SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daarom. Dat getuigt nou niet echt van een echte topsportmentaliteit. Dwing dingen af met je sportieve prestaties, niet met je achterlijke geschreeuw.quote:Op zondag 11 november 2012 14:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Telkens bij elke beslissing van de scheids andere spelers omduwen ofzo.![]()
GGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL AJAXOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zo ben jij ook geborenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik wou dat we meer van die koele afmakers hadden, meeste 1-1's met de keeper worden verkloot en hij tikt 'm er zo in
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Zo blij met een doelpunt tegen Zwolle
Die hebben thuis nog geen punt gepakt man.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hij was ook niet te missenquote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik wou dat we meer van die koele afmakers hadden, meeste 1-1's met de keeper worden verkloot en hij tikt 'm er zo in![]()
![]()
Dit was donderdag leuk, niet vandaag.quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Voetbal is een sport van fouten.
- Leo Driessen![]()
![]()
Is ook zo, je kan niet scoren als er geen fouten worden gemaakt.quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
- Leo Driessen![]()
Doen we dat nu alweer?quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
- Leo Driessen
- johannes_vermeer![]()
Ze blesseren zichzelf ook altijd met die nepduiken als ze ff worden aangeraakt, zo dom.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Als ze dit gewoon winnen sta je 8 punten achter op de koploper, niks aan de hand.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
en met 10 man verder?quote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter er ook maar uit dan, die kan namelijk niet voetballen.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Moisander ook nog op geen fout kunnen betrappen![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Moisander ook nog op geen fout kunnen betrappen![]()
![]()
Of 9quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef MouzurX het volgende:
Als ze dit gewoon winnen sta je 8 punten achter op de koploper, niks aan de hand.![]()
Heb je nog meer open deuren?quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Slobeend het volgende:
Immers blijft toch een gebrekkige techniek hebben.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
www.eredivisielive.nlquote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Syntix het volgende:
Overigens als iemand een NL stream voor me heeft -> DM!
Ajax natuurlijk![]()
pauperquote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Syntix het volgende:
Ajax natuurlijk![]()
dm mequote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Syntix het volgende:
Ajax natuurlijk![]()
http://eredivisielive.nl/live/wedstrijd/1697238/quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Syntix het volgende:
Ajax natuurlijk![]()
Ondertussen in EngelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De snoekduik van stamquote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was donderdag leuk, niet vandaag.
[ afbeelding ]
hardcoholic![]()
Wordt wel slecht verdedigd door Roda en FeyenoordNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Regenjasquote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was donderdag leuk, niet vandaag.
[ afbeelding ]
Boetepot![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:04 schreef JanCees het volgende:
Laat alsjeblieft Boerrigter staan. die Sana kan al helemaal niks![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen in EngelandAllang...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Geel moet een nemer van de corners maar is op zijn lijstje voor komende winter zetten, echt niemand kan het.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen in Engelandtis wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Al een seizoen of 5 niet...quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Geel moet een nemer van de corners maar is op zijn lijstje voor komende winter zetten, echt niemand kan het.![]()
Al moeten we Mathijsen nog maar is proberen, kan wel wat worden.quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blind![]()
Begin gewoon fan van hem te worden
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Beste linksback van Nederland.quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Blind![]()
Begin gewoon fan van hem te worden![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Blind![]()
Begin gewoon fan van hem te worden![]()
Schouder uit de kom, is alweer rechtgezet.quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef Saind het volgende:
Eerste tien minuten niet gezien maar wat is met Babel gebeurd?Rossoneri siamo noi.![]()
Je moet op een manier waar voor je geld krijgen van die gozer...quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Al moeten we Mathijsen nog maar is proberen, kan wel wat worden.![]()
Dat gaat al snel met prutsers als Willemsquote:
Die doet het weer prima.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik snap niet hoe Blind ineens zo goed heeft kunnen worden. Of is de rest ineens zo slecht?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
True.quote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat al snel met prutsers als Willems![]()
Lekker Immers
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Was gewoon uit vorm vorig seizoen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik snap niet hoe Blind ineens zo goed heeft kunnen worden. Of is de rest ineens zo slecht?![]()
Centraal kan hij het ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik was eerst echt geen fan van blind maar hij is wel een stabiele goede speler nu.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Toch grappig. Willems komt terug van zijn blessure en heeft daarna alleen maar kut gespeeld.quote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat al snel met prutsers als Willems
En toch krijgt hij de voorkeur boven Blind![]()
![]()
Het mes snijdt aan 2 kanten in zijn gevalquote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik snap niet hoe Blind ineens zo goed heeft kunnen worden. Of is de rest ineens zo slecht?![]()
Ik begrijp het ook niet waarom ze dat doenquote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boerrigter is een vriend van Sierd de Vos, dus je moet niet op 'm haten.
graag op anoniem![]()
2x Pelle, 1x immers....
Het begint nu een beetje te gek te worden.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
ok.quote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch grappig. Willems komt terug van zijn blessure en heeft daarna alleen maar kut gespeeld.
Is ook grappig jaquote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch grappig. Willems komt terug van zijn blessure en heeft daarna alleen maar kut gespeeld.
Maarja wordt ie weer gedold tijdens Nederland-Duitsland, hebben wij weer wat te lachen
Logisch dat hij iemand na een blessure steunt idd.quote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
![]()
Als manverdediger is die ook beter, opbouwend een dramaquote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind BMI beter en Buttner wordt dat hopelijk ook.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Sananasquote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter kan er echt helemaal niks van.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind BMI beter en Buttner wordt dat hopelijk ook.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Je hoopt het omdat het Blind een Ajax speler isquote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind BMI beter en Buttner wordt dat hopelijk ook.!!!
Boerrigter was voor alle blessures goed maar bakt er nu gewoon niks meer van idd.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
BMI is beter centraal en 'wordt dat hopelijk' hebben we niks aan.quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind BMI beter en Buttner wordt dat hopelijk ook.![]()
Maar oke GGMM, Blind speelt de laatste tijd prima.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
andersen is geen rechtsbuiten tochquote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee nee, Fischer - Eriksen - Andersen
![]()
Voor de amusementswaarde is Willems een prima speler ja.quote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is ook grappig ja![]()
Maarja wordt ie weer gedold tijdens Nederland-Duitsland, hebben wij weer wat te lachen![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee nee, Fischer - Eriksen - Andersen
![]()
Deense aanval![]()
![]()
Blind zijn vader is vertrokken dus wordt weer objectief beoordeeld. Als je wordt uitgefloten om niks door het eigen publiek ligt je vertrouwen niet erg hoog... Daarbij had hij vorig seizoen ook gewoon een goede periode.![]()
Op de JC Schaal na het hele seizoen al hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maar oke GGMM, Blind speelt de laatste tijd prima.![]()
Je hebt wat extra tijd, komt er nog 1quote:Op zondag 11 november 2012 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah, weer een corner, ff naar de wc.![]()
Nee. FYI: tegen City was ik gewoon voor Ajax.quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hoopt het omdat het Blind een Ajax speler is!!!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Thuis tegen supermarioquote:Op zondag 11 november 2012 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op de JC Schaal na het hele seizoen al hoor.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. FYI: tegen City was ik gewoon voor Ajax.
iddquote:Op zondag 11 november 2012 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is een middenvelder maar kan er spelen.![]()
Fuck You Imbeciel?quote:Op zondag 11 november 2012 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. FYI: tegen City was ik gewoon voor Ajax."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Eerste wedstrijden viel hij nog tegen dacht ik, maar daarna doet hij het uitstekend.quote:Op zondag 11 november 2012 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op de JC Schaal na het hele seizoen al hoor.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. FYI: tegen City was ik gewoon voor Ajax.![]()
![]()
Even nieuwschierig he, als je voor staat tegen b.v. Barca of zo, en je besluit om met 11 man strak om de bal te gaan staan zodat ze er niet bij kunnen met de bal in 't midden als een soort cordon, zou dat mogen?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:
Ja ja.quote:Op zondag 11 november 2012 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. FYI: tegen City was ik gewoon voor Ajax.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even nieuwschierig he, als je voor staat tegen b.v. Barca of zo, en je besluit om met 11 man strak om de bal te gaan staan zodat ze er niet bij kunnen met de bal in 't midden als een soort cordon, zou dat mogen?![]()
![]()
Probeer het eens op FIFA!quote:Op zondag 11 november 2012 15:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even nieuwschierig he, als je voor staat tegen b.v. Barca of zo, en je besluit om met 11 man strak om de bal te gaan staan zodat ze er niet bij kunnen met de bal in 't midden als een soort cordon, zou dat mogen?![]()
Lekkere duik
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Linkshalf en later op 10 speelde hij bij Aalborg, heeft een paar keer op rechtsbuiten bij U17 gespeeld.![]()
Dan springt zo'n speler gewoon over dat cordon.quote:Op zondag 11 november 2012 15:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even nieuwschierig he, als je voor staat tegen b.v. Barca of zo, en je besluit om met 11 man strak om de bal te gaan staan zodat ze er niet bij kunnen met de bal in 't midden als een soort cordon, zou dat mogen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Vermeer heeft die bal goed geklemd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Want? Ben voor de NL club.quote:
Al kan ik natuurlijk een glimlach niet onderdrukken als ze verliezen
quote:Op zondag 11 november 2012 15:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
![]()
3-2“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik vertrouw je niet.quote:Op zondag 11 november 2012 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Want? Ben voor de NL club.
Al kan ik natuurlijk een glimlach niet onderdrukken als ze verliezen![]()
't zijn geen basketballers hè, alhoewel 't ook allemaal negers zijnquote:Op zondag 11 november 2012 15:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan springt zo'n speler gewoon over dat cordon.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ik zie geen verdediging staan bij Feyenoord...quote:Op zondag 11 november 2012 15:11 schreef Merkie het volgende:
Omg, 3-2. Wat is dat toch met dat verdedigen bij Feyenoord?![]()
Gelukkig hebben we Pelle nog.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
V gaal kiest gewoon voor Willems omdat hij een hekel aan Ajax heeft gekregen na dat JC gedoe
Daarom zitten Siem en blind niet bij de selectie
hardcoholic![]()
quote:Love is in the air.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Die commentator met zijn Van Rhijn gedold, omdat hij werd uitgekapt? Is dat uitdollen tegenwoorden...
![]()
Ja.quote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef Syntix het volgende:
Die commentator met zijn Van Rhijn gedold, omdat hij werd uitgekapt? Is dat uitdollen tegenwoorden...
![]()
Wie scoorde er voor Roda?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Jezus, jij bent de davy van Ajax.quote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef Syntix het volgende:
![]()
ik lees hier net nog dat dat bmi beste verdediger van nederland isquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie geen verdediging staan bij Feyenoord...![]()
Z'n snor zit voor z'n ogenquote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik lees hier net nog dat dat bmi beste verdediger van nederland is![]()
Nee die zit bij Ajax.quote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Barbara Barend doet verslag daar ja?![]()
staat in Zwollequote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Barbara Barend doet verslag daar ja?![]()
Hij lijkt wel beetje gay die Joris jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vind je dat nog vreemd?quote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Barbara Barend doet verslag daar ja?
Ja dus?quote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ze is al van haar stoel afgegleden hoor![]()
![]()
Je zal als club geen geld hebben en dan die lamlul aantrekkenquote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij lijkt wel beetje gay die Joris ja![]()
Nee, maar ik ben er nu wel helemaal klaar mee. Dat gezeik over "voeten laten spreken" en dan weer met 10kilo overgewicht op het veld je mannetjes laten lopen.quote:![]()
Vage actie, helemaal voor 3 jaar en dan dat salaris.quote:Op zondag 11 november 2012 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zal als club geen geld hebben en dan die lamlul aantrekkenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mooi tegen gehouden met z'n hoofd, is ie toch nog ergens goed voor
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Barbara moet lekker hockey of volleybal oid verslaan, maar voetbal moet je aan mannen overlaten
hardcoholic![]()
Ah joh, we zitten nog maar 2,5 jaar aan hem vast.quote:Op zondag 11 november 2012 15:15 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben er nu wel helemaal klaar mee. Dat gezeik over "voeten laten spreken" en dan weer met 10kilo overgewicht op het veld je mannetjes laten lopen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Barbara, aan die oogjes te zien is ze net klaargekomen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ze is een manquote:Op zondag 11 november 2012 15:16 schreef Ferdii het volgende:
Barbara moet lekker hockey of volleybal oid verslaan, maar voetbal moet je aan mannen overlaten![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 11-11-2012 om 15:15:25Het is rust in het IJsseldelta stadion in Zwolle. Ajax leidt met 0-2 halverwege. Tot straks. #pecaja reageer retweet
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
De hele wereld kijkt mee bij Ajax.![]()
![]()
Oh 0-2 dus, bedankt voor de info.quote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef donroyco het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 11-11-2012 om 15:15:25Het is rust in het IJsseldelta stadion in Zwolle. Ajax leidt met 0-2 halverwege. Tot straks. #pecaja reageer retweet
![]()
ok.quote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef donroyco het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Thanksquote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef donroyco het volgende:
![]()
Die Donald, zou die vaak gepest zijn op de middelbare omdat 'ie in een matrozenpakje rond liep?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
[ afbeelding ]
De hele wereld kijkt mee bij Ajax.
hardcoholic![]()
Dat niet, maar zijn klasgenoten keken elke keer raar op dat hij geen broek aanhad.quote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die Donald, zou die vaak gepest zijn op de middelbare omdat 'ie in een matrozenpakje rond liep?![]()
Sierd de Vos zit ook op Twitter.quote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of twitter is overhypte shit die mensen buiten de VS en NL niks interesseert![]()
Dat leek mij nou weer vrij normaal.quote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat niet, maar zijn klasgenoten keken elke keer raar op dat hij geen broek aanhad.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Dat is niet waar.quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sierd de Vos zit ook op Twitter.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Echt?quote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef donroyco het volgende:
![]()
Janmaat, Schaken en Pelle prima. Mathijsen optiefen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
nee toch? Ik dacht alleen iemand die zijn teksten erop zet.quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sierd de Vos zit ook op Twitter.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
nee toch? Ik dacht alleen iemand die zijn teksten erop zet.![]()
Normaal verdedigd Feyenoord wel goed maar vandaagHaal Mathijsen eruit, zet BMI daar neer en Nelom op links.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Normaal verdedigd Feyenoord wel goed maar vandaagHaal Mathijsen eruit, zet BMI daar neer en Nelom op links.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
standaard situaties is al jaren niks.quote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
T'is ook altijd wat bij Feyenoord... Verdedigen ze goed, scoren ze niet... en andersomquote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
![]()
![]()
Zowel aanvallend als verdedigendquote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
standaard situaties is al jaren niks.![]()
![]()
verdedigtquote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kom op gast, we hebben al 18 tegendoelpunten, anderhalf per wedstrijd. Als je dat een heel seizoen doet heb je gewoon 51 tegendoelpuntenquote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
.
2000 light years from home![]()
Dat is de oplossing jaquote:Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef TheSolution het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar,
ik heb liever NelomOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: