SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daarom. Dat getuigt nou niet echt van een echte topsportmentaliteit. Dwing dingen af met je sportieve prestaties, niet met je achterlijke geschreeuw.quote:Op zondag 11 november 2012 14:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Telkens bij elke beslissing van de scheids andere spelers omduwen ofzo.![]()
GGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL AJAXOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zo ben jij ook geborenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik wou dat we meer van die koele afmakers hadden, meeste 1-1's met de keeper worden verkloot en hij tikt 'm er zo in
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Zo blij met een doelpunt tegen Zwolle
Die hebben thuis nog geen punt gepakt man.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hij was ook niet te missenquote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik wou dat we meer van die koele afmakers hadden, meeste 1-1's met de keeper worden verkloot en hij tikt 'm er zo in![]()
![]()
Dit was donderdag leuk, niet vandaag.quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Voetbal is een sport van fouten.
- Leo Driessen![]()
![]()
Is ook zo, je kan niet scoren als er geen fouten worden gemaakt.quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
- Leo Driessen![]()
Doen we dat nu alweer?quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
- Leo Driessen
- johannes_vermeer![]()
Ze blesseren zichzelf ook altijd met die nepduiken als ze ff worden aangeraakt, zo dom.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Als ze dit gewoon winnen sta je 8 punten achter op de koploper, niks aan de hand.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
en met 10 man verder?quote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter er ook maar uit dan, die kan namelijk niet voetballen.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Moisander ook nog op geen fout kunnen betrappen![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Moisander ook nog op geen fout kunnen betrappen![]()
![]()
Of 9quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef MouzurX het volgende:
Als ze dit gewoon winnen sta je 8 punten achter op de koploper, niks aan de hand.![]()
Heb je nog meer open deuren?quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Slobeend het volgende:
Immers blijft toch een gebrekkige techniek hebben.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
www.eredivisielive.nlquote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Syntix het volgende:
Overigens als iemand een NL stream voor me heeft -> DM!
Ajax natuurlijk![]()
pauperquote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Syntix het volgende:
Ajax natuurlijk![]()
dm mequote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Syntix het volgende:
Ajax natuurlijk![]()
http://eredivisielive.nl/live/wedstrijd/1697238/quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Syntix het volgende:
Ajax natuurlijk![]()
Ondertussen in EngelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De snoekduik van stamquote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was donderdag leuk, niet vandaag.
[ afbeelding ]
hardcoholic![]()
Wordt wel slecht verdedigd door Roda en FeyenoordNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Regenjasquote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was donderdag leuk, niet vandaag.
[ afbeelding ]
Boetepot![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:04 schreef JanCees het volgende:
Laat alsjeblieft Boerrigter staan. die Sana kan al helemaal niks![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen in EngelandAllang...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Geel moet een nemer van de corners maar is op zijn lijstje voor komende winter zetten, echt niemand kan het.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen in Engelandtis wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Al een seizoen of 5 niet...quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Geel moet een nemer van de corners maar is op zijn lijstje voor komende winter zetten, echt niemand kan het.![]()
Al moeten we Mathijsen nog maar is proberen, kan wel wat worden.quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blind![]()
Begin gewoon fan van hem te worden
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Beste linksback van Nederland.quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Blind![]()
Begin gewoon fan van hem te worden![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Blind![]()
Begin gewoon fan van hem te worden![]()
Schouder uit de kom, is alweer rechtgezet.quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef Saind het volgende:
Eerste tien minuten niet gezien maar wat is met Babel gebeurd?Rossoneri siamo noi.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: