Je moet op een manier waar voor je geld krijgen van die gozer...quote:Op zondag 11 november 2012 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Al moeten we Mathijsen nog maar is proberen, kan wel wat worden.
Dat gaat al snel met prutsers als Willemsquote:
Die doet het weer prima.quote:
True.quote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat al snel met prutsers als Willems
Was gewoon uit vorm vorig seizoen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik snap niet hoe Blind ineens zo goed heeft kunnen worden. Of is de rest ineens zo slecht?
Centraal kan hij het ook.quote:
Toch grappig. Willems komt terug van zijn blessure en heeft daarna alleen maar kut gespeeld.quote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat al snel met prutsers als Willems
Het mes snijdt aan 2 kanten in zijn gevalquote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik snap niet hoe Blind ineens zo goed heeft kunnen worden. Of is de rest ineens zo slecht?
Ik begrijp het ook niet waarom ze dat doenquote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boerrigter is een vriend van Sierd de Vos, dus je moet niet op 'm haten.
ok.quote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch grappig. Willems komt terug van zijn blessure en heeft daarna alleen maar kut gespeeld.
En toch krijgt hij de voorkeur boven Blind
Is ook grappig jaquote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch grappig. Willems komt terug van zijn blessure en heeft daarna alleen maar kut gespeeld.
Logisch dat hij iemand na een blessure steunt idd.quote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als manverdediger is die ook beter, opbouwend een dramaquote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind BMI beter en Buttner wordt dat hopelijk ook.quote:
Sananasquote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter kan er echt helemaal niks van.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind BMI beter en Buttner wordt dat hopelijk ook.
Je hoopt het omdat het Blind een Ajax speler isquote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
BMI is beter centraal en 'wordt dat hopelijk' hebben we niks aan.quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
andersen is geen rechtsbuiten tochquote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee nee, Fischer - Eriksen - Andersen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |