Het begon eigenlijk vanmiddag na school. Ik en een paar vrienden besloten om na school nog even de stad in te gaan, met als doel een paar biertjes te scoren. Dat lukte aardig, en het was heel gezellig enzo. Op begeven moment besloten we om met z'n allen naar een vriend te gaan die op een paar kilometer vandaan woonde. Wij allemaal onze fiets pakken dus, en we rijden naar hem toe.
Echter, nadat we net vertrokken waren kwamen we dé heerlijkste chick van heel de stad tegen. Extréém, echt abnormaal knap, lekkere kont, dikke tieten, maar nog redelijk slank

. Wij staren dus met z'n zessen naar dat stuk, en het kwijl loopt uit onze mond. Echt, nog nooit zoiets lekkers gezien.
We reden dus alle zes met een enorme stijve fallus verder, dromend over haar. Terwijl we elkaar eigenlijk alleen maar meer opzweepten, werd mijn seksuele drang groter en groter. Dat gold voor ons allemaal, halverwege waren we allemaal zo geil als boter. We moesten onze lust érgens kwijt. Ineens zagen we een groot paard staan in een weiland aan de rechterkant van de weg. We keken elkaar aan, en we wisten het. Het paard.
We trokken onze kleren uit en ik besprong het paard, terwijl m'n maten het paard vasthielden. Dit ging een tijdje goed, het was echt heerlijk. Op begeven moment vindt een van mijn vrienden het wel geil om het paard te spanken. Dat beest begint van schrik te stijgeren, terwijl ik er nog in zit. Paard wordt helemaal wild, en ik zit vast. Vrienden allemaal lachen enzo, maar voor mij niet leuk. Toen het paard eenmaal gekalmeerd was, probeerde ik mijn fallus langzaam uit het gaatje te verwijderen. Het bleek echter dat deze fallus vast zat! Ik kreeg hem met geen mogelijkheid eruit, wat ik ook deed, schudden, trekken, duwen, ik kreeg hem met geen mogelijkheid los.
Ik vervloekte die toekomstige frikandel. Ik besloot om wat te kalmeren, zodat mijn piemel dat ook kon doen. Een van m'n vrienden was naar de bosjes gegaan om te gaan fappen. Hij bedacht dat zijn sperma een goed glijmiddel kon zijn. Waar het op neer kwam: hij goot z'n sperma in het gaatje van het paard, en nadat al mijn matties samen trokken kwam ik toch nog los.
Mijn lul deed echter verschrikkelijk pijn. Ben maar naar de huisarts gegaan, die zei dat het een penisbreuk was

Nu zit ik dus hier met een pijnlijke lul, en dat zuigt.