Ik ben hier niet klaar voor. Ik ben pas 24quote:
Dat komt ook met de jaren, leer je nog wel.quote:
Tja. We kunnen niet eeuwig bezig blijven.quote:Op zondag 11 november 2012 15:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben hier niet klaar voor. Ik ben pas 24
fixedquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Je bent een level-up gegaan naar alpha Beta+++.
Lees dan!quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoe kan iets weg zijn als je het nooit had?
Ja, we snappen hem, je wil zeggen dat ik homo ben. Hi-la-risch!quote:
Gelezen, maar je kan het ook verzonnen hebben, je bent een FOK!ker, just saying.quote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lees dan!
[..]
Ja, we snappen hem, je wil zeggen dat ik homo ben. Hi-la-risch!
Het geeft niet dat je homo bent, die moeten er ook zijn anders zouden hetero-mannen met hun vriendin moeten gaan winkelen. Maar om te bepalen of je echt homo bent hebben we pics van je vriendinnen nodig.quote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lees dan!
[..]
Ja, we snappen hem, je wil zeggen dat ik homo ben. Hi-la-risch!
Deze reactie weer..quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoe kan iets weg zijn als je het nooit had?
Dat is het enige waarmee de man niet dient te spotten.quote:
Dank je man.quote:
Echtwel jongen morgen ga ik mijn haar laten vlechtenquote:Op zondag 11 november 2012 16:32 schreef Tweaker0317 het volgende:
geweldig de reacties:P.
Ik zie geen problemen TS, Maar onthoud wel.. je bent NOOIT een van de meiden
Mmm.. dan is het een lastige situatie.quote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Echtwel jongen morgen ga ik mijn haar laten vlechten![]()
![]()
Mwa dat hoeft niet zo. Die periode licht wel achter me.quote:Op zondag 11 november 2012 18:59 schreef Capslockie het volgende:
Beter ga je gewoon stappen met wat maten i.p.v. vrouwen, dan komt dat gevoel vanzelf weer terug.
Ze zijn niet Fins. Het zijn allemaal vuige immigranten, net als ikzelf.quote:Op zondag 11 november 2012 20:20 schreef Hi_flyer het volgende:
TS, het is heel normaal dat je je niet aangetrokken voelt tot Finse vrouwen...
Lijkt me tijd om eens te beginnen danquote:Op zondag 11 november 2012 18:36 schreef Geelman het volgende:
Wees blij dat je überhaupt een periode hebt gehad. Ik ben 22 en heb nog nooit een poging ondernomen!
Goeie! Maar ik mis de vaardigheden denk ik...quote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Lijkt me tijd om eens te beginnen dan
Ga achter een zittend meisje staan en leg je penis op haar schouder. Tik vervolgens op haar arm zodat ze omkijkt en oog in oog komt te staan met jouw glorieuze puddingbuks.quote:Op zondag 11 november 2012 23:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Goeie! Maar ik mis de vaardigheden denk ik...
Doen goed geklede Italianen dat zo dan?quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ga achter een zittend meisje staan en leg je penis op haar schouder. Tik vervolgens op haar arm zodat ze omkijkt en oog in oog komt te staan met jouw glorieuze puddingbuks.
Werkt altijd.
Ja, en wij neuken nogal wat af.quote:Op zondag 11 november 2012 23:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Doen goed geklede Italianen dat zo dan?
Hmm, ik ben een calvinist, ik ben nogal ernstig van aard.quote:
Kom samen stappen.xDquote:Op zondag 11 november 2012 18:36 schreef Geelman het volgende:
Wees blij dat je überhaupt een periode hebt gehad. Ik ben 22 en heb nog nooit een poging ondernomen!
Prima.quote:
Ssst, ik probeer die arme jongen wat moed in te praten.quote:
Beter opletten bij topografie volgende keerquote:Op zondag 11 november 2012 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
TS, wat doe je in noorwegen eigelijk?
Niet oordelen, hij vond het blijkbaar ook een goed idee om er wat extra letters aan vast te plakken.quote:Op maandag 12 november 2012 00:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je kan assassin niet spellen, wauw.
Whehe dat zal ze lerenquote:Op zondag 11 november 2012 23:27 schreef Nikmans het volgende:
Je hebt ze gefriendzoned, goed bezig TS
In de friendzone komen ligt juist vooral aan je gedrag, niet aan je lichaam.quote:Op maandag 12 november 2012 09:41 schreef wesleydie het volgende:
Sinds het fenomeen friendzone mij bekend is zorg ik ervoor dat ik een strak afgetraind lichaam krijg en een zak over m'n kop, zodat de dames daar niet op afknappen.Daarna zullen ze op me godsgeilen, omdat ik me lichaam train alleen maar om deze dames te plezieren... scheet... scheet... , hersenscheet.. blabla.
Weet ik. Je moet ook geen vriendjes willen worden op zo'n beta- meisjes- achtige manier met chicks die je ziet zitten. Ze moet je zien als een man die neuken kan. Je moet aantrekkelijk voor haar zijn met je gedrag / karakter inderdaad. Gewoon jezelf zijn en daarbij duidelijk maken dat je haar ziet zitten. Is die aantrekkingskracht niet wederzijds moet je eigenlijk gewoon het contact beindigen. Kan je ook niet gefriendzoned worden.quote:Op maandag 12 november 2012 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de friendzone komen ligt juist vooral aan je gedrag, niet aan je lichaam.
'quote:Op maandag 12 november 2012 10:11 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Ze moet je zien als een man die neuken kan.
Potverdomme dat is niet goed. Maar wat jij beschrijft etc veel fokkers hebben dat niet eens. Dus je hebt wel geluk.quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Ezio het volgende:
Vroegáh, toen de guldens nog van hout waren, toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zetten, toen de batavieren nog met zijn vijven waren en toen de dildo's nog op steenkool liepen zat uw aller TS op de welbekende middelbare school. Ik had een hecht vriendengroepje van 4 doldwaze rekels.
We deden uiteraard alle dingen die vrienden van die leeftijd doen; met zijn allen naar het zwembad, gamen, films kijken, rondhangen op school en Yu-Gi-Oh spelen. () Het was een goede tijd. Na de middelbare school behielden we het contact met elkaar en hadden we regelmatig game of filmavondjes en ook het uitgaansleven had voor ons geen geheimen.
Echter!
Enkele jaren geleden ben ik naar het buitenland verhuisd. Hierdoor zie ik uiteraard mijn kameraden niet zo vaak meer. Dat is op zich niet zo erg, ik ben geen autist en had al gauw nieuwe vrienden in het immer bruisende Helsinki. Het zijn toffe lieden en ze doen nimmer onder voor mijn oude kameraden. We gamen samen, we kijken films, en ook de alcohol vloeit rijkelijk van tijd tot tijd.
Het probleem is dat ik mij vandaag realiseerde dat vrijwel al mijn 'nieuwe' vrienden van het vrouwelijke geslacht zijn.
Geen probleem, kat in het bakkie, wou dat ik jou was zou je nu zeggen.
NEEN!
Vroeger was er geen enkele dame veilig voor mijn affecties. Had het rondingen en een leuk gezichtje, dan ging ik er achter aan! Een jager was ik, en mijn prooi was het vrouwelijk schoon. Vaak werd ik afgewezen, maar het maakte weinig uit; het gaat immers om de sport![]()
Maar nu! Mijn vriendengroep bestaat dus vooral uit mooie dames, maar ik ervaar geen enkele seksuele aantrekking jegens hen. Ik wil er niet eens achteraan, en heb het zelfs nooit getracht!
Is het omdat het sinds kort uit is met mijn vriendin? Komt het door het vervliegen van de tijd? Word ik oud? Is er iets mis met me? Ik weet het niet.![]()
Klacht: Ik zie vrouwen niet langer slechts als lustobjecten.
Maar jij bent net als ik.quote:Op maandag 12 november 2012 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
Het moet niet gekker wordeneen nerd op FOK! die zichzelf een jager noemde hahaha.
Ja doh, we zitten hier allemaal samen op FOK!quote:
Yep, 100%. Spreek uit ervaring. Je bent nog (lang) niet over d'r heen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Ezio het volgende:
Is het omdat het sinds kort uit is met mijn vriendin?
Klacht: Ik zie vrouwen niet langer slechts als lustobjecten.
Doe ikquote:Op maandag 12 november 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ezio![]()
Deze man moet zeker een rinkeltje geven wanneer ie weer in Nederland is
quote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Je bent een level-updown gegaan naar alpha+hommo.
Jij hebt wel veel verstand van de vrouwmensch!quote:Op maandag 12 november 2012 10:11 schreef wesleydie het volgende:
[..]
Weet ik. Je moet ook geen vriendjes willen worden op zo'n beta- meisjes- achtige manier met chicks die je ziet zitten. Ze moet je zien als een man die neuken kan. Je moet aantrekkelijk voor haar zijn met je gedrag / karakter inderdaad. Gewoon jezelf zijn en daarbij duidelijk maken dat je haar ziet zitten. Is die aantrekkingskracht niet wederzijds moet je eigenlijk gewoon het contact beindigen. Kan je ook niet gefriendzoned worden.
Ik heb er veel verstand van hoe ikzelf voor me eigen aan een neukertje / relatie kom als ik dat wil; bij mij werkt 't iig. maja.quote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel verstand van de vrouwmensch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |