abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119044161

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_119044191
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef benzin het volgende:
[..]

Weet ik ook al, al haar vriendinnen, en eigenlijk alle meiden op school mogen mij ondertussen compleet niet meer.
Dus daarom werd jij zoveel gepest door alle meiden op school!!!!!
Jij stalkte er gewoon 1!!!!!

Mijn god, wat een goeie vondst, Fascination!!
pi_119044238
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind het vrij zorgwekkend dat je niet doorhebt dat je iemand stalkt als je diegene elke dag volgt naar haar huis. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119044256
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan best dat het gewoon autisme is, hij scoorde behoorlijk hoog op die online testjes. En aangezien hij zoveel dingen die voor de meeste mensen vanzelfsprekend zijn, gewoonweg niet snapt...

Goed, dat is niet leuk natuurlijk, maar dan is ten minste wel duidelijk wat er aan de hand is.

Herken jij er dingetjes in dan? Jij hebt toch ook autisme?
Ik herken me eerlijk gezegd niet echt in het gedrag van Benzin.
Wel herken ik het gedrag wel, omdat ik het mechanisme van zijn gedrag doorheb zeg maar.

Sorry dat ik wat onduidelijk typ, het is laat enzo
pi_119044260
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Oh dit was toch al lang bekend? :P Weinig zin om het er nu nog bij in te wrijven.
pi_119044284
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik vind het vrij zorgwekkend dat je niet doorhebt dat je iemand stalkt als je diegene elke dag volgt naar haar huis. :')
Benzin heeft blijkbaar al jaren problemen die hijzelf veroorzaakt om vervolgens de schuld op anderen af te schuiven...precies zoals hij nu ook nog doet zoals in dit topic!
pi_119044335
het ironische: benzin ziet niet eens dat we hem proberen te helpen aangezien we toch elke keer erop ingaan. ook om van dat gezeur af te zijn, maar toch. vanaf 2005 zulke zielige posts toont toch wel iets aan. en dat is niet dat hij in het dagelijks leven echt heel anders is.

benzin zou -nogmaals- een voorbeeld aan koffie moeten nemen, die wel zelf verantwoordelijkheid heeft genomen met zichtbaar resultaat.

zo, nu weer verder met fifa. 8-)
pi_119044344
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh dit was toch al lang bekend? :P Weinig zin om het er nu nog bij in te wrijven.
Voor mij is het nieuw, maar naarmate ik steeds meer over Benzin hoor (of letterlijk, lees) begint het me steeds meer te dagen dat benzin een type persoon is waar ik afstand van zou willen houden.
Gewoon om mezelf in bescherming te nemen.

Als jezelf niet eens door hebt dat je gedrag raar is -EN- je -altijd- de schuld van jouw eigen falen bij een ander legt, dan moet er wat goed mis zijn.

Dit is trouwens -niet- typisch autistengedrag Straw

Edit:Ik had ook vaak dingen niet door, maar over het algemeen gesproken weet een autistisch iemand heel goed het verschil tussen goed en kwaad. benzin kent dat verschil blijkbaar niet, of in elk geval niet van nature of zo, kan er de vinger nog niet opleggen.
pi_119044393
Ik heb iets gemist zie ik :o
pi_119044399
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Niet geheel onbekende thematiek bij users hier :D

Verliefd op Turks meisje
pi_119044407
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor mij is het nieuw, maar naarmate ik steeds meer over Benzin hoor (of letterlijk, lees) begint het me steeds meer te dagen dat benzin een type persoon is waar ik afstand van zou willen houden.
Gewoon om mezelf in bescherming te nemen.

Als jezelf niet eens door hebt dat je gedrag raar is -EN- je -altijd- de schuld van jouw eigen falen bij een ander legt, dan moet er wat goed mis zijn.

Dit is trouwens -niet- typisch autistengedrag Straw
Weet ik, dat is meer persoonlijkheidsproblematiek.

Maar ja. :)
pi_119044458
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Verliefd op Turks meisje
_O-

Oh die Mark.
pi_119044517
Het heeft gewoon echt totaal geen zin om Benzin van tips te voorzien, hij is toch niet in staat om ze op te volgen vw zijn persoonlijkheid.

En toch denk ik nog steeds dat benzin in een fantasie-wereldje leeft.
En dat angst een grote rol in zijn leven speelt. Onder andere angst dat zijn fantasie-wereldje niet meer klopt als hij onze adviezen aan wilt nemen.

Heel raar, moet er denk ik even een nachtje over slapen ofzo.
pi_119044527
Is het bij autisten niet meer een geval van onwetendheid wat vaak wel verbeterbaar is als men je erop wijst ???
En ik denk ook niet dat we met labeltjes moeten gaan gooien om het gedrag van Benzin te verklaren, voor mij is die gewoon een beetje hardnekkig en wil niet horen en blijft maar zeuren , daar hoef je geen labeltje op te plakken.
pi_119044548
Die is trouwens ook verdwenen hier zag ik
pi_119044566
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Is het bij autisten niet meer een geval van onwetendheid wat vaak wel verbeterbaar is als men je erop wijst ???
En ik denk ook niet dat we met labeltjes moeten gaan gooien om het gedrag van Benzin te verklaren, voor mij is die gewoon een beetje hardnekkig en wil niet horen en blijft maar zeuren , daar hoef je geen labeltje op te plakken.
Ik leer wel van mijn omgeving. Wel is het zo (en het klinkt raar omdat het uit mijn eigen mond komt) dat ik een bord voor m'n kop heb.
Edit:Niet omdat ik daarvoor kies, maar dat autisme is als het ware een soort filter of zo
pi_119044584
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Verliefd op Turks meisje
Is dat geen trolltopic?
pi_119044614
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik leer wel van mijn omgeving. Wel is het zo (en het klinkt raar omdat het uit mijn eigen mond komt) dat ik een bord voor m'n kop heb.
Dat is meer uit gebrek aan inleving want dat is waar men bij autisme bij hoort. Maar ik denk vaak dat als je het heel goed duidelijk uitlegt op een manier waarop iemand met autisme meer bij de belevingswereld past het vaak beter gaat.
pi_119044636
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is dat geen trolltopic?
Nee dat was iemand die hier een poos terug postte in dit topic en waar vaak ruzies enzo mee waren.
pi_119044651
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee dat was iemand die hier een poos terug postte in dit topic en waar vaak ruzies enzo mee waren.
Omg, dat ga ik opzoeken. :9~
pi_119044653
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2005 16:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat kan ik niet. Er staat niets zinvols in.Ik heb geen professionele hulp nodig! En kunnen we niet opnieuw on-topic gaan?

Hoe dan met andere meiden om te gaan?
Tering, Benzin was in 2005 -exact- zoals hij nu is! :o
pi_119044664
400 euro uitgeleend

Nog een koning van R&P _O_
pi_119044687
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:10 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is meer uit gebrek aan inleving want dat is waar men bij autisme bij hoort. Maar ik denk vaak dat als je het heel goed duidelijk uitlegt op een manier waarop iemand met autisme meer bij de belevingswereld past het vaak beter gaat.
Ja, dat klopt wel. Ik kan alleen maar vanuit mezelf praten wat dat betreft (elke autist is weer anders) maar sommige dingen werken bij mij -net- zoals bij andere mensen terwijl andere dingen weer heel anders werken. het is gewoon raar, ik ben daar zelf ook nog niet over uit hoe dat precies in elkaar zit.
pi_119044712
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef debeterebob het volgende:
400 euro uitgeleend

Nog een koning van R&P _O_
:').
pi_119044715
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2012 00:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Het is nog even wachten tot mlig en richard_prf zich melden. :')
U riep mij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')