Ik ook altijd leuk wat om te lezen op de toilet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:01 schreef EvanStone het volgende:
OP niet gelezen, wel uitgeprint om morgenochtend te gaan lezen.
Met een sterke bak koffie in de baas zijn tijdquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:01 schreef EvanStone het volgende:
OP niet gelezen, wel uitgeprint om morgenochtend te gaan lezen.
Ik kwam wel, maar dat durfde ik niet toe te gevenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:10 schreef AppelCake het volgende:
Gelukkig komt hier niemand het ''ik kwam klaar'' posts.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kwam wel, maar dat durfde ik niet toe te geven
Guilty.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:10 schreef AppelCake het volgende:
Gelukkig komt hier niemand het ''ik kwam klaar'' posts.
ik vind jou een goede gastquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:30 schreef smoking-snares het volgende:
Tot je begon te lullen over je vriend zn sperma, was het verhaal wel te slikken.
Geen normale vent zou ooit zo stom zijn om zn vriend zijn sperma te gebruiken als
je ook even flink je neus had kunnen ophalen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:04 schreef blow... het volgende:
geen enkele vent zou zijn fallus in een paard stoppen.
komt hij er dan weer bij de mond uit of ga je gewoon 5 kilometer van het paard afstaan?quote:
ik gebruik dit forum.fok.nl/topic/1859704quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef blow... het volgende:
[..]
komt hij er dan weer bij de mond uit of ga je gewoon 5 kilometer van het paard afstaan?
wiequote:Op zaterdag 10 november 2012 02:52 schreef Ernemmertje het volgende:
Jezus man, jij bent creatief met fantaseren!
U bent nieuw op het internet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:04 schreef blow... het volgende:
geen enkele vent zou zijn fallus in een paard stoppen.
Wel leuk dat hij in 2011 gemaakt isquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier het bewijsmateriaal:
[ afbeelding ]
Denken dat ik serieus een röntgenfoto van topicstarter's gebroken penis in mijn bezit hebquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:23 schreef blow... het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij in 2011 gemaakt is
x999
Faaal
https://www.google.nl/sea(...)CMyb1AXql4GwCw#biv=i|1;d|G-e2wios2ANeCM:
![]()
Ik dacht da jij TS wasquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:32 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus een röntgenfoto van topicstarter's gebroken penis in mijn bezit heb
x1000
Die van ts ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Mijn penis is nog geheel intact
Veeg er meteen je kont mee af want het is een kutverhaal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ik ook altijd leuk wat om te lezen op de toilet.
Je moet eens weten wat een mens kan bedenken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:14 schreef pussycatdoll het volgende:
het feit dat je het kan bedenken laat al zien wat voor sick fuck jij bent.
Russische incest rapequote:Op zaterdag 10 november 2012 18:14 schreef smitjew het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat een mens kan bedenken.
Jij geilt op splutje?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:06 schreef blow... het volgende:
Is dit niet geil dan?
[ afbeelding ]
quote:
Wat vind jij?quote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]een merrie is normaler dan een hengst?
Wat als het wel waar zou zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef Poolhond39 het volgende:
pubers met verzonnen verhalen.........
TS is anaal vernederd door zijn 'vrienden', toen hij naar huis kwam en zijn vader later bij hem in bed lag met enige goesting naar zijn zoon vroeg die waar al dat aangekoekte sperma vandaan kwam, het paardenverhaal vond TS blijkbaar een plausibelere verklaring voor hetgeen wat daadwerkelijk voltrek. Met het argument penisbreuk hoeft hij zijn vader ook deze week niet te geven, alleen te nemen iets waar TS bijkans meer van geniet.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Leuk verhaal TS maar is dit ook echt waar?
Ik denk dat TS met een andere man (maagd) wou neuken, tijdens het inbrengen van de penis in het sterretje zijn pielemans dubbel klaptequote:Op woensdag 21 november 2012 17:58 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
TS is anaal vernederd door zijn 'vrienden', toen hij naar huis kwam en zijn vader later bij hem in bed lag met enige goesting naar zijn zoon vroeg die waar al dat aangekoekte sperma vandaan kwam, het paardenverhaal vond TS blijkbaar een plausibelere verklaring voor hetgeen wat daadwerkelijk voltrek. Met het argument penisbreuk hoeft hij zijn vader ook deze week niet te geven, alleen te nemen iets waar TS bijkans meer van geniet.
Hier in mijn woonplaats zijn ook mensen en die hebben een struisvogel en 2 emoe's in hun tuinquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:36 schreef smitjew het volgende:
Paard kan nog wel, maar een lama of struisvogel raad ik echt af.
Snap ook niet waarom sommige boeren die houden, kan er niks mee
Jij bent de volgende die aan de beurt is als deze jongens weer geil zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:41 schreef Poolhond39 het volgende:
Waarom reageren mensen 'serieus' op een verzonnen verhaal?
Oh nee, wat nuquote:Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef InFrA-WiZ het volgende:
TS is gestoord, topic doorgemailed naar Anky
[ afbeelding ]
Nu komt ze langs voor een beurt.quote:
Dit is een kick, dus dat was wss dat topic.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:52 schreef schrijfveer het volgende:
Volgens mij heeft iemand anders als eens soortgelijk verhaal op Fok gepost, weet het alleen één, twee, drie niet zo te vinden. Zelfde reactie in ieder geval als toen![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier het bewijsmateriaal:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je terug was, tot ik de datum van dit topic zagquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:47 schreef haan33 het volgende:
TS is echt een sicko. Jij krijgt je lul niet in een paard, probeer maar. O wacht.
Heb net bij de start post gekeken, inderdaad van 2012.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit is een kick, dus dat was wss dat topic.
Wat bedoel je daar mee?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:55 schreef CafeRoker het volgende:
Mooi geschreven. Spanning bouwt netjes op en steeds als je denkt dat het niet erger kan komt er nog eens schepje bovenop.
Doet me denken aan een verhaal waarin het graf van de 80 jarige maria geschonden wordt, en zij na haar overlijden TS ontknaapt. Maar dat is al heel lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |