quote:Op zondag 11 november 2012 15:30 schreef Qunix het volgende:
Ik ben zeer teleurgesteld in Psycho pass.
Spook avatars op het internet 3.0 vallen de "politie" aan. Nou nou...
Jij zou de pyscho-pass wereld sowieso meer haten dan de meeste... werkeloosheid bestaat (officieel) niet... en Onii-chan kijkt mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik ook, ik kon de slaap pas om half zeven 's ochtends vatten. Vervloekte irritant.quote:
ik lag er rond 3:30 - 4:00 inquote:Op zondag 11 november 2012 18:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ook, ik kon de slaap pas om half zeven 's ochtends vatten. Vervloekte irritant.
En dan blijkt het ook opeens 11 november te zijn.
quote:
Jullie hebben echt iets gemist in jullie vroege jeugdquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sint Maarten. Bij ons niet gevierd gelukkig
Ahh. Wat jammer dat ik niet heb gebedeld in de buurt door de regen vroegerquote:Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben echt iets gemist in jullie vroege jeugd
Pfff, ik verwijt je niks. Als je niet zelf hebt gelopen, dan weet je ook niet wat je gemist hebt.quote:Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ahh. Wat jammer dat ik niet heb gebedeld in de buurt door de regen vroeger
Is nooit gedaan hierquote:Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben echt iets gemist in jullie vroege jeugd
Wat jammer dat je tassen en tassen met snoep op een avond opgehaald hebt.quote:Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 11 november 2012 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat jammer dat je tassen en tassen met snoep op een avond opgehaald hebt.![]()
In mij oude buurt kon je ook bij de ijssalon en de banketbakker langs.![]()
Nieuw Millingen.
En met een Scream masker voor de deur staan is zo verdomde vermakelijk! Als je de deur open doet rennen ze in alle richtingen... een liet zelfs zijn tas vol snoep vallen bij mijn aanblik. Prachtig. Fabuleus max! Op Koninginnedag en kerst na mijn favoriete feestdag.
Hnnnggg, Kuroyukihime.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)e-previewed-in-video
Kyubey, Maus (heeft er nog iemand anders AW doorstaan?) zijn jullie lichamen klaar?
Offerte klant?quote:
quote:
Moe sletjesquote:Op zondag 11 november 2012 20:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Offerte klant?
En nee, niet 2chuu4me
[ afbeelding ]
Knuffel?quote:Op zondag 11 november 2012 20:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, maak er nu niet iets vies van
say what??quote:Op zondag 11 november 2012 20:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
NEEE!!! Arasu heeft DAKterin! hij's flauw.
gelukkig staat er meer dan alleen moe in de roelatiequote:
Klopt,ecchi+moequote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
gelukkig staat er meer dan alleen moe in de roelatie
High five. Ik ook niet.quote:Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
VERTEL BOER UIT NIEUW MILLIGEN VERTEL.quote:Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Gr. Ik heb trouwens wel een aantal weken een Chuuni gehad.
iddquote:Op zondag 11 november 2012 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
4 van ons hebben geen jeugd gehad. Behalve als het zuiderlijke boerbaren zijn die caranaval vieren.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
VERTEL BOER UIT NIEUW MILLIGEN VERTEL.
[..]
idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ach,armequote:Op zondag 11 november 2012 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
4 van ons hebben geen jeugd gehad. Behalve als het zuiderlijke boerbaren zijn die caranaval vieren.
Reiquote:Op zondag 11 november 2012 21:13 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Gr. Ik heb trouwens wel een aantal weken een Chuuni gehad.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo nu is de laptop veilig om naar school te gaanZal wel lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gehehehe....loli tiem.quote:Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is tijd voor de wekelijkse onii chan series
[Doki] Onii chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne 06 (1280x720 h264 AAC) [3BAAC90B] mkv
Oniichan/Oneechan,ashiiteruquote:Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is tijd voor de wekelijkse onii chan series
[Doki] Onii chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne 06 (1280x720 h264 AAC) [3BAAC90B] mkv
Ik kan geen Japans, maar ashiiteru klinkt denk ik nog het meeste als: een voet zijnde.quote:Op zondag 11 november 2012 21:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Oniichan/Oneechan,ashiiteru
quote:Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo nu is de laptop veilig om naar school te gaanStageverslag is een samenstelling en moet derhalve aan elkaar geschreven worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag ik daar nou een kamelenteen ?quote:
Okquote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stageverslag is een samenstelling en moet derhalve aan elkaar geschreven worden.
Zo kennen we je weer Robert Janquote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stageverslag is een samenstelling en moet derhalve aan elkaar geschreven worden.
Jaquote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik kan geen Japans, maar ashiiteru klinkt denk ik nog het meeste als: een voet zijnde.
Bedoel je niet aishiteru?
Ik zei het je alquote:Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arashi wat heeft deze loli te betekenen?
[ afbeelding ]
Yamato, goede keus!quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Sabata het volgende:
Eerste aflevering van Initial Fifth Stage via YT gezien
Tekenstijl bevalt me beter dan de stijl van fourth stage (allemaal die lange gezichten). Leuk om te horen dat bijna alle stemacteurs van Fourth er gewoon weer bij zijn.
En ik liep ook tegen Space Battleship Yamato 2199 aan, remake van de aloude klassieker:
Kippevel bij dat zeemanskoortje in de trailer
quote:Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arashi wat heeft deze loli te betekenen?
[ afbeelding ]
Loliconsquote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zei het je al
Wat deze loli betekent? Dat zal ik je vertellen:
Meer plezier voor ons!
Honk Honk release the loli trainquote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zei het je al
Wat deze loli betekent? Dat zal ik je vertellen:
Meer plezier voor ons!
I knew itquote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Honk Honk release the loli train
[ afbeelding ]
een of ander gaar bedel feest voor kinderen...quote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sint Maarten. Bij ons niet gevierd gelukkig
ons?quote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je had ons al die tijd al door?
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je had ons al die tijd al door?
[ afbeelding ]
quote:
The fuck??quote:
Featuring Kapitein Iglo.quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Sabata het volgende:
En ik liep ook tegen Space Battleship Yamato 2199 aan, remake van de aloude klassieker:
Ik wacht helaas nog steeds op de subs van ep 5/6.quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Sabata het volgende:
Streamer! Heler! Ketter! Mishandelaar van je eigen ogen!quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Sabata het volgende:
Eerste aflevering van Initial Fifth Stage via YT gezien
Tekenstijl bevalt me beter dan de stijl van fourth stage (allemaal die lange gezichten). Leuk om te horen dat bijna alle stemacteurs van Fourth er gewoon weer bij zijn.
Hoe vieren ze Halloween daar waar jij bent? Een klasgenote van me organiseerde een 'Halloween' huis appartement feest... Waar ik overigens niet naartoe ben gegaan.quote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
een of ander gaar bedel feest voor kinderen...
net als halloween.. dat hebben ze dit jaar ook voor het eerst hier gevierd..
bah
wat ik uit de flyer begreep is dat kinderen zich zo eng mogelijk moesten aankleden en dan bedelen om snoep ofzo..quote:Op zondag 11 november 2012 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe vieren ze Halloween daar waar jij bent? Een klasgenote van me organiseerde een 'Halloween' huis appartement feest. Ik ben overigens niet gegaan.
Met alle opmerkingen geen moeite. Ben met -4 links en -2.75 rechts sowieso al zo blind als een mol, dus wat schreef je nou eigenlijk?quote:Streamer! Heler! Ketter! Mishandelaar van je eigen ogen!
Ik weet niet eens hoeveel min ik hebquote:Op zondag 11 november 2012 23:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Met alle opmerkingen geen moeite. Ben met -4 links en -2.75 rechts sowieso al zo blind als een mol, dus wat schreef je nou eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |