Ik zie geen verdediging staan bij Feyenoord...quote:Op zondag 11 november 2012 15:11 schreef Merkie het volgende:
Omg, 3-2. Wat is dat toch met dat verdedigen bij Feyenoord?
quote:
Love is in the air.quote:
Ja.quote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef Syntix het volgende:
Die commentator met zijn Van Rhijn gedold, omdat hij werd uitgekapt? Is dat uitdollen tegenwoorden...
Jezus, jij bent de davy van Ajax.quote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef Syntix het volgende:
Die commentator met zijn Van Rhijn gedold, omdat hij werd uitgekapt? Is dat uitdollen tegenwoorden...
ik lees hier net nog dat dat bmi beste verdediger van nederland isquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie geen verdediging staan bij Feyenoord...
Z'n snor zit voor z'n ogenquote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik lees hier net nog dat dat bmi beste verdediger van nederland is
Nee die zit bij Ajax.quote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Barbara Barend doet verslag daar ja?
staat in Zwollequote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij lijkt wel beetje gay die Joris jaquote:
Vind je dat nog vreemd?quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ze is al van haar stoel afgegleden hoor
Je zal als club geen geld hebben en dan die lamlul aantrekkenquote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij lijkt wel beetje gay die Joris ja
Nee, maar ik ben er nu wel helemaal klaar mee. Dat gezeik over "voeten laten spreken" en dan weer met 10kilo overgewicht op het veld je mannetjes laten lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |