SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 3x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Leuke woordgarp joh.quote:Voor de liefhebber, en niet bepaald Di-Rect te betrekken!
daarom verhuizen ze ook, net als dat mensen een nieuwe auto nemen als de asbak vol isquote:Op zondag 11 november 2012 13:12 schreef Staal het volgende:
Ik zou echt knettergek worden van zo'n huiskamer.
Lol!quote:Op zondag 11 november 2012 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom verhuizen ze ook, net als dat mensen een nieuwe auto nemen als de asbak vol is
quote:Op zondag 11 november 2012 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom verhuizen ze ook, net als dat mensen een nieuwe auto nemen als de asbak vol is
Ik kan me niet echt voorstellen dat oma opa een flatscreen boven het bad installerenquote:Op maandag 12 november 2012 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Oma/opa overleden en familie heeft geen zin in opruimen van de zooi? (kan me er iets bij voorstellen....maar zal toch ooit moeten?)
Waarom niet? Als er iemand tv-verslaafd waren dan waren dat wel mijn grootouders (en die zouden nu over de 100 zijn geweest). Echt, de godganse dag werd daar tv gekeken, want waarom had je anders zo'n ding.quote:Op maandag 12 november 2012 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan me niet echt voorstellen dat oma opa een flatscreen boven het bad installeren
Dit is niet de volledige etagequote:Op maandag 12 november 2012 12:54 schreef tvdleur het volgende:
Da's een opmerkelijk laag plafonnetje. Zo te zien oorspronkelijk de bergruimte die ik ooit bovenop m'n drive in woning mistte... alhoewel de buitenkant en de omschrijving in eerste instantie doen vermoeden dat het een volledige etage is. Verwarrend...
[ afbeelding ]
Hier te vinden: http://www.funda.nl/koop/(...)-eemswaard-18/fotos/
Het stukje hout aan de rechter kant is de balustrade. De extra ruimte is gemaakt in de ouder slaapkamer (je ziet op jouw foto nog een stukje van de rode rolgordijnen van de andere slaapkamer)quote:Boven de voorste slaapkamer is een extra slaapruimte gecreëerd.
Het lijkt mij een pand waar een nest illegalen in verblijft, of zoiets.quote:Op maandag 12 november 2012 11:07 schreef helicopter het volgende:
Misschien is het (tijdelijk) verhuurd? Huurders hebben ook geen baat bij verkoop...
En toen ze klaar waren met de badkamer kwamen de bewoners tot de conclusie dat ze de bestelde tegeltjes helemaal niet nodig hadden..... Maar weggooien is zonde, dus:quote:Op maandag 12 november 2012 16:39 schreef fh101 het volgende:
Badkamer in een kast... "De afscheiding tussen de woon- en slaapkamer is een grote kastenwand - met schuifpaneel - waar de badkamer op een inventieve wijze in is verwerkt." Het begrip kamer is behoorlijk rekbaar zo![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)nstraat-115-a/fotos/
Cafeïneverslaafde vrijgezelle manquote:Op maandag 12 november 2012 09:16 schreef DroogDok het volgende:
Beetje rommelig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe graag wil je verkopen vraag ik me dan af.....
http://www.funda.nl/koop/(...)84/fotos/?mna#foto-4
Ik vind dit eerlijk gezegd behoorlijk inventief en fraai gedaan.quote:Op maandag 12 november 2012 16:39 schreef fh101 het volgende:
Badkamer in een kast... "De afscheiding tussen de woon- en slaapkamer is een grote kastenwand - met schuifpaneel - waar de badkamer op een inventieve wijze in is verwerkt." Het begrip kamer is behoorlijk rekbaar zo![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)nstraat-115-a/fotos/
Holymoly. Weer een duidelijk gevalletje van 'teveel geld, te weinig smaak'.quote:Op maandag 12 november 2012 17:11 schreef Spezza19 het volgende:
Geen Funda maar wel een verschrikkelijk huis.... Acid trip anyone?
http://www.foxtons.co.uk/(...)S&submit_type=search
Ik zou het zó willen hebbenquote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Wonen in een kerk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mét kroeg
[ afbeelding ]
In dit huis.
Tof, je eigen poppodiumquote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Wonen in een kerk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mét kroeg
[ afbeelding ]
In dit huis.
Links een maler en rechts een koffietaperaat met e61 zetgroep en een commerciële maler ernaast en ook nog een verdwaalde Nespresso, conclusie: espresso addict.quote:Op maandag 12 november 2012 09:16 schreef DroogDok het volgende:
Beetje rommelig:
Hoe graag wil je verkopen vraag ik me dan af.....
http://www.funda.nl/koop/(...)84/fotos/?mna#foto-4
een jaren 70 badkamerquote:Op donderdag 15 november 2012 13:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mijn ogen![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)332-zuiderdracht-18/
Wauw, authentiek seventies design! Kan zo een museum in.quote:
Het is dan ook wel een schitterende woonboerderij met een stevige lap grond...quote:
Het zeil was nog te lang ook lijkt hetquote:Op donderdag 15 november 2012 14:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wauw, authentiek seventies design! Kan zo een museum in.
(die zeshoekige vloertegeltjes, die hadden mijn ouders ook... in het oranje!)
En het mooie is. Ooit zal dit weer helemaal in zijn en dan loopt iedereen er mee wegquote:Op donderdag 15 november 2012 13:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mijn ogen![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)332-zuiderdracht-18/
Het valt inderdaad wel mee ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:42 schreef Leandra het volgende:
Mwah, wel de middle of nowhere op relatief korte afstand van Amsterdam... het is niet alsof je in Noord-Oost Groningen zit.
Nou zou dat voor mij persoonlijk geen pluspunt zijn, maar er schijnen hele volksstammen te zijn die compleet ongelukkig worden als ze op meer dan 30 min. van Amsterdam zitten.
Ja, inderdaad. Wat je nu dus ook ziet met klassiekers uit de jaren 1930-1965.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En het mooie is. Ooit zal dit weer helemaal in zijn en dan loopt iedereen er mee weg
Eigenlijk zou je een briefje in de bus van dat soort huizen (als ze eenmaal verkocht zijn) moeten stoppen dat je de badkamer gratis 'sloopt' om vervolgens de tegeltjes e.d. 20 jaar op te slaanquote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wat je nu dus ook ziet met klassiekers uit de jaren 1930-1965.
(toen ik dat soort spullen begon te verzamelen 20 jaar geleden wou niemand 't hebben, nu is het peperduur...)
Het malle is dat ik dat dus al eens gedaan heb bij kennissen die een huis uit de jaren-30 hadden en een nieuwe keuken gingen monteren. De prachtige rij jaren-30 tegeltjes werden zomaar eruit gebikt...quote:Op donderdag 15 november 2012 16:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een briefje in de bus van dat soort huizen (als ze eenmaal verkocht zijn) moeten stoppen dat je de badkamer gratis 'sloopt' om vervolgens de tegeltjes e.d. 20 jaar op te slaan
profit
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het malle is dat ik dat dus al eens gedaan heb bij kennissen die een huis uit de jaren-30 hadden en een nieuwe keuken gingen monteren. De prachtige rij jaren-30 tegeltjes werden zomaar eruit gebikt...
En die staan bij mij dus nu in de kelder te wachten op een kopert.
Nee, het is dit volgens Google.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:23 schreef Audreyoot het volgende:
Is dat niet zoiets?
[ afbeelding ]
We hebben pas een huis gekocht en toen we van die vilt tegels optilden kwam zo'n vloer eronderuit
Nee, dit zijn vloertegels. Wel hele mooie trouwens, leuk dat zoiets dan onder zo'n mal vilten vloertje vandaan komt.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:23 schreef Audreyoot het volgende:
Is dat niet zoiets?
[ afbeelding ]
We hebben pas een huis gekocht en toen we van die vilt tegels optilden kwam zo'n vloer eronderuit
Hier ben ik mijn hele jeugd langsgereden. Opa en oma woonden er praktisch naastquote:Op maandag 12 november 2012 18:30 schreef Daph_ het volgende:
Wonen in een kerk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mét kroeg
[ afbeelding ]
In dit huis.
Wat is er mis met een groothoeklens als je een huis fotografeert? Soms krijg je niet alles er goed op met een standaard lens en dan is een groothoek gewoon de enige handige optie.quote:Op maandag 12 november 2012 22:36 schreef flipsen het volgende:
Waarschijnlijk eerst de logeerkamer geweest. En weer een makelaar die je graag zijn groothoeklens in zijn achterste zou schuiven
oh sorry hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:44 schreef Lienekien het volgende:
Da's een gewoon huis, geen boerderijtje.
Jij ziet toch hetzelfde als ik? Ik zie geen boerderijtje maar een huis dat net zo goed in een woonwijk zou kunnen staan. Ik heb duidelijk een andere definitie van boerderijtje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh sorry hoornou heb t aangepast voor je, stom van me dat het pand, erfje en de omgeving me deden vermoeden dat het (vroeger) een boerderijtje was
Soms is het inderdaad onvermijdelijk, maar heel vaak wordt de groothoeklens misbruikt om een ruimte groter te laten lijken dan-ie in werkelijkheid is - wat zich iedere keer weer vertaalt in vreselijke vervormingen van de aldaar aanwezige deuren, ramen, inboedel, enzovoorts.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een groothoeklens als je een huis fotografeert? Soms krijg je niet alles er goed op met een standaard lens en dan is een groothoek gewoon de enige handige optie.
ik heb echt hier geleerd dat die groothoeklenzen gebruikt worden. voorheen had ik er echt nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Soms is het inderdaad onvermijdelijk, maar heel vaak wordt de groothoeklens misbruikt om een ruimte groter te laten lijken dan-ie in werkelijkheid is - wat zich iedere keer weer vertaalt in vreselijke vervormingen van de aldaar aanwezige deuren, ramen, inboedel, enzovoorts.
Een beetje geroutineerde geinteresseerde op Funda trapt er dan ook niet in en kan er alleen maar om lachen. Bovendien krijg ik het gevoel van, "zo, wat klopt er dan nog meer niet aan dit huis?", zodra ik dat soort gefoezel aantref.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar natuurlijk vind ik het goed als we de hele woonkamer roze met bloemetjes doen, schatje...
[ afbeelding ]
...onder voorwaarde dat ik de tv mag uitzoeken!
[ afbeelding ]
Linkje naar het huis waar de vrouw vrij duidelijk de broek aan heeft: http://www.funda.nl/koop/(...)80-klinkerstraat-35/
Misschien wonen er wel twee mannenquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar natuurlijk vind ik het goed als we de hele woonkamer roze met bloemetjes doen, schatje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje naar het huis waar de vrouw vrij duidelijk de broek aan heeft: http://www.funda.nl/koop/(...)80-klinkerstraat-35/
Brrrr, het lijkt wel of ze in een woonblad wonenquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje wat een perfect bijgehouden moestuin!quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef Nonneke het volgende:
leuk klein vrijstaand boerderijtje huisje, klein beetje eigen grond, stalletje etc
[ afbeelding ]
het uitzicht vanaf je balkonnetje
[ afbeelding ]
de auto's die over de A18 bijna door je woonkamer scheuren![]()
[ afbeelding ]
Hihi, ziet er lief uit. Ik wil er wonen, mn username combineert er mooi bij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beijum en Lewenborg zijn nog goedkoop ja, voor de rest is het dat in Stad toch echt niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Leandra het volgende:
Zal ik ook even dan?
Afgezien van het feit dat ik die woonkamer niks vind met dat roze, vind ik het huis behoorlijk aan de prijs voor een tussenwoning in Groningen.... dat zijn randstadprijzen.
Bovendien is de gemiddelde 80-weg drukker dan de A18.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Raak je wel aan gewend, is nie duur moet ik zeggen, zou em wel willen hebben
Of wat dacht je van de benoeming AH XL in de buurt. Wij hebben geen AH XL in Groningen!quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben normaal bepaald niet van het roze, maar om de een of andere reden vind ik dat roze interieur toch wel smaakvol gedaan. Ik zie in ieder geval wel een goede balans tussen roze elementen en zachte natuurtinten.quote:
Erg goedkoop dus, want dit krijg je er voor:quote:Op zondag 18 november 2012 02:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Oh, en de maandelijkse bijdrage aan de VvE/servicekosten is maar 100 euro per maand...
82.000 vind ik wel weer erg veel voor dat 'huisje'.quote:servicekosten per maand ¤ 100.-, dit is voor gas, water, elektra, kabel tv, internet, opstal- en glasverzekering, gemeente- en waterschapsbelasting en onderhoud.
Prachtig. De ellende begint al met dat roze zonneschermpje in die BMW. Die vent zit echt zwaar onder de plakquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bedoelt 'bezemhok'?quote:Op zondag 18 november 2012 02:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erg goedkoop dus, want dit krijg je er voor:
[..]
82.000 vind ik wel weer erg veel voor dat 'huisje'.
jaja weet ik. Maar reken de inflatie eens even mee?quote:
Het zegt nog steeds weinig.quote:Op zondag 18 november 2012 03:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
jaja weet ik. Maar reken de inflatie eens even mee?
Als ik dan toch in de stad moest wonen, dan maar zo!!quote:Op zondag 18 november 2012 00:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Prachtige klassieke plee in prachtig klassiek huis in Utrechtse binnenstad:
[ afbeelding ]
... en ja die wandtegeltjes, dat zijn dus (weer) originele witjes uit de 17e eeuw!
Nog veel meer prachtige witjes (waar de makelaar kennelijk geen weet van heeft, want hij vermeldt het niet eens in zijn begeleidende tekstje...) en andere originele stijlelementen alhier: http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-48656202-trans-5/fotos/
Voor 900K is het voor jou. Jammer dat ik het even niet bij de hand heb.
Alleen snap ik niet zo heel erg goed waarom DEZE foto ook is opgenomen in het foto-overzicht van het pand:
[ afbeelding ]
Leuk hondje, dat wel, maar wat dat met dit pand te maken heeft???
(de makelaar heeft even niet opgelet toen de eigenaar een selectie foto's opstuurde, of is het wellicht afkomstig uit zijn eigen vakantie-collectie?)
Buurman zit ook onder de plak bedoel je? De BMW is van/staat bij de buren. Wel opmerkelijk dat de buren allemaal hetzelfde rolgordijntje hebben. Lekker zo'n buurt waar iedereen elkaar nabouwtquote:Op zondag 18 november 2012 02:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Prachtig. De ellende begint al met dat roze zonneschermpje in die BMW. Die vent zit echt zwaar onder de plak
maar jeetje, diequote:Op zondag 18 november 2012 00:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Prachtige klassieke plee in prachtig klassiek huis in Utrechtse binnenstad:
[ afbeelding ]
... en ja die wandtegeltjes, dat zijn dus (weer) originele witjes uit de 17e eeuw!
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het lelijk vind! Ik zou het er alleen nooit doorkrijgen nu ik samenwoon met een kerel.quote:Op zondag 18 november 2012 00:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik ben normaal bepaald niet van het roze, maar om de een of andere reden vind ik dat roze interieur toch wel smaakvol gedaan. Ik zie in ieder geval wel een goede balans tussen roze elementen en zachte natuurtinten.
En het is tenminste eens een keertje niet anthraciet-grijs-wit-crematorium achtig!
"Kijk schat, zo kan het ook. Zie je nou dat ik nog heel erg meeval?"quote:Op zondag 18 november 2012 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het lelijk vind! Ik zou het er alleen nooit doorkrijgen nu ik samenwoon met een kerel..
Ik denk zelfs dat we het huis binnenkort maar eens gaan bezichtigen.
Het zou zomaar kunnen zijn dat ook die bruine plavuizen (want dat zijn het) origineel zijn...quote:Op zondag 18 november 2012 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar jeetje, diegruwelijke
bruine
tegeltjes
op
de vloer
wat zonde!
JIJ niet, maar er waren hier toch nogal wat mensen die het allemaal een tikkie te roze vonden.quote:Op zondag 18 november 2012 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het lelijk vind! Ik zou het er alleen nooit doorkrijgen nu ik samenwoon met een kerel..
Ik denk zelfs dat we het huis binnenkort maar eens gaan bezichtigen.
dat maakt ze nog niet mooiquote:Op zondag 18 november 2012 13:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat ook die bruine plavuizen (want dat zijn het) origineel zijn...
Ik maakte vroeger lange wandelingen door de stad met mijn buurjongen en dan hadden we vaak een 'thema' waar we op gingen letten en over gingen kletsen. Zoals 'tuinhekjes' of 'gordijnen' of 'plantjes in de tuinen'. Toen was ons al heel snel duidelijk dat buren en soms hele buurten elkaar gigantisch naäpen. Wat je in de ene straat héél veel zag (bijv. lamellen of een bepaald soort vitrage), dat zag je in andere straten nergens.quote:Op zondag 18 november 2012 08:50 schreef Snoopyfrl het volgende:
Buurman zit ook onder de plak bedoel je? De BMW is van/staat bij de buren. Wel opmerkelijk dat de buren allemaal hetzelfde rolgordijntje hebben. Lekker zo'n buurt waar iedereen elkaar nabouwt
Aan de views kunnen ze iig zien dat er op een of andere manier belangstelling voor isquote:Op zondag 18 november 2012 13:49 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
JIJ niet, maar er waren hier toch nogal wat mensen die het allemaal een tikkie te roze vonden.
Leuk, een bezichtiging! Succes! De verkopers zullen het vast wel waarderen dat hun pand 'opmerkelijk' is bevonden op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |