sorry, ik wil het goed makenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Noem mijn hond geen teef
En ik wilde je leven alleen maar zinvol maken met een foto van mijn hond!
Ondankbare lul!
jij gebruikt nu een puppy....... en nog verslaat mijn 9 jarige grijze hond jouw puppyquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:53 schreef iFok. het volgende:
Even een lieve, knappe hond om die lelijkerd hier te vergeten.
[ afbeelding ]
Zo perfect. Wat voor hond is dit als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:53 schreef iFok. het volgende:
Even een lieve, knappe hond om die lelijkerd hier te vergeten.
[ afbeelding ]
Heeft DIE hont die lijster gevangenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
het leven heeft weer zin als ik mijn tortelduifje zie slapen
Oh ja hoor, het is een mopshondquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef mrazura het volgende:
[..]
Zo perfect. Wat voor hond is dit als ik vragen mag?![]()
Ik stuur de 2 herdershonden van mijn buren wel op hem af.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef iFok. het volgende:
Ik bescherm mijn schatje. Als ze aangevallen wordt door zo'n lelijkerd trap ik diegene terug naar zijn/haar baasje..
Nee dat heeft onze andere hond gedaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Heeft DIE hont die lijster gevangen
die site bestaat helemaal nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef AppelCake het volgende:
http://www.ohmijngodmijnbloempotisgevallenwatmoetiknudoen.nl/
over/tegen wie heb je hetquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef iFok. het volgende:
Ik bescherm mijn schatje. Als ze aangevallen wordt door zo'n lelijkerd trap ik diegene terug naar zijn/haar baasje..
misschien google ads, met zoek een neuk partnerquote:
En toen was het vogeltje stuk!?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat heeft onze andere hond gedaan
ja niet die vogel in mn foBo dies tegen het raam gevlogenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En toen was het vogeltje stuk!?
Ik zou het niet weten, ik heb geen hondquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef mrazura het volgende:
[..]
Zo perfect. Wat voor hond is dit als ik vragen mag?![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja niet die vogel in mn foBo dies tegen het raam gevlogen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |