Die van ts ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Mijn penis is nog geheel intact
Veeg er meteen je kont mee af want het is een kutverhaal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ik ook altijd leuk wat om te lezen op de toilet.
Je moet eens weten wat een mens kan bedenken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:14 schreef pussycatdoll het volgende:
het feit dat je het kan bedenken laat al zien wat voor sick fuck jij bent.
Russische incest rapequote:Op zaterdag 10 november 2012 18:14 schreef smitjew het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat een mens kan bedenken.
Jij geilt op splutje?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:06 schreef blow... het volgende:
Is dit niet geil dan?
[ afbeelding ]
quote:
Wat vind jij?quote:Op maandag 12 november 2012 16:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]een merrie is normaler dan een hengst?
Wat als het wel waar zou zijn...quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef Poolhond39 het volgende:
pubers met verzonnen verhalen.........
TS is anaal vernederd door zijn 'vrienden', toen hij naar huis kwam en zijn vader later bij hem in bed lag met enige goesting naar zijn zoon vroeg die waar al dat aangekoekte sperma vandaan kwam, het paardenverhaal vond TS blijkbaar een plausibelere verklaring voor hetgeen wat daadwerkelijk voltrek. Met het argument penisbreuk hoeft hij zijn vader ook deze week niet te geven, alleen te nemen iets waar TS bijkans meer van geniet.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Leuk verhaal TS maar is dit ook echt waar?
Ik denk dat TS met een andere man (maagd) wou neuken, tijdens het inbrengen van de penis in het sterretje zijn pielemans dubbel klaptequote:Op woensdag 21 november 2012 17:58 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
TS is anaal vernederd door zijn 'vrienden', toen hij naar huis kwam en zijn vader later bij hem in bed lag met enige goesting naar zijn zoon vroeg die waar al dat aangekoekte sperma vandaan kwam, het paardenverhaal vond TS blijkbaar een plausibelere verklaring voor hetgeen wat daadwerkelijk voltrek. Met het argument penisbreuk hoeft hij zijn vader ook deze week niet te geven, alleen te nemen iets waar TS bijkans meer van geniet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |