www.eredi.... laat maarquote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef Bastiefcg het volgende:
mijn stroompje is ermee opgehouden heeft iemand er nog 1?
bel nuon evenquote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef Bastiefcg het volgende:
mijn stroompje is ermee opgehouden heeft iemand er nog 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Dat was een echt Immersjequote:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef GGMM het volgende:
Keeper die het allemaal heel zeker weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wuehwuehwuehwueh
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij was ook gewoon niet sterk, accepteren en doorgaan.
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef RvLaak het volgende:
ligt het aan mij, of is het sinds de 1-1 een stuk minder leuk geworden?
Omdat ze louter uit getroll bestaan. Donder gewoon op met die quote-verzamelingen van je, zit geen hond te wachten op dat sneue gedoe van jou.quote:
Quote verzameling? Iemand riep super blij dat PSV wel even werd afgemaakt. Als ik erop terug kom gaan ze weg?quote:Op zondag 11 november 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze louter uit getroll bestaan. Donder gewoon op met die quote-verzamelingen van je, zit geen hond te wachten op dat sneue gedoe van jou.
Hou nou eens op met dit soort gejank manquote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Quote verzameling? Iemand riep super blij dat PSV wel even werd afgemaakt. Als ik erop terug kom gaan ze weg?
Jammer dit brilletje weer.
Je kan het verdraaien hoe je wilt, maar ze gaan idd weg dan, ja.quote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Quote verzameling? Iemand riep super blij dat PSV wel even werd afgemaakt. Als ik erop terug kom gaan ze weg?
Oh blijkbaar een nieuwe regel.quote:Op zondag 11 november 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan het verdraaien hoe je wilt, maar ze gaan idd weg dan, ja.
Blijkbaar, voor jou. Geeft niet, snel van begrip ben je nooit geweest.quote:
Dat is zo mooi als PSV eerst achterkomt, dan krijg je dit onbetaalbare frustigedrag als ze toch winnenquote:Op zondag 11 november 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dit brilletje weer.
Uh nee want dat heb ik vaker gedaan toen moest je zelf ook lachenquote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar, voor jou. Geeft niet, snel van begrip ben je nooit geweest.
iddquote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is zo mooi als PSV eerst achterkomt, dan krijg je dit onbetaalbare frustigedrag als ze toch winnen
Helaas voor jou is het geen goede flowquote:
of een stormloopquote:
Als het even kan ook nog 2... 3-3 vind ik wel een leuke uitslag.quote:
d.advocaat@psv.nl of ping hem even op 22dah45quote:
Echt? bij elke speler 'baas' achter z'n naam zetten?quote:
Dat is des foks.quote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? bij elke speler 'baas' achter z'n naam zetten?
Zei het tochquote:
Hopelijk nog 5quote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei het toch
Ik moet echt geld gaan inzetten
jij jinxquote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei het toch
9-1 is wel heel overdreven hoorquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
9-1 is wel heel overdreven hoor
Je neemt GGMM's flow over.quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
9-1 is wel heel overdreven hoor
Eerste helft al.quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een gedeelte gemist, maar heeft Mertens nou al gescoord?
Mertbaas heeft gescoord.quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik zet trends.quote:
Yus.quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ok, dan nog eentje om jou een plezier te doen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zei het toch
Mooi man. Gaat m'n Manager weer.quote:
Waterbaas heeft wel 1tje doorgelatenquote:
Ik vond van bommelbaas vandaag aardig spelen.quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waterbaas heeft wel 1tje doorgelaten
Kinder verlaters krijgen geen baas achter hun naam.quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heet Waterman, niet Waterbaas, wel z'n correcte naam gebruiken he?quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Narsbaas of Strootbaas MOTMquote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond van bommelbaas vandaag aardig spelen.
Watquote:
advocaatbaas heeft psv wel in een flow gekregenquote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond van bommelbaas vandaag aardig spelen.
Zeer.quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef Rabieluh het volgende:
Heb Ajax overigens niet meer kunnen zien, was Fischer goed?
quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef Rabieluh het volgende:
Ja, sinds hij Lensbaas op de bank zet draait het weer wat beter.quote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
advocaatbaas heeft psv wel in een flow gekregen
Neequote:Op zondag 11 november 2012 18:17 schreef Rabieluh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |