JA MAAR ZE HADDEN AL VEEL MEER STRAFSCHOPPEN MOETEN HEBBEN. EN AJAX GEEFT DE SCHEIDSRECHTER ALTIJD DE SCHULDquote:Op zondag 11 november 2012 15:44 schreef ejfaar het volgende:
Kijken hoeveel Feyenoorders nu over de scheids zeuren..
Badum tsssj!quote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
Penalties gaan Immers mis bij feyenoord
quote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef ejfaar het volgende:
scheidsrechters durven niet normaal te fluiten in de badkuip
Klopt!quote:Op zondag 11 november 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Wat een debiel die Immers. Die kan er echt helemaal niks van.
Dat eerste klopt, maar dat dat heeft geen fuck met deze wedstrijd en de wanprestatie van deze scheids te makenquote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JA MAAR ZE HADDEN AL VEEL MEER STRAFSCHOPPEN MOETEN HEBBEN. EN AJAX GEEFT DE SCHEIDSRECHTER ALTIJD DE SCHULD
inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Wat een debiel die Immers. Die kan er echt helemaal niks van.
10 wedstrijdenquote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoeveel kansen heeft ons Hageneesje nu al wel niet gehad?
Dit dus.quote:Op zondag 11 november 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel deels waar, je merkt in ieder geval wel dat vele er onder de indruk van zijn.
deze wedstrijd sowieso al 2 op de 4-2quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben niks beters. Zonder Immers gaat het nog slechterquote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weet ik, dit was wederom een staaltje geweldige humor van mijn kant.quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik trol niet, ik ben blij met meer doelpunten voor Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |