quote:Op zondag 11 november 2012 21:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zo nu is de laptop veilig om naar school te gaanStageverslag is een samenstelling en moet derhalve aan elkaar geschreven worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag ik daar nou een kamelenteen ?quote:
Ok้quote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stageverslag is een samenstelling en moet derhalve aan elkaar geschreven worden.
Zo kennen we je weer Robert Janquote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stageverslag is een samenstelling en moet derhalve aan elkaar geschreven worden.
Jaquote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik kan geen Japans, maar ashiiteru klinkt denk ik nog het meeste als: een voet zijnde.
Bedoel je niet aishiteru?
Ik zei het je alquote:Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arashi wat heeft deze loli te betekenen?
[ afbeelding ]
Yamato, goede keus!quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Sabata het volgende:
Eerste aflevering van Initial Fifth Stage via YT gezien
Tekenstijl bevalt me beter dan de stijl van fourth stage (allemaal die lange gezichten). Leuk om te horen dat bijna alle stemacteurs van Fourth er gewoon weer bij zijn.
En ik liep ook tegen Space Battleship Yamato 2199 aan, remake van de aloude klassieker:
Kippevel bij dat zeemanskoortje in de trailer
quote:Op zondag 11 november 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arashi wat heeft deze loli te betekenen?
[ afbeelding ]
Loliconsquote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zei het je al
Wat deze loli betekent? Dat zal ik je vertellen:
Meer plezier voor ons!
Honk Honk release the loli trainquote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zei het je al
Wat deze loli betekent? Dat zal ik je vertellen:
Meer plezier voor ons!
I knew itquote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Honk Honk release the loli train
[ afbeelding ]
een of ander gaar bedel feest voor kinderen...quote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sint Maarten. Bij ons niet gevierd gelukkig
ons?quote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je had ons al die tijd al door?
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je had ons al die tijd al door?
[ afbeelding ]
quote:
The fuck??quote:
Featuring Kapitein Iglo.quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Sabata het volgende:
En ik liep ook tegen Space Battleship Yamato 2199 aan, remake van de aloude klassieker:
Ik wacht helaas nog steeds op de subs van ep 5/6.quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Sabata het volgende:
Streamer! Heler! Ketter! Mishandelaar van je eigen ogen!quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Sabata het volgende:
Eerste aflevering van Initial Fifth Stage via YT gezien
Tekenstijl bevalt me beter dan de stijl van fourth stage (allemaal die lange gezichten). Leuk om te horen dat bijna alle stemacteurs van Fourth er gewoon weer bij zijn.
Hoe vieren ze Halloween daar waar jij bent? Een klasgenote van me organiseerde een 'Halloween' huis appartement feest... Waar ik overigens niet naartoe ben gegaan.quote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
een of ander gaar bedel feest voor kinderen...
net als halloween.. dat hebben ze dit jaar ook voor het eerst hier gevierd..
bah
wat ik uit de flyer begreep is dat kinderen zich zo eng mogelijk moesten aankleden en dan bedelen om snoep ofzo..quote:Op zondag 11 november 2012 23:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hoe vieren ze Halloween daar waar jij bent? Een klasgenote van me organiseerde een 'Halloween' huis appartement feest. Ik ben overigens niet gegaan.
Met alle opmerkingen geen moeite. Ben met -4 links en -2.75 rechts sowieso al zo blind als een mol, dus wat schreef je nou eigenlijk?quote:Streamer! Heler! Ketter! Mishandelaar van je eigen ogen!
Ik weet niet eens hoeveel min ik hebquote:Op zondag 11 november 2012 23:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Met alle opmerkingen geen moeite. Ben met -4 links en -2.75 rechts sowieso al zo blind als een mol, dus wat schreef je nou eigenlijk?
Zolang je gezichten kunt herkennen, verkeersborden kunt zien, kunt zien dat bomen blaadjes hebben en de tekst op je beeldscherm kunt lezen, zit het denk ik wel goedquote:
Als ik de abracadabra van mn optici๋n begrijp, heb je cilinder afwijkingen en lensafwijkingen. Die -4 schijnt -2,25 lens te zijn en de rest is idd cilinderafwijking. Pas ook het montuur laten vervangen; een van de poten stond zo krom als een hoepel. Kreeg er bijna een Kabuto-tic vanquote:Ik weet niet eens hoeveel min ik hebIets tussen die twee voor beide ogen, en dan nog een cilinder erin oid?
die laatste is de belangrijkstequote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zolang je gezichten kunt herkennen, verkeersborden kunt zien, kunt zien dat bomen blaadjes hebben en de tekst op je beeldscherm kunt lezen, zit het denk ik wel goed
NS en zoquote:Op maandag 12 november 2012 12:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vertraging en een volle trein de week begint al goed
inderdaad de nsquote:
38???quote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
inderdaad de nsen ik kan merken dat het ROC aan het bezuinigen is als we nu met 38 leerlingen in 1 klas zitten.
Tuurlijk krijgen die al het geld, 1e uur zit erop heb nog niks gedaanquote:Op maandag 12 november 2012 13:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bestuurders krijgen zeker al het geld?
LOLquote:Op maandag 12 november 2012 13:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgen die al het geld, 1e uur zit erop heb nog niks gedaan
dat had ik in mijn laatste jaar basisschoolquote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
inderdaad de nsen ik kan merken dat het ROC aan het bezuinigen is als we nu met 38 leerlingen in 1 klas zitten.
Maar kleine kinderen is wel een verschil dan 36 tot 38 leerlingen varierend in de leeftijd van 17 tot 25 jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 14:03 schreef mschol het volgende:
dat had ik in mijn laatste jaar basisschoolbijna 40 leerlingen in 2 doorbroken klaslokalen
Dat ligt eraan. Die van 17 tot 25 zitten er toch echt omdat ze het zelf hebben gekozen, en daarvan mag je toch wel wat volwassener gedrag verwachten dan van een groep 8 klas.quote:Op maandag 12 november 2012 14:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar kleine kinderen is wel een verschil dan 36 tot 38 leerlingen varierend in de leeftijd van 17 tot 25 jaar.
Als je ziet wat er hier zo nu en dan op school rondloopt en de meest domme geluiden uitkraamtquote:Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoewel het in de praktijk inderdaad nog wel eens anders wil lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |