SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat speelschema
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Jaap![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Deeltje 100
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
De hele wereld kijkt mee bij Ajax.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Die zit volgens mij niet eens bij de selectie, ik vond hem laatst wel goed.quote:Op zondag 11 november 2012 15:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
HET IS TIJD VOOR DEZE BAAS
[ afbeelding ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ja de reclamewereld is een beetje raar hequote:Op zondag 11 november 2012 15:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die Continental banden reclame![]()
Net alsof als je die banden niet hebt kinderen gaat doodrijdenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Fischer
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Fischer
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Dit had z'n hattrick moeten zijn als hij die ene bal niet fout raakte!mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
GGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL AJAX FISHER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FISCHERquote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
GGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL AJAX FISHER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mij een faler noemenquote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer ga je Fischer goed spellen falerbitch please. In alle haast...
![]()
Opstelling PSV tegen sc Heerenveen (Eindhoven, 16.30 uur):
Waterman, Marcelo, Van Bommel, Strootman, Matavz, Wijnaldum, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh en Derijck.
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Lens, Engelaar, Locadia, Depay en Manolev."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:
Ja.quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef Merkie het volgende:
Had Boer die bal niet gewoon kunnen hebben?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een kutmanier om de opstelling te noemen. Begin gewoon met de linksback als veldspeler.quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef mrstylo het volgende:
Waterman, Marcelo, Van Bommel, Strootman, Matavz, Wijnaldum, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh en Derijck.
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Lens, Engelaar, Locadia, Depay en Manolev.![]()
Hij had hem moeten hebbenquote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef Merkie het volgende:
Had Boer die bal niet gewoon kunnen hebben?![]()
![]()
Doet me denken aan die opmerking van de boer vorige week: "zwolle uit altijd moeilijk"When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hmm Lens toch op de bank?quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef mrstylo het volgende:
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Lens, Engelaar, Locadia, Depay en Manolev.![]()
Je typt het altijd verkeerd man, haast.quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
mij een faler noemenbitch please. In alle haast...
![]()
![]()
![]()
Watermanquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kutmanier om de opstelling te noemen. Begin gewoon met de linksback als veldspeler.
Hutchinson - Marcelo - Derijck - Willems
van Bommel - Wijnaldum - Strootman
Narsingh - Matavz - Mertens![]()
Dank je wel Davy.quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman
Hutchinsons - Marcelo - Derijck - Willems
Narsingh - Matavz - Mertens![]()
![]()
Is niet zijn debuutquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Stiggie het volgende:
Hattrick in zn debuut zou geniaal zijnIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wat ben je toch goed met dit soort dingen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman
Hutchinsons - Marcelo - Derijck - Willems
Narsingh - Matavz - Mertens
Wie is Hutchinsons trouwens?![]()
Je moet Brands/Advocaat bedanken.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wel in de basis.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat kan alleen Locadiaquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Stiggie het volgende:
Hattrick in zn debuut zou geniaal zijn![]()
Zat ook al op wikipedia te kijken want dit is toch echt niet zijn debuut.
heracles al eerder.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je typt het altijd verkeerd man, haast.![]()
Zal dan niet meer gebeuren
![]()
![]()
Samen met GGMM zeker een complot zodat het lijkt alsof ik zijn naam verkeerd had getypt?quote:Op zondag 11 november 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch goed met dit soort dingen.
Wie is Hutchinsons trouwens?![]()
![]()
Dat noem je alsnog geen debuut maken.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Marcelo is toch ook linksbackquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kutmanier om de opstelling te noemen. Begin gewoon met de linksback als veldspeler.![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 11 november 2012 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Samen met GGMM zeker een complot zodat het lijkt alsof ik zijn naam verkeerd had getypt?![]()
![]()
Zo hebben even half uurtje langer pauze genomen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het is op nummer.quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kutmanier om de opstelling te noemen. Begin gewoon met de linksback als veldspeler."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef Merkie het volgende:
Roda is nog steeds niet klaar voor de aftrap.
Nu welquote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef Merkie het volgende:
Roda is nog steeds niet klaar voor de aftrap.
![]()
Tis wat.quote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik al ja.
En dat is dus kut."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze doen een Drizztjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Laatste uitwedstrijd die Ajax won was de bekerwedstrijd bij Utrecht? Wat deden we tegen Sneek dan? die commentator![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen graag. Zo ja; volgen er consequenties.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 11 november 2012 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat noem je alsnog geen debuut maken.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Nee kut, heeft nog maar 2x gescoordquote:
#letsdoittogethertwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zondag 11-11-2012 om 09:56:57Vanmiddag 16.30u @PSV vs Heerenveen met Bday boy @GWijnaldum ⚽🎉 Goal voor deze man vandaag #gunnen #3pnt #letsdoittogether reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Gat naar Twente gaat zo naar 8 punten, de inhaalrace begint gewoon voor de winterstop dit seizoen.Fischer is in balans aldus de commentator.quote:![]()
suggereer je door op mij te reageren.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ah, jullie gaan verliezen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
#letsdoittogethertwitter:_Erik_Pieters_ twitterde op zondag 11-11-2012 om 09:56:57Vanmiddag 16.30u @PSV vs Heerenveen met Bday boy @GWijnaldum ⚽🎉 Goal voor deze man vandaag #gunnen #3pnt #letsdoittogether reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
![]()
deze man..quote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
![]()
![]()
Voor mij persoonlijk niet. Ik wil soms alleen weten of een bepaalde speler wel mee doet of niet.quote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geintje joh.
Maar zeg nou zelf; dat is toch gewoon kut?
Maar voor een team die je niet support misschien weer wel."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Dat vat het wel mooi samen, iddquote:Op zondag 11 november 2012 15:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk niet. Ik wil soms alleen weten of een bepaalde speler wel mee doet of niet.
Maar voor een team die je niet support misschien weer wel.![]()
![]()
Die jas die hij aanheeftMijn god
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Matig zeg.quote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee kut, heeft nog maar 2x gescoord![]()
![]()
Gewoon hands van de keeper. goeie scheids weer.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
anders ren je met de bal het veld over keepertje
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja en die opmerkingen op Twitter.quote:Op zondag 11 november 2012 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege die achterlijke bondkraag die z'n hoofd omringt?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Keeper maakt hands een meter buiten de zestien en de scheids ziet het niet.
2000 light years from home![]()
dit verdient toch gewoon eenquote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
steven?
![]()
mooi kapsel.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon hands van de keeper. goeie scheids weer.begint dat gezeur nu al?
![]()
iPhone 5 kan mooie foto's maken.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bondkraagquote:Op zondag 11 november 2012 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vanwege die achterlijke bondkraag die z'n hoofd omringt?_!
quote:Op zondag 11 november 2012 15:41 schreef RvLaak het volgende:
Damn... Dik hands van de keeper van RodaDe keeper mag hem in de handen pakken he?quote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon hands van de keeper. goeie scheids weer.![]()
Kijk samenvatting vanavond maar.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Keeper had de bal vast tot de middellijn bijna johquote:
Dat sowieso jaquote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
dit verdient toch gewoon eensteven?
Niet buiten de 16.quote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef Compliment het volgende:
[..]
[..]
De keeper mag hem in de handen pakken he?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Binnen zijn krijtstreepjes welquote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef Compliment het volgende:
[..]
[..]
De keeper mag hem in de handen pakken he?![]()
![]()
Verdiend 2-2quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dit dusquote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, toen moesten wij vooral niet zo huilen.![]()
Rood“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
treurigquote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ah, daar is de pingel. Perez is goed in voorspellenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
1843?quote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef GGMM het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat Feyenoord uit een corner scoorde eigenlijk?![]()
Was Jans.quote:Op zondag 11 november 2012 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
ah, daar is de pingel. Perez is goed in voorspellen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
overdreven die rode kaart en was geen pingelIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wat een ongelofelijke faalscheids, Braamhaar bevestigt zijn reputatie weerx 1000
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dat was wel onterecht inderdaad
Ah, Roda kan aftrappen
Ikkequote:Op zondag 11 november 2012 15:44 schreef ejfaar het volgende:
Kijken hoeveel Feyenoorders nu over de scheids zeuren..![]()
Immers
Penalties gaan Immers mis bij feyenoordOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
karma (y)Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ja maar intussen heeft Roda wel 10 man
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
JA MAAR ZE HADDEN AL VEEL MEER STRAFSCHOPPEN MOETEN HEBBEN. EN AJAX GEEFT DE SCHEIDSRECHTER ALTIJD DE SCHULDquote:Op zondag 11 november 2012 15:44 schreef ejfaar het volgende:
Kijken hoeveel Feyenoorders nu over de scheids zeuren..![]()
![]()
Badum tsssj!quote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Penalties gaan Immers mis bij feyenoordOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef ejfaar het volgende:
scheidsrechters durven niet normaal te fluiten in de badkuip
![]()
![]()
![]()
Dit is wel weer heel erg slecht van Immers
Het ergste is nog wel, dat Dijks als verdediger nog beter een mannetje kan passeren dan Babel
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Immers kan gewoon niet schieten onder druk.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Klopt!quote:Op zondag 11 november 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Wat een debiel die Immers. Die kan er echt helemaal niks van.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat eerste klopt, maar dat dat heeft geen fuck met deze wedstrijd en de wanprestatie van deze scheids te makenquote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JA MAAR ZE HADDEN AL VEEL MEER STRAFSCHOPPEN MOETEN HEBBEN. EN AJAX GEEFT DE SCHEIDSRECHTER ALTIJD DE SCHULD![]()
nou clasie heeft zijn doelpunt, hopelijk gaat ie weer normaal spelen en minder vallen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Clasie?
Is weer punten voor mij NHD coach van het jaar teamOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Wat een debiel die Immers. Die kan er echt helemaal niks van.
Clasie
Pelle![]()
![]()
Kijk Immers, Clasie kan wel afmaken“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Mooie assist van Pelle ook.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
10 wedstrijdenquote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoeveel kansen heeft ons Hageneesje nu al wel niet gehad?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 11 november 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel deels waar, je merkt in ieder geval wel dat vele er onder de indruk van zijn.![]()
De scheidsrechters in Nederland zijn echt zo slecht. Er zijn al veel te veel clubs de dupe en veel te veel wedstrijden worden beslist door deze incapabele. Deze wedstrijd was nou net mooi met veel doelpunten, komt braamhaar zijn onkunde weer laten zien
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
deze wedstrijd sowieso al 2 op de 4-2quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoeveel kansen heeft ons Hageneesje nu al wel niet gehad?![]()
![]()
We hebben niks beters. Zonder Immers gaat het nog slechterquote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoeveel kansen heeft ons Hageneesje nu al wel niet gehad?![]()
Weet ik, dit was wederom een staaltje geweldige humor van mijn kant.quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik trol niet, ik ben blij met meer doelpunten voor Feyenoord![]()
![]()
Toen lag ik krom van het lachen,sorryquote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergeet je nog ons kort Europees avontuurtje en de bekerwedstrijden, mod van niks.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dit keer faalde je echt... Ik had niet eens door dat het een grap was... Vorige keer deed ik wel ziekenquote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, dit was wederom een staaltje geweldige humor van mijn kant.![]()
![]()
Maar goed, Feyenoord dus de scheids mee in:
VVV, Ajax en Roda achter elkaar.
Mooie reeks wordt dat zo.![]()
![]()
Wie fluit er vandaag eigenlijk in Rotterdam?quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Nu snap ik de geldproblemen daarquote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Mooie reeks wordt dat zo.'t mag wat kosten..
![]()
Blind
Je overdrijft man.quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Mooie reeks wordt dat zo.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Blind is weer prima vandaag
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Feyenoord was inderdaad kansloos ten onder gegaan zonder de rode kaartquote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Mooie reeks wordt dat zo.
Zakdoekje nodig?quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Veltman
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 11 november 2012 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord was inderdaad kansloos ten onder gegaan zonder de rode kaart![]()
![]()
Idd. Positiespel is erg matig en vooral Spurs zou veel beter moeten kunnen met hun talenten.quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
City - Spurs is ook niet veel. Wat ik met 1 oog zie.![]()
Moet ie eens een keer op trainen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schaken trapt echt altijd over de bal heen als ie een kans krijgt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Te oud voor en hij heeft al een eigen voetbalschoolquote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet ie eens een keer op trainen.![]()
Wat een domme opmerkingquote:Op zondag 11 november 2012 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord was inderdaad kansloos ten onder gegaan zonder de rode kaart![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Mooie reeks wordt dat zo.En net was er evengoed nog een die klaagde over de scheids.
Schwalbe voor Mokhtar = geel.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Laat hem maar lekker hollen en blind een bal voor de goal rammen, heeft ie toch het NL-elftal mee bereikt, en meer zal er wel niet in zitten.quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet ie eens een keer op trainen.![]()
ah, gaat het wel?quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Mooie reeks wordt dat zo.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dit dusquote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]En net was er evengoed nog een die klaagde over de scheids.
![]()
![]()
Opbouwend wel maar verdedigend is hij erg goedquote:Op zondag 11 november 2012 15:49 schreef Tyron het volgende:
Veltman
Doet niet onder voor Alderweireld![]()
Als scheids had gefloten voor die handsbal van de keeper was het ook rood voor Roda, had Feyenoord scheids ook niet mee.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je moet toch wat als je voor de rest niks kanquote:
Ajax. VVV kon je geven, wel wat makkelijk. Maar dat jij als Ajacied over de scheids klaagt is wel heel ironisch,quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Te oud voor en hij heeft al een eigen voetbalschoolOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ajax. VVV kon je geven, wel wat makkelijk. Maar dat jij als Ajacied over de scheids klaagt is wel heel ironisch,![]()
![]()
Schaken wel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Heb je zuurkool op?quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ajax. VVV kon je geven, wel wat makkelijk. Maar dat jij als Ajacied over de scheids klaagt is wel heel ironisch,![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ajax. VVV kon je geven, wel wat makkelijk. Maar dat jij als Ajacied over de scheids klaagt is wel heel ironisch,quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moisander kreeg 2 onterechte gele kaarten. Gewoon een feit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |