De wijfuh het graf in jage lolquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:39 schreef Ezio het volgende:
Als je leven saai is moet je gewoon achter de wijven aan.
Dat is altijd tof.
ja en dan neuk je ze, en wat dan.. geeft me geen kick meerquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:39 schreef Ezio het volgende:
Als je leven saai is moet je gewoon achter de wijven aan.
Dat is altijd tof.
Inderdaad, net als amanda todd.quote:
ga weg eedskindquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:40 schreef bereboot3 het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor instelling
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:45 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga me nu kaalscheren net als Britney. #emo #kutleef #kutteef
[ afbeelding ]
quote:
dat dus..quote:
lelijke hondquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
het leven heeft weer zin als ik mijn tortelduifje zie slapen
my god je zal maar uit 1998 komenquote:
Omg! Mophonden!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
lieve doetige hondje, maar damn girl jij moet je arm eens harsen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar dit vind ik de meest lelijk en vieze honden die er zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw armen zijn echt behaard 0_0quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lieve doetige hondje, maar damn girl jij moet je arm eens harsen.
haha dan ben ik niet gelukkigquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lieve doetige hondje, maar damn girl jij moet je arm eens harsen.
Ik wil later ook een mopshond.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha dan ben ik niet gelukkig
maar mijn hondje is echt een poppetje
Hij is zo schattig ik ben in love met hem <3quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef iFok. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik de meest lelijk en vieze honden die er zijn.
Het geeft je leven kleurquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil later ook een mopshond.
NEIN!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef iFok. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik de meest lelijk en vieze honden die er zijn.
Die hebben de oren recht op, als ze hangen zien ze er veel snoeziger uit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef Zneeser het volgende:
En idd, mopshond... Neem dan een franse bull
Lelijke oren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef Zneeser het volgende:
En idd, mopshond... Neem dan een franse bull
Godverdomme wat steel jij mijn topic godverdomme kut teefquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het geeft je leven kleur
Hij is trouwens al 9 jaar! hij heeft nog maar een paar jaar doet me wel verdriet
Ga zelfmoord plegen of zo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef quer het volgende:
[..]
Godverdomme wat steel jij mijn topic godverdomme kut teef![]()
![]()
![]()
![]()
Noem mijn hond geen teefquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef quer het volgende:
[..]
Godverdomme wat steel jij mijn topic godverdomme kut teef![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt zooo jaloers.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het geeft je leven kleur
Hij is trouwens al 9 jaar! hij heeft nog maar een paar jaar doet me wel verdriet
Wat een levensvreugdequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zoek wat handlangersquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef Yi-Long het volgende:
Niemand houdt je tegen om een bank te beroven, TS....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Die onderste is geen mopshond.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks hij is ook echt een modelletje.quote:
sorry, ik wil het goed makenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Noem mijn hond geen teef
En ik wilde je leven alleen maar zinvol maken met een foto van mijn hond!
Ondankbare lul!
jij gebruikt nu een puppy....... en nog verslaat mijn 9 jarige grijze hond jouw puppyquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:53 schreef iFok. het volgende:
Even een lieve, knappe hond om die lelijkerd hier te vergeten.
[ afbeelding ]
Zo perfect. Wat voor hond is dit als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:53 schreef iFok. het volgende:
Even een lieve, knappe hond om die lelijkerd hier te vergeten.
[ afbeelding ]
Heeft DIE hont die lijster gevangenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja hoor, het is een mopshondquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef mrazura het volgende:
[..]
Zo perfect. Wat voor hond is dit als ik vragen mag?![]()
Ik stuur de 2 herdershonden van mijn buren wel op hem af.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef iFok. het volgende:
Ik bescherm mijn schatje. Als ze aangevallen wordt door zo'n lelijkerd trap ik diegene terug naar zijn/haar baasje..
Nee dat heeft onze andere hond gedaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Heeft DIE hont die lijster gevangen
die site bestaat helemaal nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef AppelCake het volgende:
http://www.ohmijngodmijnbloempotisgevallenwatmoetiknudoen.nl/
over/tegen wie heb je hetquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef iFok. het volgende:
Ik bescherm mijn schatje. Als ze aangevallen wordt door zo'n lelijkerd trap ik diegene terug naar zijn/haar baasje..
misschien google ads, met zoek een neuk partnerquote:
En toen was het vogeltje stuk!?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat heeft onze andere hond gedaan
ja niet die vogel in mn foBo dies tegen het raam gevlogenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En toen was het vogeltje stuk!?
Ik zou het niet weten, ik heb geen hondquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef mrazura het volgende:
[..]
Zo perfect. Wat voor hond is dit als ik vragen mag?![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja niet die vogel in mn foBo dies tegen het raam gevlogen
Is het een hond die echt constant aandacht nodig heeft? Kun je het misschien een beetje beschrijven?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja ik ben trotste eigenaar van onze kleine <3
Je vader denkt dat hij stoer is, mopshonden zij juist erg gewild door mannen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef -supergirl- het volgende:
ik wilde ook een mopshond of een franse bulldog die zijn ook lief maar mijn vader wilde niet met een kleine hond over straat.
aahwquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef -supergirl- het volgende:
ik wilde ook een mopshond of een franse bulldog die zijn ook lief maar mijn vader wilde niet met een kleine hond over straat.
maar daar heb ik mijn katten voor, die liggen wel bij mij te slapen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
aahwen hij is zo cute hij ligt nu naast me te slapen
hommos misschienquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je vader denkt dat hij stoer is, mopshonden zij juist erg gewild door mannen.
In mijn straat heeft een man een mopshond en hij is geen homo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel. pas geleden nog 2 hommos in de tram gezien met een baby mopshond
M. is 9 jaar oud. Is door zijn korte snuit wel kortademigquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:04 schreef mrazura het volgende:
[..]
Is het een hond die echt constant aandacht nodig heeft? Kun je het misschien een beetje beschrijven?
voor zover jij weetquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
In mijn straat heeft een man een mopshond en hij is geen homo.
dit is nog te doen. hond vs hond.. bij mij zijn mijn katten de lul als de hond ze opmerktquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
M. is 9 jaar oud. Is door zijn korte snuit wel kortademig
Ook heeft hij bolle uitpuilende ogen. Aan een oog is die blind..... hier kreeg hij ineens een gezwel op.M. Is heel lief, helaas hebben we ook een energieke hond met wel een behoorlijke snavel.
Die bijt M. af en toe zo hard dat hij nu bijtwonden/littekens heeft. In zo'n gevecht pakt hij m. vast bij zijn nekvel en sleept hij hem over de vloer () . Ik mag best zeggen dat M. wel eens aandacht te kort is gekomen. En ook een hard leven heeft gehad omdat zijn broertje een soort asbakje. Hem regelmatig te grazen neemt en M. kan niks terug doen omdat hij een platte snuit heeft hiermee kan die niet goed happen!
maar dan is appelcake dus ook hommo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef iFok. het volgende:
[..]
hommo's merken meteen wanneer de ander een hommo is of niet.
leuke naam wel, M.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ook heeft hij bolle uitpuilende ogen. Aan een oog is die blind..... hier kreeg hij ineens een gezwel op.M. Is heel lief, helaas hebben we ook een energieke hond met wel een behoorlijke snavel.
Die bijt M. af en toe zo hard dat hij nu bijtwonden/littekens heeft. In zo'n gevecht pakt hij m. vast bij zijn nekvel en sleept hij hem over de vloer () . Ik mag best zeggen dat M. wel eens aandacht te kort is gekomen. En ook een hard leven heeft gehad omdat zijn broertje een soort asbakje. Hem regelmatig te grazen neemt en M. kan niks terug doen omdat hij een platte snuit heeft hiermee kan die niet goed happen!
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar dan is appelcake dus ook hommo?
Ja. Maar hij weet het zelf nog niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar dan is appelcake dus ook hommo?
ja verschrikkelijk dieren ruzies. Mensen ruzies zijn leuk. Maar dieren ruzies is echt lijdenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dit is nog te doen. hond vs hond.. bij mij zijn mijn katten de lul als de hond ze opmerkt
nee voorspel ik juist niet bij deze topic. WAT DENK JIJ JONGEN. dat je zomaar mijn supergirlplaatjen mag gebruikenquote:
Wat zielig!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee voorspel ik juist niet bij deze topic. WAT DENK JIJ JONGEN. dat je zomaar mijn supergirlplaatjen mag gebruiken
ja is heel zielig. Is ook wel vaker een bloedbad geweest en als ik moeder en vader niet thuis waren dan stonden ik en zus altijd huilend en schreeuwend toe te kijken. Of dan gingen we snel naar buiten.quote:
Je kan ze toch uit elkaar halenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja is heel zielig. Is ook wel vaker een bloedbad geweest en als ik moeder en vader niet thuis waren dan stonden ik en zus altijd huilend en schreeuwend toe te kijken. Of dan gingen we snel naar buiten.echt zoooooo erg. Want je kunt gewoon echt niks.
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet dus loser ik ken jou niet eens alleen toffe users mogen dat van mij rot op man.
hij bijt zich echt stevig vast hoor is geen beginnen aanquote:
whehequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hij bijt zich echt stevig vast hoor is geen beginnen aanik weet nog een keer toen was hier een vriendinnetje en toen had ze de cam aan bij haar vader terwijl wij naast haar zaten. Maar tussen haar benen op de vloer kregen de honden ineens hele erge ruzie. En toen beten ze haar dus omdat zij er tussen zat met haar been. En dat was dus allemaal life voor de cam dus haar vader zag dat. Dus zij ineens ook huilen en alles.
Gekkehuis moet die vader hebben gedacht
laat een scheetquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:24 schreef -supergirl- het volgende:
zat net een mug hier. die zijn toch al allemaal dood?
Fixedquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
het leven heeft weer zin als ik mijn tortelduifje zie inslapen
Was maar een garpje, ik ben een echte dierenvriend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Fukjoeee wie spot met mijn hond mag de hell begroeten!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Fukjoeee wie spot met mijn hond mag de hell begroeten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |