lieve doetige hondje, maar damn girl jij moet je arm eens harsen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
het leven heeft weer zin als ik mijn tortelduifje zie slapen
Sorry, maar dit vind ik de meest lelijk en vieze honden die er zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw armen zijn echt behaard 0_0quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lieve doetige hondje, maar damn girl jij moet je arm eens harsen.
haha dan ben ik niet gelukkigquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lieve doetige hondje, maar damn girl jij moet je arm eens harsen.
Ik wil later ook een mopshond.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha dan ben ik niet gelukkig
maar mijn hondje is echt een poppetje
Hij is zo schattig ik ben in love met hem <3quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef iFok. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik de meest lelijk en vieze honden die er zijn.
Het geeft je leven kleurquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil later ook een mopshond.
NEIN!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef iFok. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik de meest lelijk en vieze honden die er zijn.
Die hebben de oren recht op, als ze hangen zien ze er veel snoeziger uit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef Zneeser het volgende:
En idd, mopshond... Neem dan een franse bull
Lelijke oren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef Zneeser het volgende:
En idd, mopshond... Neem dan een franse bull
Godverdomme wat steel jij mijn topic godverdomme kut teefquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het geeft je leven kleur
Hij is trouwens al 9 jaar! hij heeft nog maar een paar jaar doet me wel verdriet
Ga zelfmoord plegen of zo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef quer het volgende:
[..]
Godverdomme wat steel jij mijn topic godverdomme kut teef![]()
![]()
![]()
![]()
Noem mijn hond geen teefquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef quer het volgende:
[..]
Godverdomme wat steel jij mijn topic godverdomme kut teef![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt zooo jaloers.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het geeft je leven kleur
Hij is trouwens al 9 jaar! hij heeft nog maar een paar jaar doet me wel verdriet
Wat een levensvreugdequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zoek wat handlangersquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef Yi-Long het volgende:
Niemand houdt je tegen om een bank te beroven, TS....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Die onderste is geen mopshond.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks hij is ook echt een modelletje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |