www.eredi.... laat maarquote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef Bastiefcg het volgende:
mijn stroompje is ermee opgehouden heeft iemand er nog 1?
bel nuon evenquote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef Bastiefcg het volgende:
mijn stroompje is ermee opgehouden heeft iemand er nog 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Dat was een echt Immersjequote:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
Keeper die het allemaal heel zeker weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wuehwuehwuehwueh
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij was ook gewoon niet sterk, accepteren en doorgaan.
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef RvLaak het volgende:
ligt het aan mij, of is het sinds de 1-1 een stuk minder leuk geworden?
Omdat ze louter uit getroll bestaan. Donder gewoon op met die quote-verzamelingen van je, zit geen hond te wachten op dat sneue gedoe van jou.quote:
Quote verzameling? Iemand riep super blij dat PSV wel even werd afgemaakt. Als ik erop terug kom gaan ze weg?quote:Op zondag 11 november 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze louter uit getroll bestaan. Donder gewoon op met die quote-verzamelingen van je, zit geen hond te wachten op dat sneue gedoe van jou.
Hou nou eens op met dit soort gejank manquote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Quote verzameling? Iemand riep super blij dat PSV wel even werd afgemaakt. Als ik erop terug kom gaan ze weg?
Jammer dit brilletje weer.
Je kan het verdraaien hoe je wilt, maar ze gaan idd weg dan, ja.quote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Quote verzameling? Iemand riep super blij dat PSV wel even werd afgemaakt. Als ik erop terug kom gaan ze weg?
Oh blijkbaar een nieuwe regel.quote:Op zondag 11 november 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan het verdraaien hoe je wilt, maar ze gaan idd weg dan, ja.
Blijkbaar, voor jou. Geeft niet, snel van begrip ben je nooit geweest.quote:
Dat is zo mooi als PSV eerst achterkomt, dan krijg je dit onbetaalbare frustigedrag als ze toch winnenquote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dit brilletje weer.
Uh nee want dat heb ik vaker gedaan toen moest je zelf ook lachenquote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, voor jou. Geeft niet, snel van begrip ben je nooit geweest.
iddquote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is zo mooi als PSV eerst achterkomt, dan krijg je dit onbetaalbare frustigedrag als ze toch winnen
Helaas voor jou is het geen goede flowquote:
of een stormloopquote:
Als het even kan ook nog 2... 3-3 vind ik wel een leuke uitslag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |