Vrouwen die samen uit gaan bedoel ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat bedoel je met meerdere bij elkaar? Gewoon de drukte en daarmee druk in een kroeg in het algemeen of het op af lopen van een groepje vrouwen?
Dan vind ik het vaak juist makkelijker als 1 op 1quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:37 schreef muhahaha het volgende:
Gladde babbel ben ik ook niet. Kan in een bekende setting wel een gesprekje aanknopen maar een cafe/bar waar ze met meerdere bij elkaar staan vind ik het al een stuk lastiger.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering, Benzin was in 2005 -exact- zoals hij nu is!
Vind ik ook lastig...quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen die samen uit gaan bedoel ik.
Mja hoe zorg je dat ze jou kan op komt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In het geval je iemand uit een groepje ziet staan moet je het sowieso anders aanpakken.. Ook met vriend/vrienden erop af gaan, wachten op juiste moment.. Of zorgen at ze op jouw af komt. Het laatste klinkt het moeilijkst, maar is het makkelijkst..
Als het werkt weet je namelijk al dat ze intresse heeft, werkt het niet loop je nog geeen blauwtje.. Ze weet immers nog niet wat jouw "doel" was.
Wingman heb ik niet, geen stapmaatjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
In het geval je iemand uit een groepje ziet staan moet je het sowieso anders aanpakken.. Ook met vriend/vrienden erop af gaan, wachten op juiste moment.. Of zorgen at ze op jouw af komt. Het laatste klinkt het moeilijkst, maar is het makkelijkst..
Als het werkt weet je namelijk al dat ze intresse heeft, werkt het niet loop je nog geeen blauwtje.. Ze weet immers nog niet wat jouw "doel" was.
2005, dat is 7 jaar geleden zelfsquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Bijna identiek aan wat hij vandaag postte daarover.
Goed, als mensen hem toen al aanraadden hulp te zoeken heeft het geen zin om dat 5 jaar later weer tot in den treure te doen...
Nooit? Dan moet je wel blind zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja hoe zorg je dat ze jou kan op komt?
Ik krijg echt bijna nooit oogcontact voor elkaar...
Of ik ben echt zo blind als een mol...
Ik was een paar weken terug in Leiden, de 2e kroeg die we bezochten had wat dames en echt serieus, geen enkele dame maakte oogcontact. Allemaal druk in de weer met elkaar of gewoon voor zich uit kijkend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit? Dan moet je wel blind zijn
Verrek, 8 bijna!quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
2005, dat is 7 jaar geleden zelfs
Halcon is de beste wingman <3 dankzij hem kon ik een chick versieren. Is nu inmiddels wel verleden tijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wingman heb ik niet, geen stapmaatjes.
Sowieso is het doel om haar te leren kennen. Verder ga ik meestal niet qua doelen, wil eerst weten wat ik in de kuip heb.
Lastig doel bij de meeste dames...quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wingman heb ik niet, geen stapmaatjes.
Sowieso is het doel om haar te leren kennen. Verder ga ik meestal niet qua doelen, wil eerst weten wat ik in de kuip heb.
Oogcontact lukt me nog best, al is dat doorgaans wel andersoortig oogcontactquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja hoe zorg je dat ze jou kan op komt?
Ik krijg echt bijna nooit oogcontact voor elkaar...
Of ik ben echt zo blind als een mol...
In murs tentje niet man, die vrouwen keken niet eensquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oogcontact heb je altijd toch?
Ik bedoel, als je rondkijkt in een tent of sport of werk. Zijn altijd mensen die ook oogcontact maken.
Dat bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedoel, als je rondkijkt in een tent of sport of werk. Zijn altijd mensen die ook oogcontact maken.
Als je een saai uiterlijk hebt dan kijkt iedereen door je heen, alsof je onzichtbaar bent en is er dus van oogcontact geen sprake aangezien je niet wordt opgemerkt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het geval van mur zou het best een tent kunnen zijn met alleen maar blinde chicks natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In murs tentje niet man, die vrouwen keken niet eens
Volgens mij waren het alto'squote:Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In het geval van mur zou het best een tent kunnen zijn met alleen maar blinde chicks natuurlijk
Ik las: hij is nu inmiddels wel overledenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Halcon is de beste wingman <3 dankzij hem kon ik een chick versieren. Is nu inmiddels wel verleden tijd.
Tja als ik ergens ben waar leuke dames zijn kijk ik toch wel eens hun kant op, maar vang echt nooit een blik terugquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nooit? Dan moet je wel blind zijn
Ja dat soort dingen dus vaakquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was een paar weken terug in Leiden, de 2e kroeg die we bezochten had wat dames en echt serieus, geen enkele dame maakte oogcontact. Allemaal druk in de weer met elkaar of gewoon voor zich uit kijkend..
Ja, maar wij staken daar uit als hondelullen in een grasveld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In murs tentje niet man, die vrouwen keken niet eens
Je moet wel wat opvallen ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als je een saai uiterlijk hebt dan kijkt iedereen door je heen, alsof je onzichtbaar bent en is er dus van oogcontact geen sprake aangezien je niet wordt opgemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |