ja verschrikkelijk dieren ruzies. Mensen ruzies zijn leuk. Maar dieren ruzies is echt lijdenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dit is nog te doen. hond vs hond.. bij mij zijn mijn katten de lul als de hond ze opmerkt
nee voorspel ik juist niet bij deze topic. WAT DENK JIJ JONGEN. dat je zomaar mijn supergirlplaatjen mag gebruikenquote:
Wat zielig!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
M. is 9 jaar oud. Is door zijn korte snuit wel kortademig
Ook heeft hij bolle uitpuilende ogen. Aan een oog is die blind..... hier kreeg hij ineens een gezwel op.M. Is heel lief, helaas hebben we ook een energieke hond met wel een behoorlijke snavel.
Die bijt M. af en toe zo hard dat hij nu bijtwonden/littekens heeft. In zo'n gevecht pakt hij m. vast bij zijn nekvel en sleept hij hem over de vloer () . Ik mag best zeggen dat M. wel eens aandacht te kort is gekomen. En ook een hard leven heeft gehad omdat zijn broertje een soort asbakje. Hem regelmatig te grazen neemt en M. kan niks terug doen omdat hij een platte snuit heeft hiermee kan die niet goed happen!
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee voorspel ik juist niet bij deze topic. WAT DENK JIJ JONGEN. dat je zomaar mijn supergirlplaatjen mag gebruiken
ja is heel zielig. Is ook wel vaker een bloedbad geweest en als ik moeder en vader niet thuis waren dan stonden ik en zus altijd huilend en schreeuwend toe te kijken. Of dan gingen we snel naar buiten.quote:
Je kan ze toch uit elkaar halenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja is heel zielig. Is ook wel vaker een bloedbad geweest en als ik moeder en vader niet thuis waren dan stonden ik en zus altijd huilend en schreeuwend toe te kijken. Of dan gingen we snel naar buiten.echt zoooooo erg. Want je kunt gewoon echt niks.
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
niet dus loser ik ken jou niet eens alleen toffe users mogen dat van mij rot op man.
hij bijt zich echt stevig vast hoor is geen beginnen aanquote:
whehequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hij bijt zich echt stevig vast hoor is geen beginnen aanik weet nog een keer toen was hier een vriendinnetje en toen had ze de cam aan bij haar vader terwijl wij naast haar zaten. Maar tussen haar benen op de vloer kregen de honden ineens hele erge ruzie. En toen beten ze haar dus omdat zij er tussen zat met haar been. En dat was dus allemaal life voor de cam dus haar vader zag dat. Dus zij ineens ook huilen en alles.
Gekkehuis moet die vader hebben gedacht
laat een scheetquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:24 schreef -supergirl- het volgende:
zat net een mug hier. die zijn toch al allemaal dood?
Fixedquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
het leven heeft weer zin als ik mijn tortelduifje zie inslapen
Was maar een garpje, ik ben een echte dierenvriend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Fukjoeee wie spot met mijn hond mag de hell begroeten!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Fukjoeee wie spot met mijn hond mag de hell begroeten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |