Loeders toch.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
NEen.toch..ikheb eenklepje.gekregen.om vocht eruit te halen zit ntwee.uurweerin.het ziekenhuis...wil.naar huis...ambulance nam mee
Klepje om vocht uit een hartzakje te halen.Helaas is het onderdeel vervangen voor iets nieuws geen.optie. Dit is een.agressieve vorm van kanker begrijp.ik van de artsen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik dacht vocht, hart, klepje. Hartklepje!
Na zo'n operatie zit je ook aan tig infusen, longdrains enz..., namelijk.
Ze was heel benauwd vandaar weer een ambulance. En ze heeft kanker in en nabij haar hart. Wrs. is het daar ook begonnen en later uitzaaiingen naar de longen en lymfe.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:36 schreef Mirjam het volgende:
Nou het hoort duidelijk niet in je bloed. Ik gok dat er ergens in/om het hart iets mis is gegaan met als gevolg dat er dus spierweefsel in de aderen terecht is gekomen.
Het is nog geen morgen.Ben graag op tijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze was heel benauwd vandaar weer een ambulance. En ze heeft kanker in en nabij haar hart. Wrs. is het daar ook begonnen en later uitzaaiingen naar de longen en lymfe.
Loeders post morgen gewoon weer. Dat is de deal. Klaar.
Morgen meer.
Geen Brabants kwartiertje ook he.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is nog geen morgen.Ben graag op tijd.
Dat vond ik dus ook zo eng, tijdens mijn chemokuren, het feit dat ik bloedverdunners heb. Mocht daar absoluut niet mee stoppen van de cardioloog, maar ja, die chemo moest er toch in.quote:Op zondag 11 november 2012 00:16 schreef Loedertje het volgende:
Buiten inhohep spuiten trombose nu ook ascal en nog iets speciaal bij hartproblemen.Het bloed moet dun! Daardoor teveel risico om.de chemo in te gaan.Je kan simplweg doodbloeden dus zal er maandag een gesprek plaatsvinden tussen de cardioloog en.de longarts.
Er is idd een.spoor gevonden dat vanmiddag iets heeft plaatsgrvonden ( infarct oid...lichte..geen.idee hadden.het ook nog over dotteren en.eigenlijk is r nix blijven.hangen...lig hier heeeeeel rustig alleen
Ik mag een heel slechte spreekbuis zijn he. (Loeders, je weet het he.)quote:Op zondag 11 november 2012 00:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook zo eng, tijdens mijn chemokuren, het feit dat ik bloedverdunners heb. Mocht daar absoluut niet mee stoppen van de cardioloog, maar ja, die chemo moest er toch in.
Gelukkig kan ik zelf mijn INR controleren en dat deed ik tijdens het kuren elke week.
Heb wel op een bepaald moment te laag gezeten, toen moest ik fragmin spuiten. Maar heb hier een verpleger i.o. rondlopen die dat mocht doen.
Pardon? Loedertje heeft het over bloedverdunners en chemo. Dat is wat ik heb doorgemaakt, dus ik snap haar angst meer dan goed.quote:Op zondag 11 november 2012 00:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik mag een heel slechte spreekbuis zijn he. (Loeders, je weet het he.)
Gia, heb jij eigenlijk wel in de gaten dat het hier om appels en peren gaat of blijf je in de paprika's.
Ik hoop dat je autistisch bent. En misschien krijg je dan ook niet e.e.a. binnenin je kaders. Dat zou kunnen maar zeg het dan alsjeblieft. Je maakt zelf ook een moeilijke tijd door natuurlijk. Maar ik wil niet heel bot overkomen, ik denk dat TS dolgraag met jou zou willen ruilen eigenlijk.
Zo wrang is het namelijk.
Ik ben niet van mening dat ik iets verkeerds heb gezegd. Ik deel mijn, zeer recente, ervaring, waarmee ik haar alleen wil helpen.quote:Op zondag 11 november 2012 01:15 schreef sp3c het volgende:
dat laatste is ook precies hetgeen waarom gevraagd werd in eerste instantie ...
Hou ook van jou .quote:
inohep spuit ik zelf. Fragmin ken ik alkeencvan 6 weken gips.quote:Op zondag 11 november 2012 00:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook zo eng, tijdens mijn chemokuren, het feit dat ik bloedverdunners heb. Mocht daar absoluut niet mee stoppen van de cardioloog, maar ja, die chemo moest er toch in.
Gelukkig kan ik zelf mijn INR controleren en dat deed ik tijdens het kuren elke week.
Heb wel op een bepaald moment te laag gezeten, toen moest ik fragmin spuiten. Maar heb hier een verpleger i.o. rondlopen die dat mocht doen.
is het handig het adres op internet te zetten? Ik neem aan dat de zoon/schoondochter van loedertje/chastity (zelfde persoon dus?) veel bij haar in zks zullen zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Loeders toch.
Zie het inderdaad.
<knip>
Kutzooi.
Bij mij was er geen keuze. Zit al meer dan 8 jaar aan de bloedverdunners en moet dat levenslang. Dus dan is er niet de optie van even wachten.quote:Op zondag 11 november 2012 05:47 schreef Loedertje het volgende:
Er gaat hier geen dwangmatig of dwingend iets uit mbt chemo. patient heeft keuzevrijheid mits het verantwoord is want dw arts wil een levende patient.
Reden genoeg om alle zeilen bij te zetten. Ook vanuit hier, mentaal.quote:Op zondag 11 november 2012 05:44 schreef Loedertje het volgende:
mmijb hummeltjecviert in.maart zn 1e verjaardag en ik maakde taart. Verder wil ik wel eena wakker worden naast sp3x
yep.tijdens. 6 weken.gipsvan .enkel tot.lies.kreeg ik.ook.fragminquote:Op zondag 11 november 2012 10:48 schreef Re het volgende:
het is ook trouwens standaards protocol om bloedverdunners te spuiten als je in het ziekenhuis bedlegerig bent
die drankjes...aiaiai....winderig ...je stijgt bijna op. Heb ze 1 week gebruikt.Morgen gaan ze een stent ? in de linkerlongin/uitgang plaatsen na de bronchioscopie.En dan de volgenfe stap..radiotherapie om deze agressieve tumor die mij wil laten stikken te elimineren /verschrompelen.quote:Op zondag 11 november 2012 10:35 schreef Re het volgende:
weet je welke chemo je krijgt/zal krijgen en wat de precise naam is van de soort kanker, dus type etc?
kus lieverd, hou je op gewicht (in het AVL stoppen je ze vol kroketten en frinandellen en andere vette happen en idd die verdomde proteinedrankjes, heb hier nog een hele doos met die dingen)
stent ja... en ik vond die broncheoscopies echt zeer naar, heb d'r nog een longinfectie aan overgehouden ook, mar in jouw geval lijkt het me wel nuttig ja om iig je long heel te houden dat hij niet weer klaptquote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
die drankjes...aiaiai....winderig ...je stijgt bijna op. Heb ze 1 week gebruikt.Morgen gaan ze een stent ? in de linkerlongin/uitgang plaatsen na de bronchioscopie.En dan de volgenfe stap..radiotherapie om deze agressieve tumor die mij wil laten stikken te elimineren /verschrompelen.
Als il wat gemakkelijker kan ademen bespreken we de chemo weer.
tas ligt thuis dusmoet ik ff navragen..
Dit stuit me echt recht tegen de borstquote:Op zondag 11 november 2012 01:36 schreef furian het volgende:
ok, emotie tijd na teveel bier:
er zijn geen woorden genoeg om deze ellendige ziekte te beschrijven...
Ik heb iemand in mijn familie die ook chemo ondergaat, ik hoop echt dat je het beter afgaat dan haar.
tevens heb ik in mijn direct omgeving genoeg mee gemaakt met deze K*t ziekte..
ik weet 1 ding!!
Als je echt om je familie en je omgeving geeft.. dan houdt je het enorm lang vol.. mijn kameraad zijn moeder zou nog 6 maanden hebben.. die heeft vanaf het begin gezegd, ik wil mijn zoon zijn 18e verjaardag mee maken.. dat was nog 17 maanden toen..
nou ze heeft het meegemaakt, zelfs door alle t****g operaties heen bleef ze altijd positief.. en heeft ze uiteindelijk zelfs zijn 19e verjaardag mee gemaakt waarna ze uiteindelijk 3 weken later in haar slaap rustig en vredig overleed.
je leert pas mensen echt kennen wanneer zoiets ergs gebeurd..
Als je tv kijkt word je ook constant geconfronteerd met "hippe" kankerpatiënten die nog van alles zelf doen (marathons lopen, opleidingen doen, fietsen, noem maar op). Als je dat niet kunt door deze r*tziekte dan voel je je al snel een minkukel. Terwijl toch elk verloop van deze ziekte anders is en elke patiënt ook anders is. Ik erger me er zeer aan omdat er mensen in je omgeving zijn die je dan weer met goedbedoelde adviezen op die fiets proberen te krijgen. Nou ik zal je vertellen, in mijn geval (uitgezaaiide borstkanker naar mijn hele skelet, longen en hersenvlies) gaat dat niet lukken. Ik heb net voldoende adem om van de bank naar de wc te lopen en that's it. Pipo's.quote:Op zondag 11 november 2012 14:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit stuit me echt recht tegen de borstals je maar genoeg om je familie en omgeving geeft dan leef je wel langer, bah
Was het maar zo makkelijk!
Veel sterkte Loedertje, je bent een sterke vrouw
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je dan een minkukel voeltquote:Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef Fratz het volgende:
[..]
Als je tv kijkt word je ook constant geconfronteerd met "hippe" kankerpatiënten die nog van alles zelf doen (marathons lopen, opleidingen doen, fietsen, noem maar op). Als je dat niet kunt door deze r*tziekte dan voel je je al snel een minkukel. Terwijl toch elk verloop van deze ziekte anders is en elke patiënt ook anders is. Ik erger me er zeer aan omdat er mensen in je omgeving zijn die je dan weer met goedbedoelde adviezen op die fiets proberen te krijgen. Nou ik zal je vertellen, in mijn geval (uitgezaaiide borstkanker naar mijn hele skelet, longen en hersenvlies) gaat dat niet lukken. Ik heb net voldoende adem om van de bank naar de wc te lopen en that's it. Pipo's.
Knuffel voor TS.
Zelfde persoon iddquote:Op zondag 11 november 2012 07:59 schreef computergirl het volgende:
Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef Staal het volgende:
LongCA IV,,,uitzaainingen hart en lympheklieren...meer wil ik vooralsnog niet weten, heb van mijn longen nog nooit last gehad, wél al ruim een jaar van stekende pijn op borst e,d, Nu is er dus een agressieve snel groeiende tumor in de linkerlong voor de in/uitgang. Ik zei nog dat mijn vroegere huisarts prima kon leven met 1 long en waarom ze er dan niet eentje weghalen maar dat schijnt weer niet te kunnen met deze soort. Verder dus gisteren wederom een infarctje, dat konden ze pas 6 uur nadien in het bloed zien .Vanmiddag weer verhuist van de hartbewaking naar een andere kamer op cardiologie(met eigen douche en toiletquote:Op zondag 11 november 2012 10:35 schreef Re het volgende:
weet je welke chemo je krijgt/zal krijgen en wat de precise naam is van de soort kanker, dus type etc?
kus lieverd, hou je op gewicht (in het AVL stoppen je ze vol kroketten en frinandellen en andere vette happen en idd die verdomde proteinedrankjes, heb hier nog een hele doos met die dingen)
Tijdelijk, yep, als ik snel doodga is het idd tijdelijkquote:Op zondag 11 november 2012 10:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Bij mij was er geen keuze. Zit al meer dan 8 jaar aan de bloedverdunners en moet dat levenslang. Dus dan is er niet de optie van even wachten.
Kan me voorstellen als jij nu tijdelijk bloedverdunners krijgt dat ze dan de chemo uitstellen. Dat is stukken veiliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |