Lekker afdingen. Truste en succes!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar eh. Pitten.
Morgen keukens uitzoeken. Moeilijkste wat ik ooit heb gedaan denk ik.
Dit. Elke keer weet er wel iemand een beter wijf te posten, waar de rest zoiets heeft van "mwa", en dat gaat eeuwig zo doorquote:
Sowieso zijn de allermooiste vrouwen veel te saai omdat ze hun hele leven al alles op een presenteerblaadje krijgen. Liever een "gewoon" mooie vrouw.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Elke keer weet er wel iemand een beter wijf te posten, waar de rest zoiets heeft van "mwa", en dat gaat eeuwig zo door
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso zijn de allermooiste vrouwen veel te saai omdat ze hun hele leven al alles op een presenteerblaadje krijgen. Liever een "gewoon" mooie vrouw.
Ik heb geen flauw idee, maat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zij is toch niet Oostenrijks?
Gewoon Engels blijkbaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maat.
Ach, dat voel je toch niet als je d'r pakt.quote:
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 10 november 2012 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dat voel je toch niet als je d'r pakt.
Is toch wel een feit? Hoe moet je piem nou merken of je een Engelse, een Chinese of een Joodse pakt?quote:
Keuken bestellen hč.quote:
En een stoomoventje dit dat alles.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Combi magnetron dit dat alles
Steamer is wel relaxed. Laatst een van m'n werk geleend, godverdomme krachtstroom voor nodig. Niet aan gedacht natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En een stoomoventje dit dat alles.
We zullen wel weer zo'n dure speler van buiten de EU halen die niet eens prof voetballer had moeten kunnen wordenquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bwahaha, Denken er PSV-Supporters dat het mogelijk is om Anderson van Man United een half jaartje te huren. Thijsie was benieuwd wat mensen dachten over een ervaren speler die een half jaartje wel te huren viel en buiten de boot valt.
Niet geschoten is?quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Bwahaha, Denken er PSV-Supporters dat het mogelijk is om Anderson van Man United een half jaartje te huren. Thijsie was benieuwd wat mensen dachten over een ervaren speler die een half jaartje wel te huren viel en buiten de boot valt.
Wes zal vast wel zo'n mongooltje zijn dat hij dat doet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:24 schreef Doublepain het volgende:
Maar brands moet voor sneijder gaan, inter wil van hem af
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wes zal vast wel zo'n mongooltje zijn dat hij dat doet.
Genoeg tijd om aan je huiswerk te werken.. uhhh ik bedoel om FM te spelen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag alleen Aston Villa - Manchester United
Juist ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Genoeg tijd om aan je huiswerk te werken.. uhhh ik bedoel om FM te spelen.
geile auto'squote:Cristiano Ronaldo wil voortaan minder arrogant overkomen, maar de aanvaller van Real Madrid heeft wel de duurste auto van Audi uitgekozen. De sterspeler mag tijdens 2012/13 in een Audi R8 Coupé gaan rijden, ter waarde van 166.000 euro. Ter vergelijking: de gemiddelde waarde van de clubauto's bedraagt 72.000 euro. Ronaldo heeft bovendien al een McLaren MP4-12C Spyder en een Lamborghini Aventador.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 11:28:56Telefoontje uit Engeland: #Bazoer zou al getekend hebben bij #ManCity. Gecheckt bij #Brands. Die heeft hoop (nog) niet opgegeven. reageer retweet
Zelfs zonder hem worden we kampioen, mooi manquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:39 schreef E.H. het volgende:
Arm PSV.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 11:28:56Telefoontje uit Engeland: #Bazoer zou al getekend hebben bij #ManCity. Gecheckt bij #Brands. Die heeft hoop (nog) niet opgegeven. reageer retweet
Jammer ja.. maar als je op je 16e al 3 zaakwaarnemers hebtquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:39 schreef E.H. het volgende:
Arm PSV.twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 11:28:56Telefoontje uit Engeland: #Bazoer zou al getekend hebben bij #ManCity. Gecheckt bij #Brands. Die heeft hoop (nog) niet opgegeven. reageer retweet
Het neemt ernstige vormen aan, ja. Ergens is het ook gewoon verrot.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer ja.. maar als je op je 16e al 3 zaakwaarnemers hebtdan voorspel ik veel gezeik ..
Ik weet uitslag al..quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef mrstylo het volgende:
DP, nu herhaling van NBA van gister avond op Sport1.
Hij moet uit de kast komen. Dan valt er een hoop stress van hem af en kan hij (hopelijk) fatsoenlijk gaan voetballen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:41 schreef Doublepain het volgende:
Moet eens tijd worden dat een aantal spelers eens een echte man worden. Gini moet eens vermannen en gewoon zijn best doen. ipv dat gehuil voor de camera´s.. We weten allemaal wel dat hij er niks van bakt dit moment.
Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:47 schreef Doublepain het volgende:
Fuck, verkeerde topic btw.. Moest PSV topic zijn..
ja Steven.quote:
Afellay, hoe durf je een ander boven Ibi te kiezen..quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm om half 4 Robben tegen de nr3... of Afellay en Huntelaar tegen Bremen.
Keuzes keuzes keuzes...
Robben is toch een klasse beter, Bayern ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Afellay, hoe durf je een ander boven Ibi te kiezen..
Ik vergeef het je
Ik heb de dubbel gepakt met Atalantaquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:58 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb mijzelf als trainer aangeboden aan de top. Ben namelijk op OSM kampioen geworden met Genoa
Heldenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb de dubbel gepakt met Atalanta
Waarom zou je ook op AD.nl kijken? Je bent toch geen Rotterdamse ambtenaar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:07 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, wat een zeikkrant is het AD toch met![]()
![]()
dyslectische van Nijnatten
![]()
![]()
als hoofd.
[ afbeelding ]
AD is zo slecht hé. Ze zijn soms echt zo hatelijk naar Ajax en PSV, dat het gewoon irritant is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:07 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
![]()
als hoofd.
[ afbeelding ]
In het geval van Van der Sar heeft Spaan wel een beetje gelijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:07 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
![]()
als hoofd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou je ook op AD.nl kijken? Je bent toch geen Rotterdamse ambtenaar.
Eerst kon je onder de columns van Van Nijnatten nog reageren, toen werd hij iedere keer helemaal met de grond gelijk gemaakt vanwege zijn waardeloze stukjes, zelfs door Rotterdammers. Jammer genoeg kan dat niet meer, nu kun je alleen af en toe nog op "beangstigend' drukken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
AD is zo slecht hé. Ze zijn soms echt zo hatelijk naar Ajax en PSV, dat het gewoon irritant is.
quote:
morgen?quote:
Wat was er, begon Stijntje te roepen ofzo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
morgen?
Ben al sinds 7uur op man
Zijn bastaard zoontje had een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat was er, begon Stijntje te roepen ofzo?
Nee, moest helpen met behangen enzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat was er, begon Stijntje te roepen ofzo?
Alsof jij als kleine broertje kans maakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:20 schreef Saind het volgende:
Godver wat een stress
21 diner van m'n zus![]()
Het is dat er 11 geile wijven blijven slapen
O ja, dat zei jequote:Op zaterdag 10 november 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, moest helpen met behangen enzo
Blijkt het volgende week pas te zijn
ze gaan uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof jij als kleine broertje kans maakt.
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, dat zei jeDus volgende week weer vroeg op.
Webcams strategisch plaatsenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
ze gaan uit
Zal wel niet lukken inderdaad maar goed
Wel lief van je hoor.quote:
Ze hoeven toch niet bij bewustzijn te zijn, gewoon je kans pakken als ze helemaal lam zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
ze gaan uit
Zal wel niet lukken inderdaad maar goed
Als het niet met één van die vrouwen lukt gaat Saind met ver lies zijn bed in. Hihihih snap je hem Saind.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof jij als kleine broertje kans maakt.
bahquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het niet met één van die vrouwen lukt gaat Saind met ver lies zijn bed in. Hihihih snap je hem Saind.
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel lief van je hoor.
Ga je zo coke nemen?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het niet met één van die vrouwen lukt gaat Saind met ver lies zijn bed in. Hihihih snap je hem Saind.
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap je waar ik op doel dan? NOU! Dit is de druppel ik start Tekken 1 op.
Die heb ik ook liggenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap je waar ik op doel dan? NOU! Dit is de druppel ik start Tekken 1 op.
Wel hoor, maar hoe kan je mijn super hilarische grap veroordelen als je de context niet snapt... Mijn zelfvertrouwen ligt al zo laag.quote:
Ik vond hem goed gevonden hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor, maar hoe kan je mijn super hilarische grap veroordelen als je de context niet snapt... Mijn zelfvertrouwen ligt al zo laag.
Okequote:Op zaterdag 10 november 2012 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor, maar hoe kan je mijn super hilarische grap veroordelen als je de context niet snapt... Mijn zelfvertrouwen ligt al zo laag.
Mooi, dan ga ik nu weer iets anders doen. Wat is alles tot het laatste moment uitstellen toch prettig.quote:
Ik kan dit hele weekend lekker aan m'n pik trekken, alle deadlines en tentamens afgelopen week gehadquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nu weer iets anders doen. Wat is alles tot het laatste moment uitstellen toch prettig.
Je was toch gestopt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan dit hele weekend lekker aan m'n pik trekken, alle deadlines en tentamens afgelopen week gehad![]()
2 kratjes koudstaan dit dat
Nog niet zekerquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooi maar is dit een prototype op basis E-type, of komt deze echt in productie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |