inderdaad de nsquote:
38???quote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
inderdaad de nsen ik kan merken dat het ROC aan het bezuinigen is als we nu met 38 leerlingen in 1 klas zitten.
Tuurlijk krijgen die al het geld, 1e uur zit erop heb nog niks gedaanquote:Op maandag 12 november 2012 13:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bestuurders krijgen zeker al het geld?
LOLquote:Op maandag 12 november 2012 13:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgen die al het geld, 1e uur zit erop heb nog niks gedaan
dat had ik in mijn laatste jaar basisschoolquote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
inderdaad de nsen ik kan merken dat het ROC aan het bezuinigen is als we nu met 38 leerlingen in 1 klas zitten.
Maar kleine kinderen is wel een verschil dan 36 tot 38 leerlingen varierend in de leeftijd van 17 tot 25 jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 14:03 schreef mschol het volgende:
dat had ik in mijn laatste jaar basisschoolbijna 40 leerlingen in 2 doorbroken klaslokalen
Dat ligt eraan. Die van 17 tot 25 zitten er toch echt omdat ze het zelf hebben gekozen, en daarvan mag je toch wel wat volwassener gedrag verwachten dan van een groep 8 klas.quote:Op maandag 12 november 2012 14:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar kleine kinderen is wel een verschil dan 36 tot 38 leerlingen varierend in de leeftijd van 17 tot 25 jaar.
Als je ziet wat er hier zo nu en dan op school rondloopt en de meest domme geluiden uitkraamtquote:Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoewel het in de praktijk inderdaad nog wel eens anders wil lopen.
Tot nu toe is alles fanservice, ik weet niet hoorquote:Op maandag 12 november 2012 09:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Oh boy er komt een fanservice episode van chuunibyou aan
Wow Space Battleship ziet er erg goed uitquote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Sabata het volgende:
Eerste aflevering van Initial Fifth Stage via YT gezien
Tekenstijl bevalt me beter dan de stijl van fourth stage (allemaal die lange gezichten). Leuk om te horen dat bijna alle stemacteurs van Fourth er gewoon weer bij zijn.
En ik liep ook tegen Space Battleship Yamato 2199 aan, remake van de aloude klassieker:
Kippevel bij dat zeemanskoortje in de trailer
DE BESTUURDERS! DE MANAGERS! PAK ZE!quote:Op maandag 12 november 2012 13:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bestuurders krijgen zeker al het geld?
Tja, hier zijn de klassen soms ook best vol. Alleen kan dat ook wel best.quote:Op maandag 12 november 2012 13:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgen die al het geld, 1e uur zit erop heb nog niks gedaan
Alles maar goedkoper makenquote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
DE BESTUURDERS! DE MANAGERS! PAK ZE!
Als ze flink daarop gaan korten stappen de competente bestuurders naar een baan waar ze meer verdienen. Alleen mensen die voor zo'n laag salaris willen werken zullen dan zo'n functie bekleden. Helaas is het vaak het geval dat de bestuurders die voor een laag salaris gaan, dat doen omdat ze elders hun hoge salaris niet waard zouden zijn.
[..]
Tja, hier zijn de klassen soms ook best vol. Alleen kan dat ook wel best.
Er zijn echter grenzen. Wanneer kan de school iets kan betekenen en wanneer het echt uit de leerlingen zelf moet komen. Wat ik zie op school zijn gedreven docenten, met veel leerlingen die er gewoon met de pet naar gooien. Dan kun je nog zulke kleine klassen en duur onderwijs hebben, maar dan zou er alsnog niet veel veranderen.
Hahaha, passwardquote:Op maandag 12 november 2012 18:31 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]Ik blijf me verbazen over hun ''Engels'''.
Psycho passquote:Op maandag 12 november 2012 18:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hahaha, passward
Welke serie? SOA?
Vol in de trend van dat er gewoon zitplaatsen zijn, nu is het zo op het roc waar ik zit dat je gewoon maar moet staan in de les omdat er simpelweg geen plaatsen zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
DE BESTUURDERS! DE MANAGERS! PAK ZE!
Als ze flink daarop gaan korten stappen de competente bestuurders naar een baan waar ze meer verdienen. Alleen mensen die voor zo'n laag salaris willen werken zullen dan zo'n functie bekleden. Helaas is het vaak het geval dat de bestuurders die voor een laag salaris gaan, dat doen omdat ze elders hun hoge salaris niet waard zouden zijn.
[..]
Tja, hier zijn de klassen soms ook best vol. Alleen kan dat ook wel best.
Er zijn echter grenzen. Wanneer de school iets kan betekenen en wanneer het echt uit de leerlingen zelf moet komen. Wat ik zie op school zijn gedreven docenten, met veel leerlingen die er gewoon met de pet naar gooien. Dan kun je nog zulke kleine klassen en duur onderwijs hebben, maar dan zou er alsnog niet veel veranderen.
Dat is wel zwaar pauper, ja.quote:Op maandag 12 november 2012 18:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vol in de trend van dat er gewoon zitplaatsen zijn, nu is het zo op het roc waar ik zit dat je gewoon maar moet staan in de les omdat er simpelweg geen plaatsen zijn.
Fuck, fuck, fuck! Er stond een weloverwogen en goed beargumenteerde reactie op Robijn's kijk op het onderwijs, de argumentatie was feilloos, de woordkeuze magistraal en nu rest mij niets dan te zeggen: Robin je zit er naast. Maar dan zonder al die bombarie. Fok haat me. Fuck!quote:
en iets over hbo'ersquote:Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fuck, fuck, fuck! Er stond een weloverwogen en goed beargumenteerde reactie op Robijn's kijk op het onderwijs, de argumentatie was feilloos, de woordkeuze magistraal en nu rest mij niets dan te zeggen: Robin je zit er naast. Maar dan zonder al die bombarie. Fok haat me. Fuck!
Ik overdrijf wat, maar dat is wel ongeveer wat er stond.
Ja, mijn aanstaande vroegere klasgenoten vinden ook dat Robijn's mening zuigt, dankje dakgoot.quote:
Ik had het gelezen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fuck, fuck, fuck! Er stond een weloverwogen en goed beargumenteerde reactie op Robijn's kijk op het onderwijs, de argumentatie was feilloos, de woordkeuze magistraal en nu rest mij niets dan te zeggen: Robin je zit er naast. Maar dan zonder al die bombarie. Fok haat me. Fuck!
Ik overdrijf wat, maar dat is wel ongeveer wat er stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |