Dat keek ik met tegenzin, als tijdverdrijfquote:
Da's de enige reden dat ik kijk. XFA kijk ik met plezierquote:Heb korte stukjes gezien maar zag je iig voorbij komen in de topics.
eeejjjquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat keek ik met tegenzin, als tijdverdrijf
[..]
Da's de enige reden dat ik kijk. XFA kijk ik met plezier
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
kan iemand die Inge in een kelder opsluiten en vergeten? wat een irritatiefactortje!
Mijn verontschuldigingenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
eeejjj![]()
Je vermoordt het topic dood
Er begon hier ook al een buienalarm af te gaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
Zo, er komt behoorlijk wat regen richting Zwolle
Voor 't eerst sinds tijden dat ik em boven 'zwaar' zie piekenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Er begon hier ook al een buienalarm af te gaan![]()
Dan de schuifpui maar dicht vannacht
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, die kandidaten delen samen het IQ van een visstick.
Iglo, of eigen merk van de plaatselijke supert?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, die kandidaten delen samen het IQ van een visstick.
oh, dit vind je wel grappig, maar om Laminatrena kon je niet lachen? leuk hoorquote:
geen idee, vind ze allemaal niet te nassen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
Iglo, of eigen merk van de plaatselijke supert?
Meer gewoon om de uitdrukking 'het IQ van een visstick'quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dit vind je wel grappig, maar om Laminatrena kon je niet lachen? leuk hoor
Nee joh, mallerd!! Je moet je bij mij nooit persoonlijk aangevallen voelen, als ik echt eens zoiets heb, zeur ik daar wel over via pmquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Niet?
Ik was me al aan het voorbereiden op een nacht lang huilend wakker liggen
ja, die is ergens van. heb geen idee waarvan maar ik heb em al jaren in mijn standaardrepetoirequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer gewoon om de uitdrukking 'het IQ van een visstick'.
Wie zegt dat ik mij persoonlijk aangevallen voelde?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, mallerd!! Je moet je bij mij nooit persoonlijk aangevallen voelen, als ik echt eens zoiets heb, zeur ik daar wel over via pm
Neuj, die Inge is zwaar irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:
Zo visite de deur uit
Nog iets episch gemist?
ja, Freek probeerde meisjes te versieren met de zin Mag ik je baarmoeder witten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:
Zo visite de deur uit
Nog iets episch gemist?
Ben benieuwd! Lekker rustig op straat, hangjongeren zijn watjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor 't eerst sinds tijden dat ik em boven 'zwaar' zie pieken
tip: 2 paar slofjes! 1 paar in je werktas en 1 paar thuis!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Lekker rustig op straat, hangjongeren zijn watjes![]()
Nog best te doen buiten qua temperatuur, ben alleen m'n slofjes weer vergeten![]()
hee ouwe!quote:
slaap lekkerquote:
Ohquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mij persoonlijk aangevallen voelde?
Het is dat het zo gaat regenenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Lekker rustig op straat, hangjongeren zijn watjes![]()
Nog best te doen buiten qua temperatuur, ben alleen m'n slofjes weer vergeten![]()
Daar pak je de dames altijd mee inquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, Freek probeerde meisjes te versieren met de zin Mag ik je baarmoeder witten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |