Nee, er is toen nog contact opgenomen met dat meiske...quote:
Dat lijkt me logisch omdat het in gradaties is en de ene autist is de andere niet . Zoals ook niet elke borderliner hetzelfde is .quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Ik kan alleen maar vanuit mezelf praten wat dat betreft (elke autist is weer anders) maar sommige dingen werken bij mij -net- zoals bij andere mensen terwijl andere dingen weer heel anders werken. het is gewoon raar, ik ben daar zelf ook nog niet over uit hoe dat precies in elkaar zit.
quote:
Ja ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand moeite met versieren?
Ik weet niet of ik er moeite mee heb. Ik ben nog niet in de situatie terechtgekomen waarbij ik een meid kon versieren. Daar wordt momenteel aan gewerkt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik tik een drankje achterover en kijk vervolgens verder naar het voetbal op tv.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
mmm... had gehoopt op een vrouw..., maargoed ik speel wel ff het vrouwtje dan...
Casus:
Ik ben blond, lekker, tieten als muskieto. Zit in een bar en heb je al 3x een knipoog gegeven..
Go on..
Klopt. In sommige opzichten heb ik heel veel last van mijn autisme, maar ben er nog niet helemaal over uit. Het is wel heel vervelend allemaal, maar goed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch omdat het in gradaties is en de ene autist is de andere niet . Zoals ook niet elke borderliner hetzelfde is .
Ik ook, maar ben er nu wel zo'n beetje uit waar dat allemaal aan ligt. Tis bij mij een combinatie van factoren en omstandigheden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wehehee ik ondernam de poging al niet eens om alles terug te lezen, niet interessant. No offence voor degene die wel over andere zaken posten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:21 schreef Capstan het volgende:
Mensen, waar zijn we nu mee bezig? Ga ik expres die enorme berg posts teruglezen omdat de hoeveelheid mij doet vermoeden dat er zulke positieve ontwikkelingen zijn dat het gewoon even in het topic gevierd moest worden: mensen zijn ware versierkoningen geworden, er zijn relaties ontstaan, er zijn zelfs wellicht trouwplannen en dat soort dingen meer...
...en dan blijkt het dus weer gewoon 90% Benzin te zijn.
Willen we dat niet meer doen?
Misschien moet de volgende regel toegevoegd aan de R&P regelgeving:quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:21 schreef Capstan het volgende:
Mensen, waar zijn we nu mee bezig? Ga ik expres die enorme berg posts teruglezen omdat de hoeveelheid mij doet vermoeden dat er zulke positieve ontwikkelingen zijn dat het gewoon even in het topic gevierd moest worden: mensen zijn ware versierkoningen geworden, er zijn relaties ontstaan, er zijn zelfs wellicht trouwplannen en dat soort dingen meer...
In mijn kroegen staat nooit voetbal op... iig niet na 1 uur...quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik tik een drankje achterover en kijk vervolgens verder naar het voetbal op tv.
Overigens, hoezo zou een vrouw echt moeite moeten hebben met versieren. In de meeste gevallen ligt het inititiatief bij de man.
Inderdaad, lijkt me beter dat we benzin vanaf nu negeren totdat hij eens een stap neemt om z'n leven in positieve zin te veranderen. Die zachte aanpak werkt overduidelijk niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:21 schreef Capstan het volgende:
Dat is nergens voor nodig. Men kan er zelf voor kiezen er niet uitgebreid op in te gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Misschien moet de volgende regel toegevoegd aan de R&P regelgeving:
Reageren op Benzin = ban
We hebben wel degelijk ontdekkingen gedaan:quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:21 schreef Capstan het volgende:
Ow, ik dacht dat jij een versierkoning wasquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In mijn kroegen staat nooit voetbal op... iig niet na 1 uur...
Mwaa misschien pak ik het verkeerd (of juist goed aan) maar heb eigenlijk nooit echt een vrouw versierd. Meestal geef ik juist de hints. Als ik dan zie dat die beantwoord woorden ben je er eigenlijk al. Dan is het al niet echt meer versieren van welke kant ook.
Doe uberhaupt pas wat als ik zeker weet dat vrouw in kwwestie intresse heeft, dan gaat alles een stuk makkelijker!
Of anders benzin zelf een R&P banquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Misschien moet de volgende regel toegevoegd aan de R&P regelgeving:
Reageren op Benzin = ban
Hij heeft in 2005 een topic aangemaaktquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
Bestaat de reeks dan al 5 jaar![]()
Noujah mag niet klagen op dat gebied en doe dat ook niet!quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij een versierkoning was![]()
Ik ook niet, ik zie de signalen niet. Ja, nu begin ik ze wel te herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |