Lekker afdingen. Truste en succes!quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar eh. Pitten.
Morgen keukens uitzoeken. Moeilijkste wat ik ooit heb gedaan denk ik.
Dit. Elke keer weet er wel iemand een beter wijf te posten, waar de rest zoiets heeft van "mwa", en dat gaat eeuwig zo doorquote:
Sowieso zijn de allermooiste vrouwen veel te saai omdat ze hun hele leven al alles op een presenteerblaadje krijgen. Liever een "gewoon" mooie vrouw.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Elke keer weet er wel iemand een beter wijf te posten, waar de rest zoiets heeft van "mwa", en dat gaat eeuwig zo door
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso zijn de allermooiste vrouwen veel te saai omdat ze hun hele leven al alles op een presenteerblaadje krijgen. Liever een "gewoon" mooie vrouw.
Ik heb geen flauw idee, maat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zij is toch niet Oostenrijks?
Gewoon Engels blijkbaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maat.
Ach, dat voel je toch niet als je d'r pakt.quote:
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 10 november 2012 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dat voel je toch niet als je d'r pakt.
Is toch wel een feit? Hoe moet je piem nou merken of je een Engelse, een Chinese of een Joodse pakt?quote:
Keuken bestellen hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |