abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119044717
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:11 schreef Fascination het volgende:

[..]

Omg, dat ga ik opzoeken. :9~
Ja, je verbaast je hier nog steeds over de mensen he :D
pi_119044722
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is dat geen trolltopic?
Nee, er is toen nog contact opgenomen met dat meiske...

Als het niet zo'n verschrikkelijk zelfingenomen figuur was, had ik het zielig gevonden.
pi_119044731
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, dat klopt wel. Ik kan alleen maar vanuit mezelf praten wat dat betreft (elke autist is weer anders) maar sommige dingen werken bij mij -net- zoals bij andere mensen terwijl andere dingen weer heel anders werken. het is gewoon raar, ik ben daar zelf ook nog niet over uit hoe dat precies in elkaar zit.
Dat lijkt me logisch omdat het in gradaties is en de ene autist is de andere niet . Zoals ook niet elke borderliner hetzelfde is .
pi_119044734
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

U riep mij?
_O-! Richard, what's up?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119044744
Iemand moeite met versieren?
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_119044754
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja ik
pi_119044782
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik weet niet of ik er moeite mee heb. Ik ben nog niet in de situatie terechtgekomen waarbij ik een meid kon versieren. Daar wordt momenteel aan gewerkt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119044794
mmm... had gehoopt op een vrouw..., maargoed ik speel wel ff het vrouwtje dan...

Casus:

Ik ben blond, lekker, tieten als muskieto. Zit in een bar en heb je al 3x een knipoog gegeven..

Go on..
..
..
pi_119044822
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
mmm... had gehoopt op een vrouw..., maargoed ik speel wel ff het vrouwtje dan...

Casus:

Ik ben blond, lekker, tieten als muskieto. Zit in een bar en heb je al 3x een knipoog gegeven..

Go on..
Ik tik een drankje achterover en kijk vervolgens verder naar het voetbal op tv.

Overigens, hoezo zou een vrouw echt moeite moeten hebben met versieren. In de meeste gevallen ligt het inititiatief bij de man.
pi_119044858
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

_O-! Richard, what's up?
Vrij weinig, ik heb niks te melden ;). Ik ga slapen, bye.
pi_119044859
Mensen, waar zijn we nu mee bezig? Ga ik expres die enorme berg posts teruglezen omdat de hoeveelheid mij doet vermoeden dat er zulke positieve ontwikkelingen zijn dat het gewoon even in het topic gevierd moest worden: mensen zijn ware versierkoningen geworden, er zijn relaties ontstaan, er zijn zelfs wellicht trouwplannen en dat soort dingen meer...

...en dan blijkt het dus weer gewoon 90% Benzin te zijn.

Willen we dat niet meer doen? :P
pi_119044866
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:15 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch omdat het in gradaties is en de ene autist is de andere niet . Zoals ook niet elke borderliner hetzelfde is .
Klopt. In sommige opzichten heb ik heel veel last van mijn autisme, maar ben er nog niet helemaal over uit. Het is wel heel vervelend allemaal, maar goed.
quote:
Ik ook, maar ben er nu wel zo'n beetje uit waar dat allemaal aan ligt. Tis bij mij een combinatie van factoren en omstandigheden.
pi_119044880
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:21 schreef Capstan het volgende:
Mensen, waar zijn we nu mee bezig? Ga ik expres die enorme berg posts teruglezen omdat de hoeveelheid mij doet vermoeden dat er zulke positieve ontwikkelingen zijn dat het gewoon even in het topic gevierd moest worden: mensen zijn ware versierkoningen geworden, er zijn relaties ontstaan, er zijn zelfs wellicht trouwplannen en dat soort dingen meer...

Wehehee ik ondernam de poging al niet eens om alles terug te lezen, niet interessant. No offence voor degene die wel over andere zaken posten.
pi_119044881
quote:

Misschien moet de volgende regel toegevoegd aan de R&P regelgeving:

Reageren op Benzin = ban
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119044891
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik tik een drankje achterover en kijk vervolgens verder naar het voetbal op tv.

Overigens, hoezo zou een vrouw echt moeite moeten hebben met versieren. In de meeste gevallen ligt het inititiatief bij de man.
In mijn kroegen staat nooit voetbal op... iig niet na 1 uur...

Mwaa misschien pak ik het verkeerd (of juist goed aan) maar heb eigenlijk nooit echt een vrouw versierd. Meestal geef ik juist de hints. Als ik dan zie dat die beantwoord woorden ben je er eigenlijk al. Dan is het al niet echt meer versieren van welke kant ook.

Doe uberhaupt pas wat als ik zeker weet dat vrouw in kwwestie intresse heeft, dan gaat alles een stuk makkelijker! ;)
..
..
pi_119044892
quote:

Inderdaad, lijkt me beter dat we benzin vanaf nu negeren totdat hij eens een stap neemt om z'n leven in positieve zin te veranderen. Die zachte aanpak werkt overduidelijk niet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119044893
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:23 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Reageren op Benzin = ban
Dat is nergens voor nodig. Men kan er zelf voor kiezen er niet uitgebreid op in te gaan.
pi_119044896
quote:

We hebben wel degelijk ontdekkingen gedaan:
Blijkbaar is Benzin nu exact hetzelfde als in 2005!

Benzin kreeg toen ook al tips, is zelf de veroorzaker geweest dat hij zo hard gepest werd (terwijl hij altijd anderen onterecht de schuld geeft) en heeft zelfs in die tijd nooit wat met die tips gedaan blijkbaar.
Blijkbaar heeft het totaal geen zin om Benzin nog van tips te voorzien.
pi_119044902
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

In mijn kroegen staat nooit voetbal op... iig niet na 1 uur...

Mwaa misschien pak ik het verkeerd (of juist goed aan) maar heb eigenlijk nooit echt een vrouw versierd. Meestal geef ik juist de hints. Als ik dan zie dat die beantwoord woorden ben je er eigenlijk al. Dan is het al niet echt meer versieren van welke kant ook.

Doe uberhaupt pas wat als ik zeker weet dat vrouw in kwwestie intresse heeft, dan gaat alles een stuk makkelijker! ;)
Ow, ik dacht dat jij een versierkoning was _O-
Ik ook niet, ik zie de signalen niet. Ja, nu begin ik ze wel te herkennen ;)
pi_119044910
Bestaat de reeks dan al 5 jaar :o :o
pi_119044912
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:23 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Reageren op Benzin = ban
Of anders benzin zelf een R&P ban :P

Hij gaat niks aan ons hebben aangezien hij al onze goedbedoelde tips en adviezen toch nooit zal gaan opvolgen helaas.
pi_119044923
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
Bestaat de reeks dan al 5 jaar :o :o
Hij heeft in 2005 een topic aangemaakt :)
pi_119045003
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat jij een versierkoning was _O-
Ik ook niet, ik zie de signalen niet. Ja, nu begin ik ze wel te herkennen ;)
Noujah mag niet klagen op dat gebied en doe dat ook niet! :')

Maar ben niet het type van de gladde babbel. Iets waar ik me sowieso aan kan ergeren overigens... Je moet gewoon zorgen dat je voor je het gesprek aangaat al het nodige vertrouwen heb gekweekt d.m.v oogcontact etc... Ik bedoel ik wacht ook wel tot de tekens al vrij duidelijk zijn, maar die kant kun je het zelf opsturen... Ook al is het door schaapachtig die kant op te blijven te kijken.. en een beetje als een koe te lachen. Lacht ze trug heb je een mogelijkheid, kijkt ze de andere kant op, is ze blijkbaar niet gevoelig voor koeien en moet je een ander dier proberen! :)
..
..
pi_119045096
Gladde babbel ben ik ook niet ;). Kan in een bekende setting wel een gesprekje aanknopen maar een cafe/bar waar ze met meerdere bij elkaar staan vind ik het al een stuk lastiger.
pi_119045135
Wat bedoel je met meerdere bij elkaar? Gewoon de drukte en daarmee druk in een kroeg in het algemeen of het op af lopen van een groepje vrouwen?
..
..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')