Dit wisten we toch al, hij is in een paar maanden tijd ook geen reet verandert...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar lees die posts van hem dan eens. Hij is geen steek veranderd, hij had ze zo kunnen quoten en hier kunnen plaatsen, dan hadden we niks door gehad!
net thuisquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is overigens de reden dat iedereen in dit topic nog online is ipv bed/kroeg?
Ehm DM sessie met een damequote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is overigens de reden dat iedereen in dit topic nog online is ipv bed/kroeg?
Fok is verslavendquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat kan prima lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit? Dan moet je wel blind zijn
Details willen wequote:Op zaterdag 10 november 2012 02:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ehm DM sessie met een dame![]()
.
Kak ik ben gaar.
Hard to get spelen... I LIKE!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Stap 1: proberen geen boner te krijgen
Stap 2: mijn best vriend bellen wat ik moet doen
Stap 3: dat advies niet opvolgen
Stap 4: snel een andere tent zoeken
Ik wist het 2 jaar terug al. Ging ervan uit dat iedereen van dit topic die topics al wel gezien had. Achja, we hebben allemaal wel iets stoms gedaan vroeger.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek genoeg had niemand in z'n posthistorie gegraven
Ja, maar die posts van hem komen uit 2000-fukkin-5!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit wisten we toch al, hij is in een paar maanden tijd ook geen reet verandert...
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet dom. Ik zeg alleen dat ik het niet eens ben met de definitie van stalker, wat in het woordenboek staat.
Je hebt er eentje in het wild gevonden?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen.
Ze doet niet mee in onze SC's dus dat scheelt al
Weet ik, het verbaasd me niet. Die jongen wil niet veranderen, de wereld om hem heen dient zich aan te passen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar die posts van hem komen uit 2000-fukkin-5!
Zoals deze:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ehm DM sessie met een dame![]()
.
Kak ik ben gaar.
Mmmkaay!quote:
Ik kwam 5 jaar na dat topic op FOK! en 6 jaar na dat topic kwam ik in het forum. Hoe moest ik dit weten?quote:
Simpel, ik interesseer me niet voor benzinquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam 5 jaar na dat topic op FOK! en 6 jaar na dat topic kwam ik in het forum. Hoe moest ik dit weten?
Ik maakte een grapje.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hard to get spelen... I LIKE!![]()
Ik volg je naar de volgende kroeg en maak als je me aankijkt een gebaar waarbij ik met mijn tong over mijn bovenlip "lik".
P.s. ik ben nog steeds die lekkere chick (weet dat het lastig inbeelden is).
Ik hoopte al voor je dat die reactie niet serieus wasquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje.
Maar als jij (als die vrouw dan he) meerdere malen naar mij knipoogt ga ik wel naast je zitten om een gesprekje te starten.
Ik denk dat je best wel eens gelijk kunt hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:18 schreef formerjellybean het volgende:
Meisjes hebben het soms zwaar, ja soms zitten er gewoon hardnekkige tussen die het woordje nee niet snappen. En misschien hebben we het voordeel dat we makkelijker worden versierd maar soms komen we er ook wat moeilijker vanaf
De gemiddelde man word bijna niet versierd en de gemiddelde vrouw moet het merendeel van wat naar haar toe komt afwimpelen waar van een paar het niet begrijpen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:18 schreef formerjellybean het volgende:
Meisjes hebben het soms zwaar, ja soms zitten er gewoon hardnekkige tussen die het woordje nee niet snappen. En misschien hebben we het voordeel dat we makkelijker worden versierd maar soms komen we er ook wat moeilijker vanaf
#zwaarlevenquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:37 schreef heloef het volgende:
[..]
De gemiddelde man word bijna niet versierd en de gemiddelde vrouw moet het merendeel van wat naar haar toe komt afwimpelen waar van een paar het niet begrijpen.
We hebben het allemaal zo zwaar.
Op dit soort avonden zie ik hoe nietszeggend mijn problemen zijn.quote:
Dat zijn zaken die je wel allemaal kunt lerenquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Op dit soort avonden zie ik hoe nietszeggend mijn problemen zijn.
Ik kan niet versieren, ik kan ook geen autorijden, ik kan niet boren, ik kan geen Duits. Geen ramp als je het allemaal maar relativeert.
Waarheid als een bus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn zaken die je wel allemaal kunt leren.
Daarom is het makkelijker 1x goed te versieren..!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:47 schreef muhahaha het volgende:
Versieren is het meest lastige, er is niet een handboek wat je kunt volgen. Je moet gewoon vaak genoeg op je bek gaan om te leren wat wel en niet kan en daarin verschilt het ook per vrouw.
Ja, als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daarom is het makkelijker 1x goed te versieren..!
Veel mensen leren het natuurlijk spelenderwijs, als ze in de puberteit zitten. Alleen beginnen sommigen dit later te leren waardoor ze een achterstand hebben op hun leeftijdsgenoten en moeite hebben in de omgang met deze.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:53 schreef heloef het volgende:
99% van de mensen zal niet in een keer goed versieren, ach ja.
Vind dat gezeik over benzin en stalken zo overtrokken. Is niet dat je eens een stalker bent, je dat altijd bent. Want volgens mij doet ie dat al helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:00 schreef Cue_ het volgende:
Pfd wat een gedoe rond benzin weer.
Maargoed in de kroeg weinig te versieren. Of nouja dat lukt wel, maar weinig interessants voor mij
Nee maar meisjes doen altijd lelijk en slecht tegen 'm. En als je je dan bedenkt dat hij zich vroeger nogal vreemd gedragen heeft, ga je toch wel vraagtekens zetten bij hoe hij tegenwoordig overkomt bij vrouwen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind dat gezeik over benzin en stalken zo overtrokken. Is niet dat je eens een stalker bent, je dat altijd bent. Want volgens mij doet ie dat al helemaal niet meer.
Dat lelijk en slecht zal dan wel gewoon meevallen verwacht ik. Misschien negeren ze hem gewoon.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar meisjes doen altijd lelijk en slecht tegen 'm. En als je je dan bedenkt dat hij zich vroeger nogal vreemd gedragen heeft, ga je toch wel vraagtekens zetten bij hoe hij tegenwoordig overkomt bij vrouwen.
Waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lelijk en slecht zal dan wel gewoon meevallen verwacht ik. Misschien negeren ze hem gewoon.
Ik denk het niet. HSP (bedoel je neem ik aan) zitten juist meer in de wereld van een ander dan in hun eigen wereldje.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Misschien is hij supergevoelig of hoe heet dat. Dat je alles veel sterker meent te ervaren
Dat is meer omdat we stomverbaasd zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Moet wel zeggen. Jullie maken het waarschijnlijk ook wel erger voor jullie zelf. De ene zegt van 'ow die benzin dit en dat' en dan de ander ook 'dit en dat benzin'. Zo hoor je het ook wel extra vaak door jullie zelf en blijft het meer bij je hangen. Negeren hoeft niet maar ik lees nu weer over benzin terwijl ik hem in de laatste 3 pagina's niet zag posten.. en ik reageerde er zelf ook nog weer op door over hem te vragen. Het is wel een beetje het sneeuwbaleffect ofzo wat het ook in stand houdt dat jullie er wat zat van wordenNegeren hoeft ook niet, maar gewoon reageren op zijn posts maar niet tot nog 3 pagina's erna...
Ja maar dan nog klopt het toch wel een beetje wat ik zeg? De reden staat er wat los van, het is ook wel logisch dat jullie zolang blijven praten over hem. Ik zeg alleen dat als je dat wat beperkt het beeld ook wat minder extreem is van hem omdat het op dit moment toch wel de kant op gaat dat men benzin ook al minder mogen omdat anderen zo over hem praten.. dat is niet wenselijk toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is meer omdat we stomverbaasd zijn...
Ik denk dat dat het gewoon is. Gewoon omdat ze hem nog niet zo interessant vinden en zelf ook niet zo veel initiatief neemtquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat lelijk en slecht zal dan wel gewoon meevallen verwacht ik. Misschien negeren ze hem gewoon.
Ik begrijp niet echt wat er zo moeilijk aan is, maar dat ligt aan mij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ik wil uiteindelijk gewoon leuke vloeiende gesprekken waar de wereld voor iedereen leuker van wordt.
Ik nu achteraf gezien ook niet meer. Maar vroeger toen wist ik ook niet goed hoe ik op alles moest reageren enzo. Is gewoon kennis die je mist (of vaardigheden, net hoe je het wil zien) en zonder dat lukt het gewoon niet zo goed. Lastig voor te stellen als het van nature wel normaal voor je gaat. Heeft ook met gevatheid te maken en zelfvertrouwen wel. Elke keer dat iemand iets doms tegen je zegt weet je niet snel een goed tegenantwoord bijvoorbeeld. Zo ook met gewone gesprekken. Je weet gewoon niet goed waar je het over moet hebben e.d. Het was bij mij niet zo ernstig trouwens, had toen ook gewoon een vaste vriendengroep bijvoorbeeld. Maar bij meiden heb je dan de zenuwen erbij en gaat het wel lastiger.. Is een gebrek aan vaardigheid/kennis waar je gewoon wat mee achterligt waardoor je telkens net te traag bent of de spijker iets misslaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt wat er zo moeilijk aan is, maar dat ligt aan mij.
ik dacht dat drama Queen werd bedoeldquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk het niet. HSP (bedoel je neem ik aan) zitten juist meer in de wereld van een ander dan in hun eigen wereldje.
Bangigheid om iets verkeerds te zeggen ja, soort faalangst. Maar inderdaad, het heeft met zelfvertrouwen te maken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik nu achteraf gezien ook niet meer. Maar vroeger toen wist ik ook niet goed hoe ik op alles moest reageren enzo. Is gewoon kennis die je mist (of vaardigheden, net hoe je het wil zien) en zonder dat lukt het gewoon niet zo goed. Lastig voor te stellen als het van nature wel normaal voor je gaat. Heeft ook met gevatheid te maken en zelfvertrouwen wel. Elke keer dat iemand iets doms tegen je zegt weet je niet snel een goed tegenantwoord bijvoorbeeld. Zo ook met gewone gesprekken. Je weet gewoon niet goed waar je het over moet hebben e.d. Het was bij mij niet zo ernstig trouwens, had toen ook gewoon een vaste vriendengroep bijvoorbeeld. Maar bij meiden heb je dan de zenuwen erbij en gaat het wel lastiger.. Is een gebrek aan vaardigheid/kennis waar je gewoon wat mee achterligt waardoor je telkens net te traag bent of de spijker iets misslaat.
Ja klopt maar ook echt niet weten hoe je iets moet zeggen of waarover je het moet hebben. Is niet alleen onzekerheid maar ook het gebrek aan die kennis gewoon. Daarom leer je ook zulke dingen met oefenen. Door oefenen begrijp je dingen meer op den duur (na jaren) en heb je meer succes en stijgt je zelfvertrouwen. Volgens mij staat de onkunde wel bovenaan bij het niet goed kunnen praten met een ander en daarna het zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bangigheid om iets verkeerds te zeggen ja, soort faalangst. Maar inderdaad, het heeft met zelfvertrouwen te maken.
Die onkunde ontstaat wat mij betreft ook bij gebrek aan ervaring.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja klopt maar ook echt niet weten hoe je iets moet zeggen of waarover je het moet hebben. Is niet alleen onzekerheid maar ook het gebrek aan die kennis gewoon. Daarom leer je ook zulke dingen met oefenen. Door oefenen begrijp je dingen meer op den duur (na jaren) en heb je meer succes en stijgt je zelfvertrouwen. Volgens mij staat de onkunde wel bovenaan bij het niet goed kunnen praten met een ander en daarna het zelfvertrouwen.
Hoeft niet persé. Als je een rare situatie meemaakt waarna je geestelijk wat minder sterk bent en daarna gepest wordt bijvoorbeeld. Op die manier kan je gewoon achter gaan lopen. En ja kan je ook terugvoeren op ervaring uiteindelijk maar toch is het wel anders (althans zoals ik ernaar kijk). Je staat na zoiets gewoon achter in je ontwikkeling terwijl je misschien tot dan toe wel gewoon net zo meeging/zoveel ervaring had als de rest. Het ontstaan van die onkunde is wel situatiegevoelig wil ik eigenlijk zeggen. En ja gebrek aan ervaring heeft er altijd wel mee te maken in grote of minder grote matequote:Op zaterdag 10 november 2012 11:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die onkunde ontstaat wat mij betreft ook bij gebrek aan ervaring.
Of misschien heeft iemand wel ervaring, alleen geen goede ervaringen waardoor ze ook onzeker worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoeft niet persé. Als je een rare situatie meemaakt waarna je geestelijk wat minder sterk bent en daarna gepest wordt bijvoorbeeld. Op die manier kan je gewoon achter gaan lopen. En ja kan je ook terugvoeren op ervaring uiteindelijk maar toch is het wel anders (althans zoals ik ernaar kijk). Je staat na zoiets gewoon achter in je ontwikkeling terwijl je misschien tot dan toe wel gewoon net zo meeging/zoveel ervaring had als de rest. Het ontstaan van die onkunde is wel situatiegevoelig wil ik eigenlijk zeggen. En ja gebrek aan ervaring heeft er altijd wel mee te maken in grote of minder grote mate
Oke goed punt. Heb altijd wel sidenotes maar dit is wel de kern ervan jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of misschien heeft iemand wel ervaring, alleen geen goede ervaringen waardoor ze ook onzeker worden.
Nee. Het zou inderdaad mooi zijn als de wereld wat rechtvaardiger en perfecter zou zijn, en ik zeur soms dat ik dat wel zo zou willen zien. Maar dat betekent niet dat ik niet mijn best wil doen om dingen te veranderen. Sterker nog, er zijn dingen veranderd sinds toen, veel dingen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik, het verbaasd me niet. Die jongen wil niet veranderen, de wereld om hem heen dient zich aan te passen.
Niemand begrijpt dat schijnbaar. Meisjes reageren altijd ongemakkelijk en gesloten, niet leuk. Wat moet ik doen om ze wel leuk te laten reageren en bovenal het gewoon een leuk gesprek te maken. Dat is toch geen moeilijke vraag?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik begrijp niet echt wat er zo moeilijk aan is, maar dat ligt aan mij.
Het is niet eerlijk om iets wat ik deed toen ik 15 was nu tegen me te gebruiken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef Fascination het volgende:
Je moet dit topic maar eens lezen:
[....]
Heel raar gedrag, ook al is hij daar iets van 15 meen ik.
Je mist dan nog heel veel. Het verhaal begon niet daar. Het verhaal begon veel eerder dan daar. Het pesten vond veel eerder plaats en heeft ervoor gezorgd dat ik toen al een achterstand had. De rommelige situaties met meisjes waren in de eerste jaren van de middelbare school al een probleem. Ik ging al met problemen en een achterstand die situatie in.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus daarom werd jij zoveel gepest door alle meiden op school!!!!!
Jij stalkte er gewoon 1!!!!!
Mijn god, wat een goeie vondst, Fascination!!
Ik weet dat verschil ook prima. Het lijkt net alsof ik dat niet weet als je zonder context het verhaal leest van een verdrietige tiener die zijn fout goed wilde maken en ook dat niet goed deed. Iemand met meer sociale ervaring had toen het conflict uit de hand liep eerst even afstand genomen. Ik voelde me schuldig en wilde mijn fout goedmaken en wat gebeurd en veranderd was goedmaken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Edit:Ik had ook vaak dingen niet door, maar over het algemeen gesproken weet een autistisch iemand heel goed het verschil tussen goed en kwaad. benzin kent dat verschil blijkbaar niet, of in elk geval niet van nature of zo, kan er de vinger nog niet opleggen.
Daar kan ik ook niet zomaar een antwoord op geven. Het kan aan zoveel dingen liggen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Niemand begrijpt dat schijnbaar. Meisjes reageren altijd ongemakkelijk en gesloten, niet leuk. Wat moet ik doen om ze wel leuk te laten reageren en bovenal het gewoon een leuk gesprek te maken. Dat is toch geen moeilijke vraag?
De vraag is niet moeilijk maar het antwoord kan toch wel moeilijk zijn omdat er zoveel factoren een rol spelen. Ik heb het idee dat je teveel waarde hecht/prioriteit geeft aan het krijgen van een vriendin terwijl je er sociaal gezien niet klaar voor bent (om als je een meid krijgt die ook te behouden). Zoals eerder ook gezegd je moet meiden ook kunnen vermaken, mee praten e.d. Ik denk dat het goed zou zijn als je eerst aan die randfactoren werkt en daarna wat meer de richting uitdenkt van het krijgen van een vriendin, extra vaak praten met meiden e.d.. Als je er nu zo mee bezig bent en telkens teleurgesteld wordt is niet goed voor je.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef benzin het volgende:
Niemand begrijpt dat schijnbaar. Meisjes reageren altijd ongemakkelijk en gesloten, niet leuk. Wat moet ik doen om ze wel leuk te laten reageren en bovenal het gewoon een leuk gesprek te maken. Dat is toch geen moeilijke vraag?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Benzin ik ben het met je eens. Is gewoon een hetze en gaat te ver. En iets erbij halen van toen iemand 15 was is best wel treurig. Geeft naar mijn idee gewoon aan dat jullie ook maar al te graag willen graven om nog raarder tegen hem te kunnen doen. Misschien trekt Benzin zich te weinig aan van de adviezen, dat kan best. Maar dat is geen reden om iemand belachelijk te maken op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |