Dat keek ik met tegenzin, als tijdverdrijfquote:
Da's de enige reden dat ik kijk. XFA kijk ik met plezierquote:Heb korte stukjes gezien maar zag je iig voorbij komen in de topics.
eeejjjquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat keek ik met tegenzin, als tijdverdrijf
[..]
Da's de enige reden dat ik kijk. XFA kijk ik met plezier
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
kan iemand die Inge in een kelder opsluiten en vergeten? wat een irritatiefactortje!
Mijn verontschuldigingenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
eeejjj![]()
Je vermoordt het topic dood
Er begon hier ook al een buienalarm af te gaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
Zo, er komt behoorlijk wat regen richting Zwolle
Voor 't eerst sinds tijden dat ik em boven 'zwaar' zie piekenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Er begon hier ook al een buienalarm af te gaan![]()
Dan de schuifpui maar dicht vannacht
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, die kandidaten delen samen het IQ van een visstick.
Iglo, of eigen merk van de plaatselijke supert?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, die kandidaten delen samen het IQ van een visstick.
oh, dit vind je wel grappig, maar om Laminatrena kon je niet lachen? leuk hoorquote:
geen idee, vind ze allemaal niet te nassen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Iglo, of eigen merk van de plaatselijke supert?
Meer gewoon om de uitdrukking 'het IQ van een visstick'quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dit vind je wel grappig, maar om Laminatrena kon je niet lachen? leuk hoor
Nee joh, mallerd!! Je moet je bij mij nooit persoonlijk aangevallen voelen, als ik echt eens zoiets heb, zeur ik daar wel over via pmquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
Ik was me al aan het voorbereiden op een nacht lang huilend wakker liggen
ja, die is ergens van. heb geen idee waarvan maar ik heb em al jaren in mijn standaardrepetoirequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer gewoon om de uitdrukking 'het IQ van een visstick'.
Wie zegt dat ik mij persoonlijk aangevallen voelde?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, mallerd!! Je moet je bij mij nooit persoonlijk aangevallen voelen, als ik echt eens zoiets heb, zeur ik daar wel over via pm
Neuj, die Inge is zwaar irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:
Zo visite de deur uit
Nog iets episch gemist?
ja, Freek probeerde meisjes te versieren met de zin Mag ik je baarmoeder witten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:
Zo visite de deur uit
Nog iets episch gemist?
Ben benieuwd! Lekker rustig op straat, hangjongeren zijn watjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor 't eerst sinds tijden dat ik em boven 'zwaar' zie pieken
tip: 2 paar slofjes! 1 paar in je werktas en 1 paar thuis!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Lekker rustig op straat, hangjongeren zijn watjes![]()
Nog best te doen buiten qua temperatuur, ben alleen m'n slofjes weer vergeten![]()
hee ouwe!quote:
slaap lekkerquote:
Ohquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mij persoonlijk aangevallen voelde?
Het is dat het zo gaat regenenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Lekker rustig op straat, hangjongeren zijn watjes![]()
Nog best te doen buiten qua temperatuur, ben alleen m'n slofjes weer vergeten![]()
Daar pak je de dames altijd mee inquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, Freek probeerde meisjes te versieren met de zin Mag ik je baarmoeder witten?
Ja, en dat is een hele mooie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
dat nummer komt uit Tarzan volgens mij.
Het regent alquote:
Cin zegt er niet gevoelig voor te zien, bij Min ligt het wellicht wel...quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar pak je de dames altijd mee in
ik vind er niets aan, maar ieder z'n mening natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, en dat is een hele mooie.
Ook gespeeld bij de muziek namelijk.
Dit. Had ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tip: 2 paar slofjes! 1 paar in je werktas en 1 paar thuis!
dankjewel Rock, voor deze geweldige tip!
Goeie!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tip: 2 paar slofjes! 1 paar in je werktas en 1 paar thuis!
dankjewel Rock, voor deze geweldige tip!
Ik zie inderdaad net dat de eerste druppen vallen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Het regent al![]()
En ik kan hier droog zitten, zit tijdens een slaapdienst veel buiten. Benauwd kantoor
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Had ik ook.
Naja, niet met mn werk dan.
ik ga een tips-boek schrijven denk ikquote:
Vol met stating the obvious-tips?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik ga een tips-boek schrijven denk ik
Nou ja, verder heb ik alles dubbel zodat ik het in de kast kan laten liggen hier. Dom dat ik er niet eerder aan heb gedachtquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik ga een tips-boek schrijven denk ik
goed idee. dat verkoopt vast wel!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vol met stating the obvious-tips?
wehehequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, verder heb ik alles dubbel zodat ik het in de kast kan laten liggen hier. Dom dat ik er niet eerder aan heb gedacht
Gekleurde lappenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee. dat verkoopt vast wel!
zoals: koude handen? trek handschoenen aan!
of: de kleur van je muur niet mooi? hang er leuke gekleurde lappen voor!
Doet het pijn als je met je vinger in je navel zit? Stop er dan mee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? niet iedereen mag zomaar z'n muur schilderen!quote:
En een trolleytas stijltip?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, bijvoorbeeld! ik zal je noemen als coautricequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Doet het pijn als je met je vinger in je navel zit? Stop er dan mee.
Ja, maar een lap...quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat? niet iedereen mag zomaar z'n muur schilderen!
Tof!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, bijvoorbeeld! ik zal je noemen als coautrice
hellyeah! mijn Dennis Shopper ownt de beurt! iedereen is jaloers als ik met hem op stap ga en hem vul met allerlei heerlijkhedenquote:
ja, jij dacht dat ik alleen maar met obvieuze dingen zou komen. nou, mooi niet!quote:
Zijn het nou wel of niet stating the obvious-tips?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij dacht dat ik alleen maar met obvieuze dingen zou komen. nou, mooi niet!
Nog meer epische fashion tips?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hellyeah! mijn Dennis Shopper ownt de beurt! iedereen is jaloers als ik met hem op stap ga en hem vul met allerlei heerlijkheden
ik denk met allerhande tips. het wordt eigenlijk een standaardwerk voor tipzoekenden. soms heel logische tips, maar soms tips waarvan je denkt....hoe kom je erop!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn het nou wel of niet stating the obvious-tips?
ja, draag waar je je prettig in voelt, maar bedenk wel of het binnen de grenzen van de omgeving waarin je je gaat begeven past. een dora-pyjama naar een begrafenis is bijvoorbeeld geen goed plan, tenzij het een themabegrafenis is natuurlijk.quote:
Beetje dit idee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, draag waar je je prettig in voelt, maar bedenk wel of het binnen de grenzen van de omgeving waarin je je gaat begeven past. een dora-pyjama naar een begrafenis is bijvoorbeeld geen goed plan, tenzij het een themabegrafenis is natuurlijk.
juist! jij snapt mequote:
Geen idee, maar de haren in m'n nek gingen er van overeind staan... Nog best knap, met lang haarquote:
ja, DirkJan is een baas, of beter gezegd...Mark Retera is een baasquote:
Denk: "Dit is hoe ik rol, bitchezzz"quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
juist! jij snapt me
dus als jij een kekke shopper wil kopen moet je dat doenmaar als je een iets minder kekke shopper koopt is dat ook prima. zorg dat je 1 bent met je shopper en je een klik hebt!
Zelf typen: [quote]tekst[/]quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
Makkie, maar ik kan geen quotetags op mobiel
Maar dan is het antwoord al gegeven, dan zijn tags niet meer nodigquote:
hoppa. en kijk met opgeheven om je heen. kan jou het schelen dat mensen wijzen, lachen, spugen en je beschimpen want jij hebt je shopper!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk: "Dit is hoe ik rol, bitchezzz"
Spinners er op. Beetje verlagen enzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoppa. en kijk met opgeheven om je heen. kan jou het schelen dat mensen wijzen, lachen, spugen en je beschimpen want jij hebt je shopper!
Dat is ook wel weer zo jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar dan is het antwoord al gegeven, dan zijn tags niet meer nodig
als jij dat wil, dan moet je dat doen. ik ben tevreden met de standaarduitvoering. al heb ik er wel een slot voor gekochtquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Spinners er op. Beetje verlagen enzo
Je doet je undersign/titel/hoeheetdat wel eer aan zegquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als jij dat wil, dan moet je dat doen. ik ben tevreden met de standaarduitvoering. al heb ik er wel een slot voor gekochtik moet er nite aan denken dat Dennis ontvoerd wordt.
Jezus? Of comazuiper?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je doet je undersign/titel/hoeheetdat wel eer aan zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |