote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lensbaas heeft toch een bazenblessure?Un dann rettet kein Kavallerie,
ik ben baas dus altijd blijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:19 schreef j0rdiiii het volgende:
100 euro op 4-1 gezet, bedankt he debiel.
quote:Op zondag 11 november 2012 18:19 schreef j0rdiiii het volgende:
100 euro op 4-1 gezet, bedankt he debiel.![]()
![]()
Alsof je zoveel hebt.quote:Op zondag 11 november 2012 18:19 schreef j0rdiiii het volgende:
100 euro op 4-1 gezet, bedankt he debiel.
Ze gaan makkelijker door de 100 goal barrière heen als het zo doorgaat.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Wel dat hij geen geld had moeten inzetten, toch een pientere knaap.quote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef Gramulanion het volgende:
Die Steven kan ook niet voorspellen.![]()
Lenen bij de baas van DSBaas gaat niet meerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Gaat ook makkelijk, heb geen geldquote:Op zondag 11 november 2012 18:20 schreef Compliment het volgende:
[..]
Wel dat hij geen geld had moeten inzetten, toch een pientere knaap.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hoe is dat met dat werk eigenlijk dan, is dat mens nog steeds ziek?quote:Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat ook makkelijk, heb geen geld![]()
Oh.quote:Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat ook makkelijk, heb geen geld![]()
Je zakt weer in aanzien.![]()
![]()
Ik ga morgen gewoon langs en zeg dan wel dat ik helemaal geen reiskosten hoefquote:Op zondag 11 november 2012 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe is dat met dat werk eigenlijk dan, is dat mens nog steeds ziek?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat meen je niet.quote:Op zondag 11 november 2012 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch moet Robben altijd in de basis.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef mrstylo het volgende:
PSV - SC Heerenveen 5-1
Bonusvraag
Wie is de koploper na de 12e speelronde?
PSV![]()
Deze man.quote:
Ik had 14-1. Uitdoelpunten tenminste goed.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik ga eten
Psv'ers gefeliciteerd met de nr1 plaatsOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ben steeds verbaasder dat Wijnaldum vandaag een doelpunt gemaakt heeft.Un dann rettet kein Kavallerie,
PSV bovenaan, armoe
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Sfeertje hoor in Zwolle vanmiddag.
Al bekend wat Babel heeft? Zag er niet zo goed uit. Pols kapot oid?![]()
Uit de kom.quote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Schouder uit de kom, was vrij duidelijk te zien op tvquote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Arm uit de kom geloof ik.quote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Al bekend wat Babel heeft? Zag er niet zo goed uit. Pols kapot oid?know'm sayin?
word? word.![]()
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik stond in het stadion dus nog geen beelden gezien.quote:Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schouder uit de kom, was vrij duidelijk te zien op tv![]()
dat snap ik, maar vond het alsnog een nuttige toevoegingquote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik stond in het stadion dus nog geen beelden gezien.![]()
![]()
Oh zoquote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
dat snap ik, maar vond het alsnog een nuttige toevoeging. Vatte het anders op.
Thnx voor de info.
![]()
No worriesquote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh zo. Vatte het anders op.
Thnx voor de info.
.
![]()
Blijft mooi vermaak de reacties op VZ. Even popcorn in de oven doen.quote:Dirk1911 november 2012 om 18:26
Jammer dat psv heeft gewonnen, Heerenveen was over de hele wedstrijd de betere ploeg.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijft mooi vermaak de reacties op VZ. Even popcorn in de oven doen.... Heerenveen de betere vinden
![]()
![]()
PSV +32, op 1 na meest scorende ploeg is ajax, die hebben niet eens 32 doelpunten gemaakt.Un dann rettet kein Kavallerie,
Pijnlijk als supporter van Heerenveen ditZe zijn wat mij betreft de armoedigste club op dit moment. Ik heb echt met stijgende verbazing naar ze gekeken. Die verdediging
Sowieso elkaar niet eens fatsoenlijk kunnen aanspelen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik wist niet dat Fischer (/Messi) ging spelen.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ah, logisch.quote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Fischer (/Messi) ging spelen.![]()
Die golfbal-juich-actie was wel erg sneu.quote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer dat aids-psv hé.
En natuurlijk die kleine tyfuskabouter mertens die scoort.![]()
Frustratiesquote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer dat aids-psv hé.
![]()
Ik heb het niet gezien. Even terugkijkenquote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die golfbal-juich-actie was wel erg sneu.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer dat aids-psv hé.
En natuurlijk die kleine tyfuskabouter mertens die scoort.
Owja je ging zuurkool eten.quote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer dat aids-psv hé.
Denk het niet.quote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, wat een sneue actie. Hoop dat Marco 'm in de catacomben omver geschopt heeft.
VBL / NOS Eredivisie # 40 Dramanolev![]()
waar gaat dit over?quote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, wat een sneue actie. Hoop dat Marco 'm in de catacomben omver geschopt heeft.know'm sayin?
word? word.![]()
wie?quote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme, wat een sneue actie. Hoop dat Marco 'm in de catacomben omver geschopt heeft.![]()
Mertens deed alsof hij aan golf deed. Tikte een onzichtbare bal naar de cornervlagquote:Schande
http://eredivisielive.nl/(...)-heerenveen-2-1.html![]()
Ach gut.quote:Op zondag 11 november 2012 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens deed alsof hij aan golf deed. Tikte een onzichtbare bal naar de cornervlagSchande
http://eredivisielive.nl/(...)-heerenveen-2-1.htmlknow'm sayin?
word? word.![]()
NOS vindt dat zo geweldig dat ze dat nog even een paar keer herhalen moeten.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ik heb wel eens treurigere methodes gezien om met een doelpunt om te gaan. Zoals spelers die niet juichen omdat ze bij de tegenstander hebben gespeeld. Ik weet niet welke idioot dat bedacht heeft, maar ik vind dat je het niet kunt maken naar je supporters.quote:Op zondag 11 november 2012 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mertens deed alsof hij aan golf deed. Tikte een onzichtbare bal naar de cornervlagSchande
http://eredivisielive.nl/(...)-heerenveen-2-1.htmlCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Ik heb wel vertrouwen in een goed resultaat van ADO. Ajax zal ongetwijfeld gaan winnen van VVV. AZ gaat wel winnen van Maaskant.
En de Match of the Day Heerenveen - RKC![]()
![]()
Jij kan niet eens inhoudelijke discussies voeren terwijl je ongeveer 9 jaar ouder bent dan ik en ik daar veel beter in ben.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
121k posts op een forum op je 14de noemt mij autist
OEEEEEEEEEEEEEEE TREAT![]()
Komt hij weer met zijn stokpaardje. Ga jij maar voor de spiegel oefenen hoe je buiten een gesprek kan voeren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan niet eens inhoudelijke discussies voeren terwijl je ongeveer 9 jaar ouder bent dan ik en ik daar veel beter in ben.
OEEEEEEEEEEEEEEE TREAT![]()
1. Jij hebt meer stokpaardjes dan mij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt hij weer met zijn stokpaardje. Ga jij maar voor de spiegel oefenen hoe je buiten een gesprek kan voeren.
2. Ik kan heus normale gesprekken voeren, alleen niet met mensen die constant vervelend en irritant doen![]()
Ja super vervelend dat ik PSV en VVV toejuich. En vooral autistisch van mijquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Jij hebt meer stokpaardjes dan mij.
2. Ik kan heus normale gesprekken voeren, alleen niet met mensen die constant vervelend en irritant doen![]()
![]()
Waar zeg ik dat ik alleen op deze 2 dingen doel?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja super vervelend dat ik PSV en VVV toejuich.![]()
Wat zei ik nog meer dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik alleen op deze 2 dingen doel?![]()
![]()
Owjeej zeg. Probeer niet alles zo serieus te nemen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doel niet specifiek op die twee dingen.
Er zijn wel meer dingen waar ik me stoor aan jou
Forum Opties Forumhop: Hop naar: