Lees maar terugquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:58 schreef heloef het volgende:
Wacht, wacht benzin was een stalker. Wat is de neuk is dit nou weer?
Als je een vrouw was geweest had ik het vast gezienquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En mooie ogen
Maar daar let bijna niemand op
Dat is wel vrij creepyquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:59 schreef muhahaha het volgende:
Valt wel mee, hij volgde haar soms naar huis. Kan toch.
Dat soort dingen zie je meestal pas als je d'r op gaat letten...quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En mooie ogen
Maar daar let bijna niemand op
Waarom wist niemand dit?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:58 schreef heloef het volgende:
Wacht, wacht benzin was een stalker. Wat is de neuk is dit nou weer?
Eh, ik bedoelde het meer in de zin van: wat hier op Fok ontstaan is, is niet gegroeid uit berichten over en weer die op versieren gericht warenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er juist wel mee bezig was?
En in donkere wazige cafe's zie je ze helemaal nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie je meestal pas als je d'r op gaat letten...
Ik zei ook niet dat ik niet ook een beetje geluk heb gehadquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, alleen als je (heel veel) geluk hebt. Daarvoor moet je dat geluk wel afdwingen
Ik zei dat ook niet!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik niet ook een beetje geluk heb gehad
Ja maar lees die posts van hem dan eens. Hij is geen steek veranderd, hij had ze zo kunnen quoten en hier kunnen plaatsen, dan hadden we niks door gehad!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:03 schreef richard_prf het volgende:
Benzins jeugdzonden worden even naar bovengehaald, arme kerel
Stap 1: proberen geen boner te krijgenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
mmm... had gehoopt op een vrouw..., maargoed ik speel wel ff het vrouwtje dan...
Casus:
Ik ben blond, lekker, tieten als muskieto. Zit in een bar en heb je al 3x een knipoog gegeven..
Go on..
Dit wisten we toch al, hij is in een paar maanden tijd ook geen reet verandert...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar lees die posts van hem dan eens. Hij is geen steek veranderd, hij had ze zo kunnen quoten en hier kunnen plaatsen, dan hadden we niks door gehad!
net thuisquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is overigens de reden dat iedereen in dit topic nog online is ipv bed/kroeg?
Ehm DM sessie met een damequote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is overigens de reden dat iedereen in dit topic nog online is ipv bed/kroeg?
Fok is verslavendquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat kan prima lijkt mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit? Dan moet je wel blind zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |