quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef Chastity. het volgende:
Zo, dit is een erg directe TT maar ik ben gewoon zeer nieuwsgierig naar de EIGEN ervaringen van mensen op FOK@ met chemotherapie (dus niet, ja maar de zus van mijn nicht of mijn oma en oom...) Neen, alleen eigen ervaringen van FOK!kers.
Ik start a.s. maandag, aan de ene kant ben ik blij want nu kan de strijd écht gaan beginnen maar aan de andere kant maakt het mij erg angstig omdat ik ook weet dat er behoorlijk wat risico's kleven aan de behandeling. (nierfalen, hartfalen etc etc) Voor iedereen zijn de risico's anders, hangt er uiteraard vanaf wat je lichamelijke conditie is, waar de kanker zit en in hoeverre je al schade hebt opgelopen. Prognoses bij mij zijn helaas slecht maar toch heb ik gekozen voor chemo omdat ik voorlopig graag zelf op verjaardagen van mij zoon de taarten wil blijven bakken.
Nu kan ik dingen goed scheiden en zie de hele dikke map met alles omtrent de chemo dan ook niet als last maar als info maar het is toch anders als je de ervaringen van anderen hoort.
Heb gisteren een gesprek gehad met de assistent Oncologie en aldaar ook de medicatie van voor en na de chemo besproken. Heb een plastic tas vol medicijnen, begin zondag
Nu kijk ik weer scheel van de morfinepleisters ( heb geen pijn door de kanker maar er zit een zenuw knel in m'n rugl waardoor ontspannen en uitrusten voor de chemo een tikkie moeizaam gaat
Hoop dat er morgen reacties in deze thread staan !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las laatst iets van een user met ongeveer hetzelfde verhaal meen ik! Sterkte TS!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
ik raad je aan de comments eens goed te lezen. staat een hoop in over hoe de markt beinvloed wordt door non-informatie en suggestieve verkoopmarketing.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef Re het volgende:
Ja dat snap ik natuurlijk...
Trouwens:
http://anaximperator.word(...)urvive-chemotherapy/
Ah, een edit. Want eerst stond er 'maar nu geef je zelf toe, enz....'quote:Op woensdag 14 november 2012 20:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik raad je aan de comments eens goed te lezen. staat een hoop in over hoe de markt beinvloed wordt door non-informatie en suggestieve verkoopmarketing.
ja ik heb hem gelezen. het is een walgelijke suggestieve site maar nergens wordt ontkend dat chemotherapie nauwelijks iemand geneest.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah, een edit. Want eerst stond er 'maar nu geef je zelf toe, enz....'
Ik wilde dus posten: heb je de link van Re ook gelezen??
Sir, yes sirquote:Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef sp3c het volgende:
nou en!
loeders wil gewoon dr ei kwijt en ervaringen uitwisselen, doe dit lekker ergens anders
Ja. Als je echt zo geïnteresseerd bent in de psychologische aspecten dan ga je hier iemand niet even de les proberen te lezen om je zogenaamde gelijk te halen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Haha! Sorry ben soms een beetje te geobsedeerd door de psychologische aspecten van mensen en de werking van het menselijk brein. Soms sla ik een beetje door
Denk het ook. Plus is ze dan makkelijker terug te vinden als TS. (Ik FOK! bijv. met kleurtjes.)quote:Op woensdag 14 november 2012 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me eerlijk gezegd het beste als Loedertje straks zelf een nieuw topic opent en dat we hier niet verder een discussie gaan voeren. Maar dat zijn mijn 2 centen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |