Vroegáh, toen de guldens nog van hout waren, toen de mist nog zo dik was dat je je fiets er tegenaan kon zetten, toen de batavieren nog met zijn vijven waren en toen de dildo's nog op steenkool liepen zat uw aller TS op de welbekende middelbare school. Ik had een hecht vriendengroepje van 4 doldwaze rekels.
We deden uiteraard alle dingen die vrienden van die leeftijd doen; met zijn allen naar het zwembad, gamen, films kijken, rondhangen op school en Yu-Gi-Oh spelen. (

) Het was een goede tijd. Na de middelbare school behielden we het contact met elkaar en hadden we regelmatig game of filmavondjes en ook het uitgaansleven had voor ons geen geheimen.
Echter!
Enkele jaren geleden ben ik naar het buitenland verhuisd. Hierdoor zie ik uiteraard mijn kameraden niet zo vaak meer. Dat is op zich niet zo erg, ik ben geen autist en had al gauw nieuwe vrienden in het immer bruisende Helsinki. Het zijn toffe lieden en ze doen nimmer onder voor mijn oude kameraden. We gamen samen, we kijken films, en ook de alcohol vloeit rijkelijk van tijd tot tijd.
Het probleem is dat ik mij vandaag realiseerde dat vrijwel al mijn 'nieuwe' vrienden van het vrouwelijke geslacht zijn.
Geen probleem, kat in het bakkie, wou dat ik jou was zou je nu zeggen.
NEEN!
Vroeger was er geen enkele dame veilig voor mijn affecties. Had het rondingen en een leuk gezichtje, dan ging ik er achter aan! Een jager was ik, en mijn prooi was het vrouwelijk schoon. Vaak werd ik afgewezen, maar het maakte weinig uit; het gaat immers om de sport
Maar nu! Mijn vriendengroep bestaat dus vooral uit mooie dames, maar ik ervaar geen enkele seksuele aantrekking jegens hen. Ik wil er niet eens achteraan, en heb het zelfs nooit getracht!
Is het omdat het sinds kort uit is met mijn vriendin? Komt het door het vervliegen van de tijd? Word ik oud? Is er iets mis met me? Ik weet het niet.
Klacht: Ik zie vrouwen niet langer slechts als lustobjecten.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.