SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat speelschema
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Jaap![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Deeltje 100
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
De hele wereld kijkt mee bij Ajax.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Die zit volgens mij niet eens bij de selectie, ik vond hem laatst wel goed.quote:Op zondag 11 november 2012 15:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
HET IS TIJD VOOR DEZE BAAS
[ afbeelding ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ja de reclamewereld is een beetje raar hequote:Op zondag 11 november 2012 15:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die Continental banden reclame![]()
Net alsof als je die banden niet hebt kinderen gaat doodrijdenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Fischer
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Fischer
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Dit had z'n hattrick moeten zijn als hij die ene bal niet fout raakte!mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
GGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL AJAX FISHER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FISCHERquote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
GGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL AJAX FISHER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mij een faler noemenquote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer ga je Fischer goed spellen falerbitch please. In alle haast...
![]()
Opstelling PSV tegen sc Heerenveen (Eindhoven, 16.30 uur):
Waterman, Marcelo, Van Bommel, Strootman, Matavz, Wijnaldum, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh en Derijck.
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Lens, Engelaar, Locadia, Depay en Manolev."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:
Ja.quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef Merkie het volgende:
Had Boer die bal niet gewoon kunnen hebben?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een kutmanier om de opstelling te noemen. Begin gewoon met de linksback als veldspeler.quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef mrstylo het volgende:
Waterman, Marcelo, Van Bommel, Strootman, Matavz, Wijnaldum, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh en Derijck.
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Lens, Engelaar, Locadia, Depay en Manolev.![]()
Hij had hem moeten hebbenquote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef Merkie het volgende:
Had Boer die bal niet gewoon kunnen hebben?![]()
![]()
Doet me denken aan die opmerking van de boer vorige week: "zwolle uit altijd moeilijk"When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hmm Lens toch op de bank?quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef mrstylo het volgende:
Wisselspelers: Tyton, Bouma, Lens, Engelaar, Locadia, Depay en Manolev.![]()
Je typt het altijd verkeerd man, haast.quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
mij een faler noemenbitch please. In alle haast...
![]()
![]()
![]()
Watermanquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kutmanier om de opstelling te noemen. Begin gewoon met de linksback als veldspeler.
Hutchinson - Marcelo - Derijck - Willems
van Bommel - Wijnaldum - Strootman
Narsingh - Matavz - Mertens![]()
Dank je wel Davy.quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman
Hutchinsons - Marcelo - Derijck - Willems
Narsingh - Matavz - Mertens![]()
![]()
Is niet zijn debuutquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Stiggie het volgende:
Hattrick in zn debuut zou geniaal zijnIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wat ben je toch goed met dit soort dingen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterman
Hutchinsons - Marcelo - Derijck - Willems
Narsingh - Matavz - Mertens
Wie is Hutchinsons trouwens?![]()
Je moet Brands/Advocaat bedanken.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wel in de basis.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat kan alleen Locadiaquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Stiggie het volgende:
Hattrick in zn debuut zou geniaal zijn![]()
Zat ook al op wikipedia te kijken want dit is toch echt niet zijn debuut.
heracles al eerder.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je typt het altijd verkeerd man, haast.![]()
Zal dan niet meer gebeuren
![]()
![]()
Samen met GGMM zeker een complot zodat het lijkt alsof ik zijn naam verkeerd had getypt?quote:Op zondag 11 november 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch goed met dit soort dingen.
Wie is Hutchinsons trouwens?![]()
![]()
Dat noem je alsnog geen debuut maken.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Marcelo is toch ook linksbackquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kutmanier om de opstelling te noemen. Begin gewoon met de linksback als veldspeler.![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 11 november 2012 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Samen met GGMM zeker een complot zodat het lijkt alsof ik zijn naam verkeerd had getypt?![]()
![]()
Zo hebben even half uurtje langer pauze genomen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het is op nummer.quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kutmanier om de opstelling te noemen. Begin gewoon met de linksback als veldspeler."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef Merkie het volgende:
Roda is nog steeds niet klaar voor de aftrap.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nu welquote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef Merkie het volgende:
Roda is nog steeds niet klaar voor de aftrap.
![]()
Tis wat.quote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik al ja.
En dat is dus kut."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze doen een Drizztjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |