Je bent me net voorquote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja van die voordelige citytrips, daar heb ik van gehoord ja
In 3 klikken geregeld.quote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja van die voordelige citytrips, daar heb ik van gehoord ja
ben er bang voor, maar hoop doet veld verlatenquote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman gaat geen kaart pakken.
niet in de lengtequote:Op zondag 11 november 2012 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn voorspelling: Dries en Dick groeien in de wedstrijd
Zanka mag toch ook wel eens spelen of is hij nog steeds niet goed genoeg voor de bank van PSV?quote:
2e keer, het is ook de 2e keer dat ik tegen ze heb ingezetquote:Op zondag 11 november 2012 17:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor het eerst dit seizoen gewonnen geloof ik.
Wie?quote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka mag toch ook wel eens spelen of is hij nog steeds niet goed genoeg voor de bank van PSV?
Ah heb je hem weer met zijn stokpaardjequote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka mag toch ook wel eens spelen of is hij nog steeds niet goed genoeg voor de bank van PSV?
Grootste talent van Scandinavië.quote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Djuricic zit slecht in de wedstrijd.quote:Op zondag 11 november 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs Derijck wint van Djuricic, moet niet gekker worden.
Was de eerste helft wel andersquote:Op zondag 11 november 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs Derijck wint van Djuricic, moet niet gekker worden.
Zeker, Ajax haalt gewoon 6 Denen en dan haalt PSV 1tje en dan hebben ze gelijk het grootste talent te pakken. Niet normaal.quote:
betere scouting + meer geldquote:Op zondag 11 november 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, Ajax haalt gewoon 6 Denen en dan haalt PSV 1tje en dan hebben ze gelijk het grootste talent te pakken. Niet normaal.
Misschien kan Ajax hem aan het einde van het jaar wegkapenquote:Op zondag 11 november 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, Ajax haalt gewoon 6 Denen en dan haalt PSV 1tje en dan hebben ze gelijk het grootste talent te pakken. Niet normaal.
Oh, dan is het goed.quote:Op zondag 11 november 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Die Zanka was met FM wel altijd een baas
heb niets beters te doen atmquote:Op zondag 11 november 2012 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah jij gaat er serieus op in. Leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |