SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daarom. Dat getuigt nou niet echt van een echte topsportmentaliteit. Dwing dingen af met je sportieve prestaties, niet met je achterlijke geschreeuw.quote:Op zondag 11 november 2012 14:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. Telkens bij elke beslissing van de scheids andere spelers omduwen ofzo.![]()
GGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL AJAXOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zo ben jij ook geborenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik wou dat we meer van die koele afmakers hadden, meeste 1-1's met de keeper worden verkloot en hij tikt 'm er zo in
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Zo blij met een doelpunt tegen Zwolle
Die hebben thuis nog geen punt gepakt man.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hij was ook niet te missenquote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik wou dat we meer van die koele afmakers hadden, meeste 1-1's met de keeper worden verkloot en hij tikt 'm er zo in![]()
![]()
Dit was donderdag leuk, niet vandaag.quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Voetbal is een sport van fouten.
- Leo Driessen![]()
![]()
Is ook zo, je kan niet scoren als er geen fouten worden gemaakt.quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
- Leo Driessen![]()
Doen we dat nu alweer?quote:Op zondag 11 november 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
- Leo Driessen
- johannes_vermeer![]()
Ze blesseren zichzelf ook altijd met die nepduiken als ze ff worden aangeraakt, zo dom.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Als ze dit gewoon winnen sta je 8 punten achter op de koploper, niks aan de hand.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
en met 10 man verder?quote:Op zondag 11 november 2012 15:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter er ook maar uit dan, die kan namelijk niet voetballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |