quote:Op zondag 11 november 2012 15:30 schreef Qunix het volgende:
Ik ben zeer teleurgesteld in Psycho pass.
Spook avatars op het internet 3.0 vallen de "politie" aan. Nou nou...
Jij zou de pyscho-pass wereld sowieso meer haten dan de meeste... werkeloosheid bestaat (officieel) niet... en Onii-chan kijkt mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik ook, ik kon de slaap pas om half zeven 's ochtends vatten. Vervloekte irritant.quote:
ik lag er rond 3:30 - 4:00 inquote:Op zondag 11 november 2012 18:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ook, ik kon de slaap pas om half zeven 's ochtends vatten. Vervloekte irritant.
En dan blijkt het ook opeens 11 november te zijn.
quote:
Jullie hebben echt iets gemist in jullie vroege jeugdquote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Sint Maarten. Bij ons niet gevierd gelukkig
Ahh. Wat jammer dat ik niet heb gebedeld in de buurt door de regen vroegerquote:Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben echt iets gemist in jullie vroege jeugd
Pfff, ik verwijt je niks. Als je niet zelf hebt gelopen, dan weet je ook niet wat je gemist hebt.quote:Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ahh. Wat jammer dat ik niet heb gebedeld in de buurt door de regen vroeger
Is nooit gedaan hierquote:Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben echt iets gemist in jullie vroege jeugd
Wat jammer dat je tassen en tassen met snoep op een avond opgehaald hebt.quote:Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ahh. Wat jammer dat ik niet heb gebedeld in de buurt door de regen vroeger
okquote:Op zondag 11 november 2012 19:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat jammer dat je tassen en tassen met snoep op een avond opgehaald hebt.![]()
In mij oude buurt kon je ook bij de ijssalon en de banketbakker langs.![]()
Nieuw Millingen.
En met een Scream masker voor de deur staan is zo verdomde vermakelijk! Als je de deur open doet rennen ze in alle richtingen... een liet zelfs zijn tas vol snoep vallen bij mijn aanblik. Prachtig. Fabuleus max! Op Koninginnedag en kerst na mijn favoriete feestdag.
Hnnnggg, Kuroyukihime.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
http://www.animenewsnetwo(...)e-previewed-in-video
Kyubey, Maus (heeft er nog iemand anders AW doorstaan?) zijn jullie lichamen klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |