abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119093590
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV weer geniaal _O_
Toch raar. Dan geniaal, dan kut, dan weer goed, dan weer kut, dan weer geweldig enz.
  zondag 11 november 2012 @ 18:25:20 #242
123170 alors
zlata1234
pi_119093591
Bommel met zijn handje :')
know'm sayin?
×
word? word.
  Forum Admin zondag 11 november 2012 @ 18:25:26 #243
35723 crew  GGMM
pi_119093596
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Sfeertje hoor in Zwolle vanmiddag _O_.
Al bekend wat Babel heeft? Zag er niet zo goed uit. Pols kapot oid?
Uit de kom.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_119093598
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Sfeertje hoor in Zwolle vanmiddag _O_.
Al bekend wat Babel heeft? Zag er niet zo goed uit. Pols kapot oid?
Schouder uit de kom, was vrij duidelijk te zien op tv
  zondag 11 november 2012 @ 18:25:35 #245
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_119093601
"Eintove, wa zijn wij?"
¯ _(ツ)_/¯
  zondag 11 november 2012 @ 18:25:42 #246
123170 alors
zlata1234
pi_119093605
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef Pino112 het volgende:
Sfeertje hoor in Zwolle vanmiddag _O_.
Al bekend wat Babel heeft? Zag er niet zo goed uit. Pols kapot oid?
Arm uit de kom geloof ik.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_119093618
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef Type-R het volgende:
"Eintove, wa zijn wij?"
Dyslectisch?
  zondag 11 november 2012 @ 18:26:13 #248
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_119093631
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 11 november 2012 @ 18:26:16 #249
123170 alors
zlata1234
pi_119093632
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dyslectisch?
:D
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 11 november 2012 @ 18:26:46 #250
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119093661
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:25 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Schouder uit de kom, was vrij duidelijk te zien op tv
Ik stond in het stadion dus nog geen beelden gezien.
pi_119093678
_O- Perez.
pi_119093682
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik stond in het stadion dus nog geen beelden gezien.
dat snap ik, maar vond het alsnog een nuttige toevoeging :P
  Redactie Sport / Supervogel zondag 11 november 2012 @ 18:29:01 #253
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119093747
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

dat snap ik, maar vond het alsnog een nuttige toevoeging :P
Oh zo :+. Vatte het anders op.

Thnx voor de info ^O^.
pi_119093752
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Oh zo :+. Vatte het anders op.

Thnx voor de info ^O^.
No worries ;).
pi_119093784
+32 _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_119093804
quote:
Dirk1911 november 2012 om 18:26
Jammer dat psv heeft gewonnen, Heerenveen was over de hele wedstrijd de betere ploeg.
Blijft mooi vermaak de reacties op VZ. Even popcorn in de oven doen.
pi_119093823
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_119093882
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Blijft mooi vermaak de reacties op VZ. Even popcorn in de oven doen.
_O-... Heerenveen de betere vinden :')
  FOK!Fotograaf zondag 11 november 2012 @ 18:33:49 #259
842 Zorro
Z
pi_119093917
PSV +32, op 1 na meest scorende ploeg is ajax, die hebben niet eens 32 doelpunten gemaakt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 11 november 2012 @ 18:35:28 #260
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_119093985
+32 jongens wat een legendarisch elftal met legendarische spelers _O_
pi_119094040
Wouters, Koeman 2x, van Basten... ?
  zondag 11 november 2012 @ 18:39:11 #262
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_119094125
Pijnlijk als supporter van Heerenveen dit :') Ze zijn wat mij betreft de armoedigste club op dit moment. Ik heb echt met stijgende verbazing naar ze gekeken. Die verdediging :'( Sowieso elkaar niet eens fatsoenlijk kunnen aanspelen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_119094317
Scheids bij Feyenoord _O-
pi_119094407
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:23 schreef mrstylo het volgende:

[..]

_O_ _O_
Man city - Ajax 4-0 :')
pi_119094446
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 18:47 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Man city - Ajax 4-0 :')
Schoonheidsfouten.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  Forum Admin zondag 11 november 2012 @ 18:48:33 #266
35723 crew  GGMM
pi_119094459
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Schoonheidsfouten.
Hoe kún je dat denken :N
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_119094541
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoe kún je dat denken :N
Ik wist niet dat Fischer (/Messi) ging spelen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_119094544
Weer dat aids-psv hé.

En natuurlijk die kleine tyfuskabouter mertens die scoort.
  Forum Admin zondag 11 november 2012 @ 18:51:30 #269
35723 crew  GGMM
pi_119094567
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Fischer (/Messi) ging spelen.
Ah, logisch.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin zondag 11 november 2012 @ 18:51:48 #270
35723 crew  GGMM
pi_119094582
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer dat aids-psv hé.

En natuurlijk die kleine tyfuskabouter mertens die scoort.
Die golfbal-juich-actie was wel erg sneu.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')