Het is nog geen morgen.Ben graag op tijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze was heel benauwd vandaar weer een ambulance. En ze heeft kanker in en nabij haar hart. Wrs. is het daar ook begonnen en later uitzaaiingen naar de longen en lymfe.
Loeders post morgen gewoon weer. Dat is de deal. Klaar.
Morgen meer.
Geen Brabants kwartiertje ook he.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het is nog geen morgen.Ben graag op tijd.
Dat vond ik dus ook zo eng, tijdens mijn chemokuren, het feit dat ik bloedverdunners heb. Mocht daar absoluut niet mee stoppen van de cardioloog, maar ja, die chemo moest er toch in.quote:Op zondag 11 november 2012 00:16 schreef Loedertje het volgende:
Buiten inhohep spuiten trombose nu ook ascal en nog iets speciaal bij hartproblemen.Het bloed moet dun! Daardoor teveel risico om.de chemo in te gaan.Je kan simplweg doodbloeden dus zal er maandag een gesprek plaatsvinden tussen de cardioloog en.de longarts.
Er is idd een.spoor gevonden dat vanmiddag iets heeft plaatsgrvonden ( infarct oid...lichte..geen.idee hadden.het ook nog over dotteren en.eigenlijk is r nix blijven.hangen...lig hier heeeeeel rustig alleen
Ik mag een heel slechte spreekbuis zijn he. (Loeders, je weet het he.)quote:Op zondag 11 november 2012 00:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook zo eng, tijdens mijn chemokuren, het feit dat ik bloedverdunners heb. Mocht daar absoluut niet mee stoppen van de cardioloog, maar ja, die chemo moest er toch in.
Gelukkig kan ik zelf mijn INR controleren en dat deed ik tijdens het kuren elke week.
Heb wel op een bepaald moment te laag gezeten, toen moest ik fragmin spuiten. Maar heb hier een verpleger i.o. rondlopen die dat mocht doen.
Pardon? Loedertje heeft het over bloedverdunners en chemo. Dat is wat ik heb doorgemaakt, dus ik snap haar angst meer dan goed.quote:Op zondag 11 november 2012 00:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik mag een heel slechte spreekbuis zijn he. (Loeders, je weet het he.)
Gia, heb jij eigenlijk wel in de gaten dat het hier om appels en peren gaat of blijf je in de paprika's.
Ik hoop dat je autistisch bent. En misschien krijg je dan ook niet e.e.a. binnenin je kaders. Dat zou kunnen maar zeg het dan alsjeblieft. Je maakt zelf ook een moeilijke tijd door natuurlijk. Maar ik wil niet heel bot overkomen, ik denk dat TS dolgraag met jou zou willen ruilen eigenlijk.
Zo wrang is het namelijk.
Ik ben niet van mening dat ik iets verkeerds heb gezegd. Ik deel mijn, zeer recente, ervaring, waarmee ik haar alleen wil helpen.quote:Op zondag 11 november 2012 01:15 schreef sp3c het volgende:
dat laatste is ook precies hetgeen waarom gevraagd werd in eerste instantie ...
Hou ook van jou .quote:
inohep spuit ik zelf. Fragmin ken ik alkeencvan 6 weken gips.quote:Op zondag 11 november 2012 00:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook zo eng, tijdens mijn chemokuren, het feit dat ik bloedverdunners heb. Mocht daar absoluut niet mee stoppen van de cardioloog, maar ja, die chemo moest er toch in.
Gelukkig kan ik zelf mijn INR controleren en dat deed ik tijdens het kuren elke week.
Heb wel op een bepaald moment te laag gezeten, toen moest ik fragmin spuiten. Maar heb hier een verpleger i.o. rondlopen die dat mocht doen.
is het handig het adres op internet te zetten? Ik neem aan dat de zoon/schoondochter van loedertje/chastity (zelfde persoon dus?) veel bij haar in zks zullen zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Loeders toch.
Zie het inderdaad.
<knip>
Kutzooi.
Bij mij was er geen keuze. Zit al meer dan 8 jaar aan de bloedverdunners en moet dat levenslang. Dus dan is er niet de optie van even wachten.quote:Op zondag 11 november 2012 05:47 schreef Loedertje het volgende:
Er gaat hier geen dwangmatig of dwingend iets uit mbt chemo. patient heeft keuzevrijheid mits het verantwoord is want dw arts wil een levende patient.
Reden genoeg om alle zeilen bij te zetten. Ook vanuit hier, mentaal.quote:Op zondag 11 november 2012 05:44 schreef Loedertje het volgende:
mmijb hummeltjecviert in.maart zn 1e verjaardag en ik maakde taart. Verder wil ik wel eena wakker worden naast sp3x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |