abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119044161

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_119044191
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef benzin het volgende:
[..]

Weet ik ook al, al haar vriendinnen, en eigenlijk alle meiden op school mogen mij ondertussen compleet niet meer.
Dus daarom werd jij zoveel gepest door alle meiden op school!!!!!
Jij stalkte er gewoon 1!!!!!

Mijn god, wat een goeie vondst, Fascination!!
pi_119044238
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind het vrij zorgwekkend dat je niet doorhebt dat je iemand stalkt als je diegene elke dag volgt naar haar huis. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119044256
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan best dat het gewoon autisme is, hij scoorde behoorlijk hoog op die online testjes. En aangezien hij zoveel dingen die voor de meeste mensen vanzelfsprekend zijn, gewoonweg niet snapt...

Goed, dat is niet leuk natuurlijk, maar dan is ten minste wel duidelijk wat er aan de hand is.

Herken jij er dingetjes in dan? Jij hebt toch ook autisme?
Ik herken me eerlijk gezegd niet echt in het gedrag van Benzin.
Wel herken ik het gedrag wel, omdat ik het mechanisme van zijn gedrag doorheb zeg maar.

Sorry dat ik wat onduidelijk typ, het is laat enzo
pi_119044260
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oh dit was toch al lang bekend? :P Weinig zin om het er nu nog bij in te wrijven.
pi_119044284
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik vind het vrij zorgwekkend dat je niet doorhebt dat je iemand stalkt als je diegene elke dag volgt naar haar huis. :')
Benzin heeft blijkbaar al jaren problemen die hijzelf veroorzaakt om vervolgens de schuld op anderen af te schuiven...precies zoals hij nu ook nog doet zoals in dit topic!
pi_119044335
het ironische: benzin ziet niet eens dat we hem proberen te helpen aangezien we toch elke keer erop ingaan. ook om van dat gezeur af te zijn, maar toch. vanaf 2005 zulke zielige posts toont toch wel iets aan. en dat is niet dat hij in het dagelijks leven echt heel anders is.

benzin zou -nogmaals- een voorbeeld aan koffie moeten nemen, die wel zelf verantwoordelijkheid heeft genomen met zichtbaar resultaat.

zo, nu weer verder met fifa. 8-)
pi_119044344
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh dit was toch al lang bekend? :P Weinig zin om het er nu nog bij in te wrijven.
Voor mij is het nieuw, maar naarmate ik steeds meer over Benzin hoor (of letterlijk, lees) begint het me steeds meer te dagen dat benzin een type persoon is waar ik afstand van zou willen houden.
Gewoon om mezelf in bescherming te nemen.

Als jezelf niet eens door hebt dat je gedrag raar is -EN- je -altijd- de schuld van jouw eigen falen bij een ander legt, dan moet er wat goed mis zijn.

Dit is trouwens -niet- typisch autistengedrag Straw

Edit:Ik had ook vaak dingen niet door, maar over het algemeen gesproken weet een autistisch iemand heel goed het verschil tussen goed en kwaad. benzin kent dat verschil blijkbaar niet, of in elk geval niet van nature of zo, kan er de vinger nog niet opleggen.
pi_119044393
Ik heb iets gemist zie ik :o
pi_119044399
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Niet geheel onbekende thematiek bij users hier :D

Verliefd op Turks meisje
pi_119044407
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor mij is het nieuw, maar naarmate ik steeds meer over Benzin hoor (of letterlijk, lees) begint het me steeds meer te dagen dat benzin een type persoon is waar ik afstand van zou willen houden.
Gewoon om mezelf in bescherming te nemen.

Als jezelf niet eens door hebt dat je gedrag raar is -EN- je -altijd- de schuld van jouw eigen falen bij een ander legt, dan moet er wat goed mis zijn.

Dit is trouwens -niet- typisch autistengedrag Straw
Weet ik, dat is meer persoonlijkheidsproblematiek.

Maar ja. :)
pi_119044458
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Verliefd op Turks meisje
_O-

Oh die Mark.
pi_119044517
Het heeft gewoon echt totaal geen zin om Benzin van tips te voorzien, hij is toch niet in staat om ze op te volgen vw zijn persoonlijkheid.

En toch denk ik nog steeds dat benzin in een fantasie-wereldje leeft.
En dat angst een grote rol in zijn leven speelt. Onder andere angst dat zijn fantasie-wereldje niet meer klopt als hij onze adviezen aan wilt nemen.

Heel raar, moet er denk ik even een nachtje over slapen ofzo.
pi_119044527
Is het bij autisten niet meer een geval van onwetendheid wat vaak wel verbeterbaar is als men je erop wijst ???
En ik denk ook niet dat we met labeltjes moeten gaan gooien om het gedrag van Benzin te verklaren, voor mij is die gewoon een beetje hardnekkig en wil niet horen en blijft maar zeuren , daar hoef je geen labeltje op te plakken.
pi_119044548
Die is trouwens ook verdwenen hier zag ik
pi_119044566
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Is het bij autisten niet meer een geval van onwetendheid wat vaak wel verbeterbaar is als men je erop wijst ???
En ik denk ook niet dat we met labeltjes moeten gaan gooien om het gedrag van Benzin te verklaren, voor mij is die gewoon een beetje hardnekkig en wil niet horen en blijft maar zeuren , daar hoef je geen labeltje op te plakken.
Ik leer wel van mijn omgeving. Wel is het zo (en het klinkt raar omdat het uit mijn eigen mond komt) dat ik een bord voor m'n kop heb.
Edit:Niet omdat ik daarvoor kies, maar dat autisme is als het ware een soort filter of zo
pi_119044584
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Verliefd op Turks meisje
Is dat geen trolltopic?
pi_119044614
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik leer wel van mijn omgeving. Wel is het zo (en het klinkt raar omdat het uit mijn eigen mond komt) dat ik een bord voor m'n kop heb.
Dat is meer uit gebrek aan inleving want dat is waar men bij autisme bij hoort. Maar ik denk vaak dat als je het heel goed duidelijk uitlegt op een manier waarop iemand met autisme meer bij de belevingswereld past het vaak beter gaat.
pi_119044636
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is dat geen trolltopic?
Nee dat was iemand die hier een poos terug postte in dit topic en waar vaak ruzies enzo mee waren.
pi_119044651
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee dat was iemand die hier een poos terug postte in dit topic en waar vaak ruzies enzo mee waren.
Omg, dat ga ik opzoeken. :9~
pi_119044653
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat kan ik niet. Er staat niets zinvols in.Ik heb geen professionele hulp nodig! En kunnen we niet opnieuw on-topic gaan?

Hoe dan met andere meiden om te gaan?
Tering, Benzin was in 2005 -exact- zoals hij nu is! :o
pi_119044664
400 euro uitgeleend

Nog een koning van R&P _O_
pi_119044687
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is meer uit gebrek aan inleving want dat is waar men bij autisme bij hoort. Maar ik denk vaak dat als je het heel goed duidelijk uitlegt op een manier waarop iemand met autisme meer bij de belevingswereld past het vaak beter gaat.
Ja, dat klopt wel. Ik kan alleen maar vanuit mezelf praten wat dat betreft (elke autist is weer anders) maar sommige dingen werken bij mij -net- zoals bij andere mensen terwijl andere dingen weer heel anders werken. het is gewoon raar, ik ben daar zelf ook nog niet over uit hoe dat precies in elkaar zit.
pi_119044712
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef debeterebob het volgende:
400 euro uitgeleend

Nog een koning van R&P _O_
:').
pi_119044715
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Het is nog even wachten tot mlig en richard_prf zich melden. :')
U riep mij?
pi_119044717
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:11 schreef Fascination het volgende:

[..]

Omg, dat ga ik opzoeken. :9~
Ja, je verbaast je hier nog steeds over de mensen he :D
pi_119044722
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is dat geen trolltopic?
Nee, er is toen nog contact opgenomen met dat meiske...

Als het niet zo'n verschrikkelijk zelfingenomen figuur was, had ik het zielig gevonden.
pi_119044731
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, dat klopt wel. Ik kan alleen maar vanuit mezelf praten wat dat betreft (elke autist is weer anders) maar sommige dingen werken bij mij -net- zoals bij andere mensen terwijl andere dingen weer heel anders werken. het is gewoon raar, ik ben daar zelf ook nog niet over uit hoe dat precies in elkaar zit.
Dat lijkt me logisch omdat het in gradaties is en de ene autist is de andere niet . Zoals ook niet elke borderliner hetzelfde is .
pi_119044734
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

U riep mij?
_O-! Richard, what's up?
pi_119044744
Iemand moeite met versieren?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119044754
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja ik
pi_119044782
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik weet niet of ik er moeite mee heb. Ik ben nog niet in de situatie terechtgekomen waarbij ik een meid kon versieren. Daar wordt momenteel aan gewerkt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119044794
mmm... had gehoopt op een vrouw..., maargoed ik speel wel ff het vrouwtje dan...

Casus:

Ik ben blond, lekker, tieten als muskieto. Zit in een bar en heb je al 3x een knipoog gegeven..

Go on..
..
..
pi_119044822
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
mmm... had gehoopt op een vrouw..., maargoed ik speel wel ff het vrouwtje dan...

Casus:

Ik ben blond, lekker, tieten als muskieto. Zit in een bar en heb je al 3x een knipoog gegeven..

Go on..
Ik tik een drankje achterover en kijk vervolgens verder naar het voetbal op tv.

Overigens, hoezo zou een vrouw echt moeite moeten hebben met versieren. In de meeste gevallen ligt het inititiatief bij de man.
pi_119044858
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

_O-! Richard, what's up?
Vrij weinig, ik heb niks te melden ;). Ik ga slapen, bye.
pi_119044859
Mensen, waar zijn we nu mee bezig? Ga ik expres die enorme berg posts teruglezen omdat de hoeveelheid mij doet vermoeden dat er zulke positieve ontwikkelingen zijn dat het gewoon even in het topic gevierd moest worden: mensen zijn ware versierkoningen geworden, er zijn relaties ontstaan, er zijn zelfs wellicht trouwplannen en dat soort dingen meer...

...en dan blijkt het dus weer gewoon 90% Benzin te zijn.

Willen we dat niet meer doen? :P
pi_119044866
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch omdat het in gradaties is en de ene autist is de andere niet . Zoals ook niet elke borderliner hetzelfde is .
Klopt. In sommige opzichten heb ik heel veel last van mijn autisme, maar ben er nog niet helemaal over uit. Het is wel heel vervelend allemaal, maar goed.
quote:
Ik ook, maar ben er nu wel zo'n beetje uit waar dat allemaal aan ligt. Tis bij mij een combinatie van factoren en omstandigheden.
pi_119044880
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:21 schreef Capstan het volgende:
Mensen, waar zijn we nu mee bezig? Ga ik expres die enorme berg posts teruglezen omdat de hoeveelheid mij doet vermoeden dat er zulke positieve ontwikkelingen zijn dat het gewoon even in het topic gevierd moest worden: mensen zijn ware versierkoningen geworden, er zijn relaties ontstaan, er zijn zelfs wellicht trouwplannen en dat soort dingen meer...

Wehehee ik ondernam de poging al niet eens om alles terug te lezen, niet interessant. No offence voor degene die wel over andere zaken posten.
pi_119044881
quote:

Misschien moet de volgende regel toegevoegd aan de R&P regelgeving:

Reageren op Benzin = ban
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119044891
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik tik een drankje achterover en kijk vervolgens verder naar het voetbal op tv.

Overigens, hoezo zou een vrouw echt moeite moeten hebben met versieren. In de meeste gevallen ligt het inititiatief bij de man.
In mijn kroegen staat nooit voetbal op... iig niet na 1 uur...

Mwaa misschien pak ik het verkeerd (of juist goed aan) maar heb eigenlijk nooit echt een vrouw versierd. Meestal geef ik juist de hints. Als ik dan zie dat die beantwoord woorden ben je er eigenlijk al. Dan is het al niet echt meer versieren van welke kant ook.

Doe uberhaupt pas wat als ik zeker weet dat vrouw in kwwestie intresse heeft, dan gaat alles een stuk makkelijker! ;)
..
..
pi_119044892
quote:

Inderdaad, lijkt me beter dat we benzin vanaf nu negeren totdat hij eens een stap neemt om z'n leven in positieve zin te veranderen. Die zachte aanpak werkt overduidelijk niet.
pi_119044893
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:23 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Reageren op Benzin = ban
Dat is nergens voor nodig. Men kan er zelf voor kiezen er niet uitgebreid op in te gaan.
pi_119044896
quote:

We hebben wel degelijk ontdekkingen gedaan:
Blijkbaar is Benzin nu exact hetzelfde als in 2005!

Benzin kreeg toen ook al tips, is zelf de veroorzaker geweest dat hij zo hard gepest werd (terwijl hij altijd anderen onterecht de schuld geeft) en heeft zelfs in die tijd nooit wat met die tips gedaan blijkbaar.
Blijkbaar heeft het totaal geen zin om Benzin nog van tips te voorzien.
pi_119044902
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

In mijn kroegen staat nooit voetbal op... iig niet na 1 uur...

Mwaa misschien pak ik het verkeerd (of juist goed aan) maar heb eigenlijk nooit echt een vrouw versierd. Meestal geef ik juist de hints. Als ik dan zie dat die beantwoord woorden ben je er eigenlijk al. Dan is het al niet echt meer versieren van welke kant ook.

Doe uberhaupt pas wat als ik zeker weet dat vrouw in kwwestie intresse heeft, dan gaat alles een stuk makkelijker! ;)
Ow, ik dacht dat jij een versierkoning was _O-
Ik ook niet, ik zie de signalen niet. Ja, nu begin ik ze wel te herkennen ;)
pi_119044910
Bestaat de reeks dan al 5 jaar :o :o
pi_119044912
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:23 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Reageren op Benzin = ban
Of anders benzin zelf een R&P ban :P

Hij gaat niks aan ons hebben aangezien hij al onze goedbedoelde tips en adviezen toch nooit zal gaan opvolgen helaas.
pi_119044923
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
Bestaat de reeks dan al 5 jaar :o :o
Hij heeft in 2005 een topic aangemaakt :)
pi_119045003
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat jij een versierkoning was _O-
Ik ook niet, ik zie de signalen niet. Ja, nu begin ik ze wel te herkennen ;)
Noujah mag niet klagen op dat gebied en doe dat ook niet! :')

Maar ben niet het type van de gladde babbel. Iets waar ik me sowieso aan kan ergeren overigens... Je moet gewoon zorgen dat je voor je het gesprek aangaat al het nodige vertrouwen heb gekweekt d.m.v oogcontact etc... Ik bedoel ik wacht ook wel tot de tekens al vrij duidelijk zijn, maar die kant kun je het zelf opsturen... Ook al is het door schaapachtig die kant op te blijven te kijken.. en een beetje als een koe te lachen. Lacht ze trug heb je een mogelijkheid, kijkt ze de andere kant op, is ze blijkbaar niet gevoelig voor koeien en moet je een ander dier proberen! :)
..
..
pi_119045096
Gladde babbel ben ik ook niet ;). Kan in een bekende setting wel een gesprekje aanknopen maar een cafe/bar waar ze met meerdere bij elkaar staan vind ik het al een stuk lastiger.
pi_119045135
Wat bedoel je met meerdere bij elkaar? Gewoon de drukte en daarmee druk in een kroeg in het algemeen of het op af lopen van een groepje vrouwen?
..
..
pi_119045150
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat bedoel je met meerdere bij elkaar? Gewoon de drukte en daarmee druk in een kroeg in het algemeen of het op af lopen van een groepje vrouwen?
Vrouwen die samen uit gaan bedoel ik.
  zaterdag 10 november 2012 @ 01:45:42 #52
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119045217
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:37 schreef muhahaha het volgende:
Gladde babbel ben ik ook niet ;). Kan in een bekende setting wel een gesprekje aanknopen maar een cafe/bar waar ze met meerdere bij elkaar staan vind ik het al een stuk lastiger.
Dan vind ik het vaak juist makkelijker als 1 op 1
pi_119045227
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tering, Benzin was in 2005 -exact- zoals hij nu is! :o
:o Bijna identiek aan wat hij vandaag postte daarover.

Goed, als mensen hem toen al aanraadden hulp te zoeken heeft het geen zin om dat 5 jaar later weer tot in den treure te doen...
pi_119045228
In het geval je iemand uit een groepje ziet staan moet je het sowieso anders aanpakken.. Ook met vriend/vrienden erop af gaan, wachten op juiste moment.. Of zorgen at ze op jouw af komt. Het laatste klinkt het moeilijkst, maar is het makkelijkst..

Als het werkt weet je namelijk al dat ze intresse heeft, werkt het niet loop je nog geeen blauwtje.. Ze weet immers nog niet wat jouw "doel" was.
..
..
pi_119045230
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:41 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vrouwen die samen uit gaan bedoel ik.
Vind ik ook lastig...
pi_119045251
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In het geval je iemand uit een groepje ziet staan moet je het sowieso anders aanpakken.. Ook met vriend/vrienden erop af gaan, wachten op juiste moment.. Of zorgen at ze op jouw af komt. Het laatste klinkt het moeilijkst, maar is het makkelijkst..

Als het werkt weet je namelijk al dat ze intresse heeft, werkt het niet loop je nog geeen blauwtje.. Ze weet immers nog niet wat jouw "doel" was.
Mja hoe zorg je dat ze jou kan op komt?

Ik krijg echt bijna nooit oogcontact voor elkaar...

Of ik ben echt zo blind als een mol... :')
pi_119045255
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

Wingman heb ik niet, geen stapmaatjes ;(.
Sowieso is het doel om haar te leren kennen. Verder ga ik meestal niet qua doelen, wil eerst weten wat ik in de kuip heb :).
pi_119045278
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:o Bijna identiek aan wat hij vandaag postte daarover.

Goed, als mensen hem toen al aanraadden hulp te zoeken heeft het geen zin om dat 5 jaar later weer tot in den treure te doen...
2005, dat is 7 jaar geleden zelfs :o
pi_119045281
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nooit? Dan moet je wel blind zijn
pi_119045294
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik was een paar weken terug in Leiden, de 2e kroeg die we bezochten had wat dames en echt serieus, geen enkele dame maakte oogcontact. Allemaal druk in de weer met elkaar of gewoon voor zich uit kijkend. _O-.
pi_119045297
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

2005, dat is 7 jaar geleden zelfs :o
Verrek, 8 bijna!
pi_119045298
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:47 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Sowieso is het doel om haar te leren kennen. Verder ga ik meestal niet qua doelen, wil eerst weten wat ik in de kuip heb :).
Halcon is de beste wingman <3 dankzij hem kon ik een chick versieren. Is nu inmiddels wel verleden tijd.

Mijn enige verbetering is dat de dames vroeger nog niet bij mij in de buurt kwamen alsof ik een enge ziekte had , dit is nog steeds zo met als verschil dat ik nu wel kans maak als ze wat aanschoten zijn dat kon vroeger ook niet.
  zaterdag 10 november 2012 @ 01:50:37 #63
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119045300
Oogcontact heb je altijd toch?

Ik bedoel, als je rondkijkt in een tent of sport of werk. Zijn altijd mensen die ook oogcontact maken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119045301
quote:

[..]

Lastig doel bij de meeste dames...
pi_119045303
quote:

[..]

Oogcontact lukt me nog best, al is dat doorgaans wel andersoortig oogcontact :P
pi_119045311
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

Ik bedoel, als je rondkijkt in een tent of sport of werk. Zijn altijd mensen die ook oogcontact maken.
In murs tentje niet man, die vrouwen keken niet eens :')
pi_119045313
quote:

Dat bedoelde ik dus :D
pi_119045320
quote:

Als je een saai uiterlijk hebt dan kijkt iedereen door je heen, alsof je onzichtbaar bent en is er dus van oogcontact geen sprake aangezien je niet wordt opgemerkt.
  zaterdag 10 november 2012 @ 01:51:58 #69
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119045324
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

In het geval van mur zou het best een tent kunnen zijn met alleen maar blinde chicks natuurlijk
pi_119045332
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef Royco1 het volgende:

[..]

In het geval van mur zou het best een tent kunnen zijn met alleen maar blinde chicks natuurlijk
Volgens mij waren het alto's _O-. Dat ben ik zelf totaal niet.
pi_119045333
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Halcon is de beste wingman <3 dankzij hem kon ik een chick versieren. Is nu inmiddels wel verleden tijd.
Ik las: hij is nu inmiddels wel overleden :o

Niet van plan om nog een keer met hem uit te gaan, of zif hij nu weer in het oosten?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 10-11-2012 11:04:19 ]
pi_119045334
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tja als ik ergens ben waar leuke dames zijn kijk ik toch wel eens hun kant op, maar vang echt nooit een blik terug :{
pi_119045340
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik was een paar weken terug in Leiden, de 2e kroeg die we bezochten had wat dames en echt serieus, geen enkele dame maakte oogcontact. Allemaal druk in de weer met elkaar of gewoon voor zich uit kijkend. _O-.
Ja dat soort dingen dus vaak ;(
  zaterdag 10 november 2012 @ 01:53:08 #74
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119045342
quote:

[..]

Ja, maar wij staken daar uit als hondelullen in een grasveld.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als je een saai uiterlijk hebt dan kijkt iedereen door je heen, alsof je onzichtbaar bent en is er dus van oogcontact geen sprake aangezien je niet wordt opgemerkt.
Je moet wel wat opvallen ja.
Maar Faxie valt op.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119045347
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja dat soort dingen dus vaak ;(
Was alleen daar. Meestal kan ik iemands blik wel vangen. :)
pi_119045350
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik las: hij is nu inmoddels wel overleden :o

Niet van plan om nog een keer met hem uit te gaan, of zif hij nu weer in het oosten?
Ik heb geen zin om uit te gaan... ik weet niet waar halcon is maar ik vermoed in Roemenië.
  zaterdag 10 november 2012 @ 01:53:38 #77
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119045354
Wanneer is er weer een keer een stapmeet?
pi_119045355
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:53 schreef Royco1 het volgende:
Wanneer is er weer een keer een stapmeet?
Dit :P
pi_119045356
quote:

Mwa valt tegen... zeer vluchtig contact ja...
pi_119045358
quote:

[..]

Er vanuit gaande dat je er van jezelf al netjes gekleed en enigsinds verzorgt uitziet. Is het gewoon een kwestie van jezelf intressant maken. Een wingman maakt het wel makkelijker. Die gebruik ik vaak zonder dat mijn wingman het zelf doorheeft... Bijvoorbeeld door veel te lachen om wat hij zegt, op het moment dat ik dan als het ware om hem lach kijk ik enigsinds rond.

Klinkt enigsinds sneu als ik het zo typ, maar werkt redelijk goed.

Ieder is lachend toch het aantrekkelijkst lijkt me. Dit is natuurlijk wel erg afhankelijk van het gebit dat je hebt! ;)
..
..
pi_119045362
quote:

[..]

Idd viel me ook op.
pi_119045367
quote:

[..]

Ik vond je ogen wel mooi eigenlijk. Ze hebben wel iets. Een soort rust, paradoxaal genoeg.
pi_119045373
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, maar wij staken daar uit als hondelullen in een grasveld.

[..]

Je moet wel wat opvallen ja.
Maar Faxie valt op.

Ok dan is hij blind :)
pi_119045378
quote:

[..]

Ik zie er toch niet saai uit? :{w

Ook niet bijzonder spannend ofzo volgens mij, maar beetje oogcontact moet toch wel mogelijk zijn? ...
pi_119045390
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vond je ogen wel mooi eigenlijk. Ze hebben wel iets. Een soort rust, paradoxaal genoeg.
Dat hoor ik ook wel eens over mijn ogen :') :P
pi_119045391
quote:

[..]

Nee, maar met het doel bedoelde ik meer dat jezelf geen blauwtje loopt... Dat is meestal de angst of drempel om op een meisje af te stappen lijkt me... Als je als het ware een een meisje op jouw af laat komen en dat lukt niet. Heb je minder het gevoel dat je een blauwtje loopt dan dat jij ergens op afmoet stappen en vervolgens met de nek aangekeken wordt.

Maak het jezelf zo makkelijk mogelijk als je er toch al moeite mee hebt.
..
..
  zaterdag 10 november 2012 @ 01:56:13 #87
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119045393
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ook niet bijzonder spannend ofzo volgens mij, maar beetje oogcontact moet toch wel mogelijk zijn? ...
Jij ziet er zeker niet saai uit, ik ben nog steeds verbaasd dat de vrouwen niet om je heen hangen
pi_119045394
quote:

[..]

Lijkt mij wel ja
pi_119045398
quote:

[..]

Ik zie er wel saai uit, ik was in Leiden gewoon in m'n zondagse kloffie zeg maar :')
pi_119045403
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Nee, maar met het doel bedoelde ik meer dat jezelf geen blauwtje loopt... Dat is meestal de angst of drempel om op een meisje af te stappen lijkt me... Als je als het ware een een meisje op jouw af laat komen en dat lukt niet. Heb je minder het gevoel dat je een blauwtje loopt dan dat jij ergens op afmoet stappen en vervolgens met de nek aangekeken wordt.

Maak het jezelf zo makkelijk mogelijk als je er toch al moeite mee hebt.
Ah jah, dat op mij af laten komen is me niet echt gelukt :P
pi_119045411
Ik geloof overigens inmiddels ook wel in het aloude gegeven dat het vaak allemaal wel komt op een moment dat je er niet mee bezig bent. Dat heb ik eerder dit jaar zelf aan den lijve ondervonden :P
pi_119045414
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ok dan is hij blind :)
;(
pi_119045423
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:57 schreef Capstan het volgende:
Ik geloof overigens inmiddels ook wel in het aloude gegeven dat het vaak allemaal wel komt op een moment dat je er niet mee bezig bent. Dat heb ik eerder dit jaar zelf aan den lijve ondervonden :P
Nah, alleen als je (heel veel) geluk hebt. Daarvoor moet je dat geluk wel afdwingen ;)
pi_119045429
quote:
Mja, ik ook wel maar het duurde vrij lang en je kunt er ook zelf iets aan doen om toch meer kansen te creeren.
pi_119045430
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zie er wel saai uit, ik was in Leiden gewoon in m'n zondagse kloffie zeg maar :')
Ik heb je tot nu toe niet in de meest spannende outfit gezien nee :P

Maar je hebt wel een leuke krullenbol :Y
  zaterdag 10 november 2012 @ 01:58:47 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_119045435
Wacht, wacht benzin was een stalker. Wat is de neuk is dit nou weer? :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 10 november 2012 @ 01:59:19 #97
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_119045451
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:58 schreef heloef het volgende:
And so the plot thickens
pi_119045453
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:58 schreef heloef het volgende:
Spuit 11 :P
pi_119045459
quote:
Ik dacht dat je er juist wel mee bezig was? :P
pi_119045466
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:58 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb je tot nu toe niet in de meest spannende outfit gezien nee :P

Maar je hebt wel een leuke krullenbol :Y
En mooie ogen :@
Maar daar let bijna niemand op ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: