Toen lag ik krom van het lachen,sorryquote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergeet je nog ons kort Europees avontuurtje en de bekerwedstrijden, mod van niks.
Dit keer faalde je echt... Ik had niet eens door dat het een grap was... Vorige keer deed ik wel ziekenquote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, dit was wederom een staaltje geweldige humor van mijn kant.
Wie fluit er vandaag eigenlijk in Rotterdam?quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, Feyenoord dus de scheids mee in:
VVV, Ajax en Roda achter elkaar.
Mooie reeks wordt dat zo.
Nu snap ik de geldproblemen daarquote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Je overdrijft man.quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord was inderdaad kansloos ten onder gegaan zonder de rode kaartquote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Zakdoekje nodig?quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 11 november 2012 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord was inderdaad kansloos ten onder gegaan zonder de rode kaart
Idd. Positiespel is erg matig en vooral Spurs zou veel beter moeten kunnen met hun talenten.quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
City - Spurs is ook niet veel. Wat ik met 1 oog zie.
Moet ie eens een keer op trainen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schaken trapt echt altijd over de bal heen als ie een kans krijgt.
Te oud voor en hij heeft al een eigen voetbalschoolquote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet ie eens een keer op trainen.
Wat een domme opmerkingquote:Op zondag 11 november 2012 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord was inderdaad kansloos ten onder gegaan zonder de rode kaart
quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Laat hem maar lekker hollen en blind een bal voor de goal rammen, heeft ie toch het NL-elftal mee bereikt, en meer zal er wel niet in zitten.quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet ie eens een keer op trainen.
ah, gaat het wel?quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef GGMM het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]En net was er evengoed nog een die klaagde over de scheids.
Opbouwend wel maar verdedigend is hij erg goedquote:Op zondag 11 november 2012 15:49 schreef Tyron het volgende:
Veltman
Doet niet onder voor Alderweireld
Als scheids had gefloten voor die handsbal van de keeper was het ook rood voor Roda, had Feyenoord scheids ook niet mee.quote:
Je moet toch wat als je voor de rest niks kanquote:
Ajax. VVV kon je geven, wel wat makkelijk. Maar dat jij als Ajacied over de scheids klaagt is wel heel ironisch,quote:
Je bent nooit te oud om te leren.quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Te oud voor en hij heeft al een eigen voetbalschool
quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ajax. VVV kon je geven, wel wat makkelijk. Maar dat jij als Ajacied over de scheids klaagt is wel heel ironisch,
Schaken wel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |