Dat keek ik met tegenzin, als tijdverdrijfquote:
Da's de enige reden dat ik kijk. XFA kijk ik met plezierquote:Heb korte stukjes gezien maar zag je iig voorbij komen in de topics.
eeejjjquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat keek ik met tegenzin, als tijdverdrijf
[..]
Da's de enige reden dat ik kijk. XFA kijk ik met plezier
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
kan iemand die Inge in een kelder opsluiten en vergeten? wat een irritatiefactortje!
Mijn verontschuldigingenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
eeejjj![]()
Je vermoordt het topic dood
Er begon hier ook al een buienalarm af te gaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
Zo, er komt behoorlijk wat regen richting Zwolle
Voor 't eerst sinds tijden dat ik em boven 'zwaar' zie piekenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Er begon hier ook al een buienalarm af te gaan![]()
Dan de schuifpui maar dicht vannacht
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, die kandidaten delen samen het IQ van een visstick.
Iglo, of eigen merk van de plaatselijke supert?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, die kandidaten delen samen het IQ van een visstick.
oh, dit vind je wel grappig, maar om Laminatrena kon je niet lachen? leuk hoorquote:
geen idee, vind ze allemaal niet te nassen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Iglo, of eigen merk van de plaatselijke supert?
Meer gewoon om de uitdrukking 'het IQ van een visstick'quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dit vind je wel grappig, maar om Laminatrena kon je niet lachen? leuk hoor
Nee joh, mallerd!! Je moet je bij mij nooit persoonlijk aangevallen voelen, als ik echt eens zoiets heb, zeur ik daar wel over via pmquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
Ik was me al aan het voorbereiden op een nacht lang huilend wakker liggen
ja, die is ergens van. heb geen idee waarvan maar ik heb em al jaren in mijn standaardrepetoirequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer gewoon om de uitdrukking 'het IQ van een visstick'.
Wie zegt dat ik mij persoonlijk aangevallen voelde?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, mallerd!! Je moet je bij mij nooit persoonlijk aangevallen voelen, als ik echt eens zoiets heb, zeur ik daar wel over via pm
Neuj, die Inge is zwaar irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:
Zo visite de deur uit
Nog iets episch gemist?
ja, Freek probeerde meisjes te versieren met de zin Mag ik je baarmoeder witten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:
Zo visite de deur uit
Nog iets episch gemist?
Ben benieuwd! Lekker rustig op straat, hangjongeren zijn watjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor 't eerst sinds tijden dat ik em boven 'zwaar' zie pieken
tip: 2 paar slofjes! 1 paar in je werktas en 1 paar thuis!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Lekker rustig op straat, hangjongeren zijn watjes![]()
Nog best te doen buiten qua temperatuur, ben alleen m'n slofjes weer vergeten![]()
hee ouwe!quote:
slaap lekkerquote:
Ohquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mij persoonlijk aangevallen voelde?
Het is dat het zo gaat regenenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Lekker rustig op straat, hangjongeren zijn watjes![]()
Nog best te doen buiten qua temperatuur, ben alleen m'n slofjes weer vergeten![]()
Daar pak je de dames altijd mee inquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, Freek probeerde meisjes te versieren met de zin Mag ik je baarmoeder witten?
Ja, en dat is een hele mooie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
dat nummer komt uit Tarzan volgens mij.
Het regent alquote:
Cin zegt er niet gevoelig voor te zien, bij Min ligt het wellicht wel...quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar pak je de dames altijd mee in
ik vind er niets aan, maar ieder z'n mening natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, en dat is een hele mooie.
Ook gespeeld bij de muziek namelijk.
Dit. Had ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tip: 2 paar slofjes! 1 paar in je werktas en 1 paar thuis!
dankjewel Rock, voor deze geweldige tip!
Goeie!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tip: 2 paar slofjes! 1 paar in je werktas en 1 paar thuis!
dankjewel Rock, voor deze geweldige tip!
Ik zie inderdaad net dat de eerste druppen vallen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Het regent al![]()
En ik kan hier droog zitten, zit tijdens een slaapdienst veel buiten. Benauwd kantoor
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Had ik ook.
Naja, niet met mn werk dan.
ik ga een tips-boek schrijven denk ikquote:
Vol met stating the obvious-tips?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik ga een tips-boek schrijven denk ik
Nou ja, verder heb ik alles dubbel zodat ik het in de kast kan laten liggen hier. Dom dat ik er niet eerder aan heb gedachtquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik ga een tips-boek schrijven denk ik
goed idee. dat verkoopt vast wel!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vol met stating the obvious-tips?
wehehequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, verder heb ik alles dubbel zodat ik het in de kast kan laten liggen hier. Dom dat ik er niet eerder aan heb gedacht
Gekleurde lappenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee. dat verkoopt vast wel!
zoals: koude handen? trek handschoenen aan!
of: de kleur van je muur niet mooi? hang er leuke gekleurde lappen voor!
Doet het pijn als je met je vinger in je navel zit? Stop er dan mee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? niet iedereen mag zomaar z'n muur schilderen!quote:
En een trolleytas stijltip?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, bijvoorbeeld! ik zal je noemen als coautricequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Doet het pijn als je met je vinger in je navel zit? Stop er dan mee.
Ja, maar een lap...quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? niet iedereen mag zomaar z'n muur schilderen!
Tof!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, bijvoorbeeld! ik zal je noemen als coautrice
hellyeah! mijn Dennis Shopper ownt de beurt! iedereen is jaloers als ik met hem op stap ga en hem vul met allerlei heerlijkhedenquote:
ja, jij dacht dat ik alleen maar met obvieuze dingen zou komen. nou, mooi niet!quote:
Zijn het nou wel of niet stating the obvious-tips?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij dacht dat ik alleen maar met obvieuze dingen zou komen. nou, mooi niet!
Nog meer epische fashion tips?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellyeah! mijn Dennis Shopper ownt de beurt! iedereen is jaloers als ik met hem op stap ga en hem vul met allerlei heerlijkheden
ik denk met allerhande tips. het wordt eigenlijk een standaardwerk voor tipzoekenden. soms heel logische tips, maar soms tips waarvan je denkt....hoe kom je erop!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn het nou wel of niet stating the obvious-tips?
ja, draag waar je je prettig in voelt, maar bedenk wel of het binnen de grenzen van de omgeving waarin je je gaat begeven past. een dora-pyjama naar een begrafenis is bijvoorbeeld geen goed plan, tenzij het een themabegrafenis is natuurlijk.quote:
Beetje dit idee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, draag waar je je prettig in voelt, maar bedenk wel of het binnen de grenzen van de omgeving waarin je je gaat begeven past. een dora-pyjama naar een begrafenis is bijvoorbeeld geen goed plan, tenzij het een themabegrafenis is natuurlijk.
juist! jij snapt mequote:
Geen idee, maar de haren in m'n nek gingen er van overeind staan... Nog best knap, met lang haarquote:
ja, DirkJan is een baas, of beter gezegd...Mark Retera is een baasquote:
Denk: "Dit is hoe ik rol, bitchezzz"quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
juist! jij snapt me
dus als jij een kekke shopper wil kopen moet je dat doenmaar als je een iets minder kekke shopper koopt is dat ook prima. zorg dat je 1 bent met je shopper en je een klik hebt!
Zelf typen: [quote]tekst[/]quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
Makkie, maar ik kan geen quotetags op mobiel
Maar dan is het antwoord al gegeven, dan zijn tags niet meer nodigquote:
hoppa. en kijk met opgeheven om je heen. kan jou het schelen dat mensen wijzen, lachen, spugen en je beschimpen want jij hebt je shopper!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk: "Dit is hoe ik rol, bitchezzz"
Spinners er op. Beetje verlagen enzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa. en kijk met opgeheven om je heen. kan jou het schelen dat mensen wijzen, lachen, spugen en je beschimpen want jij hebt je shopper!
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar dan is het antwoord al gegeven, dan zijn tags niet meer nodig
als jij dat wil, dan moet je dat doen. ik ben tevreden met de standaarduitvoering. al heb ik er wel een slot voor gekochtquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Spinners er op. Beetje verlagen enzo
Je doet je undersign/titel/hoeheetdat wel eer aan zegquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als jij dat wil, dan moet je dat doen. ik ben tevreden met de standaarduitvoering. al heb ik er wel een slot voor gekochtik moet er nite aan denken dat Dennis ontvoerd wordt.
Jezus? Of comazuiper?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je doet je undersign/titel/hoeheetdat wel eer aan zeg
goed he!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je doet je undersign/titel/hoeheetdat wel eer aan zeg
let op! ik ga nu achter de spoiler een voor christenen wellicht kwetsende grap maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ace of Base! ik had ruim 15 jaar geleden een Ace of Base heuptasje!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Mwoa, niet veel behoefte aan sorryquote:
jamaar, dan gaan we samen met Dennis Shopper wandelen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, niet veel behoefte aan sorry
Groetjes aan shopper Dennisquote:
Charina Bartelsquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe heet ze? Vind dit wel een erg nietszeggende foto.
Je post exact de foto waarop ze een 1op1 kopie van een basisschoolvriendinnetje van me isquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Charina Bartels
[ afbeelding ]
Dit beter?
Het zijn allemaal van die pareltjes jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:50 schreef henkde_j het volgende:
Goed telefoongesprek[ afbeelding ]
Nee, ben irritante spelletjes op m'n mobiel aan het spelenquote:
Welke?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ben irritante spelletjes op m'n mobiel aan het spelen
Flow, je moet dan strepen trekken van de ene gekleurde stip naar de andere en daarbij mogen de lijnen elkaar niet kruisenquote:
Lolwut?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Flow, je moet dan strepen trekken van de ene gekleurde stip naar de andere en daarbij mogen de lijnen elkaar niet kruisen
Roel C? Dat is onze Roelquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:00 schreef henkde_j het volgende:
Roel C, was hij niet van de slechtste rapper van de straat?
Ik ben m'n telefoon kwijt en te lui om te zoeken op momentquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is af en toe nog verdomd lastig
Dan vind je one touch drawing ook vast wel leukquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Flow, je moet dan strepen trekken van de ene gekleurde stip naar de andere en daarbij mogen de lijnen elkaar niet kruisen
Ik moet het afkloppen, maar ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om m'n telefoon kwijt te rakenquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben m'n telefoon kwijt en te lui om te zoeken op moment
Ik heb het ook ff geïnstalleerd, zit binnen notime op level 18 bij 5x5. Leuk spel voor als je je verveeltquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is af en toe nog verdomd lastig
*stopt vingers in de ogen en schreeuwt "lalala"*quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan vind je one touch drawing ook vast wel leuk
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het ook ff geïnstalleerd, zit binnen notime op level 18 bij 5x5. Leuk spel voor als je je verveelt
Hij moet hier ergens op m'n kamer liggen. Ik hoorde net een geluidje. Alleen waar!?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet het afkloppen, maar ik heb het nog nooit voor elkaar gekregen om m'n telefoon kwijt te raken
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:27 schreef CindieY het volgende:
Nog even wat lezen in bed en dan slapen. Trusten
Alle 5x5 en 6x6 al uitgespeeldquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Veel plezier, ik kan er maar lastig mee kappen
Ik wilde zeggen dat je iemand kan WhatsAppen met de vraag je te bellen, maar dat gaat lastig zonder je telefoon...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij moet hier ergens op m'n kamer liggen. Ik hoorde net een geluidje. Alleen waar!?
Morgen mezelf maar even bellen![]()
Ik zit in de bonus-huppeldepupquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle 5x5 en 6x6 al uitgespeeld.
Nu maar slapen
Trusten iedereen!![]()
Juistemquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je iemand kan WhatsAppen met de vraag je te bellen, maar dat gaat lastig zonder je telefoon...![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Juistem![]()
Ik ga trouwens ook maar eens slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:
maar ze is geen sletje!quote:
goed bezig hermanquote:
quote:
denk dat ik het ff nodig had ff bijtanken qua slaapquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Respect, ik heb het maar iets van 2 uurtjes volgehouden
Lekker toch? Ik haal komende nacht de schade wel weer in, morgen vrijquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk dat ik het ff nodig had ff bijtanken qua slaap
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:51 schreef CindieY het volgende:
Je kunt elkaar toch niet serieus nemen met dat Limburgse accent?"Ik vin da ech super!"
Oh, als ze Nederlands praten, volg ik het wel. Wel allebei accenten met zo'n zeurderige toon er inquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]Zelfde als met twee Friezen, die zijn ook amper te verstaan
.
Fries kan ik opzich ook wel volgen, heb familie wonen in het Kameleondorpquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, als ze Nederlands praten, volg ik het wel. Wel allebei accenten met zo'n zeurderige toon er in
Terherne?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fries kan ik opzich ook wel volgen, heb familie wonen in het Kameleondorp
Alsof ze alles al zingend aan je vragenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:55 schreef henkde_j het volgende:
Limburgers met topfuncties kun je per definitie niet serieus nemen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:55 schreef henkde_j het volgende:
Limburgers met topfuncties kun je per definitie niet serieus nemen
quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
Kan iemand Winston Gerstenattewind in een kelder opsluiten en vergeten? pls?
Perfect!quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
Kan iemand Winston Gerstenattewind in een kelder opsluiten en vergeten? pls?
Gevolgd door Timur: "Ik ga even door met de files..."quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:35 schreef alors het volgende:
Hahaha wat flauwhehehe filelezer doet mee
dus Selena Gomez ook!quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:46 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees dat Bieber ook weer vrijgezel is.
Echt he, ik loop hier hardop te lachenquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme wat een goede radio!
En dan subtiel die intro instarten tijdens het teddybeer verhaal
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef henkde_j het volgende:
Do you want to go to the plage with me!
Jepquote:
Gelukkig, ik was al bang dat ik stonk...quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vertrek op dit moment aan het kijken, ga zometeen ook weer inschakelen.
Ik ben er nu een half uur, totdat Ik Vertrek voorbij is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vertrek op dit moment aan het kijken, ga zometeen ook weer inschakelen.
Hoezo dat? Stad in?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er nu een half uur, totdat Ik Vertrek voorbij is.
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er nu een half uur, totdat Ik Vertrek voorbij is.
NOS Eredivisie.quote:
Die moeten morgen winnenquote:
Ze verwachten onrust in de stad. Extra politie, ME etc. Wat een sport, dat voetbalquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze verwachten onrust in de stad. Extra politie, ME etc. Wat een club, dat ajax
Ik ben er ook bij. Als ze maar van m'n auto afblijven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze verwachten onrust in de stad. Extra politie, ME etc. Wat een sport, dat voetbal
Het ergste is nog wel, ze verwachten die onrust vanavond alquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij. Als ze maar van m'n auto afblijven.
Daar begint het verdacht veel op te lijkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
Is dit een verkapte PS Radio-uitzending ofzo?
hoezo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
Is dit een verkapte PS Radio-uitzending ofzo?
Het ging over tongen, over de intimiteit van tongen en of dat wel of niet automatisch tot seks leidt.quote:
bekken jwz.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het ging over tongen, over de intimiteit van tongen en of dat wel of niet automatisch tot seks leidt.
Wie noemt het nou nog in godsnaam tongen trouwens?
Owquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik blijf het grappig vinden
Ok, maar de keren dat je er wel bent, kun je toch ook wel concluderen dat 't lang niet altijd ontopic isquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben hier vaker niet dan wel
Is hier een topic?quote:
Ik luister geen 3FM momenteel, dus je kunt mij alle wijsmakenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, maar de keren dat je er wel bent, kun je toch ook wel concluderen dat 't lang niet altijd ontopic is
ik ben hier vaker terwijl ik niet luister dan terwijl ik wel luisterquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik luister geen 3FM momenteel, dus je kunt mij alle wijsmaken
Mja, en dan ook nog die Rolling Stones-plaat er achter.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik schakel net in, en meteen Adele. Waarom?
Ik mis Ajouadquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, en dan ook nog die Rolling Stones-plaat er achter.
Vooral de muziek die hij draaide. Het mag wel een hoger zaterdagavond-gehalte hebben.quote:
Ja, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ben hier vaker terwijl ik niet luister dan terwijl ik wel luister
2e ken ik niet, puberruil heb ik een jaar of 6 geleden eens gezienquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kijkt ook nooit Puberruil of de Rekenkamer?
Hij is gepromoveerd naar de Keuringsdienst van Waardequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
2e ken ik niet, puberruil heb ik een jaar of 6 gelden eens gezien
Op 3FM neem ik aan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DJ en presentator:
[ afbeelding ]
Dat heb ik ooit gezien, maar herinner me hem nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is gepromoveerd naar de Keuringsdienst van Waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |