Hier in mijn woonplaats zijn ook mensen en die hebben een struisvogel en 2 emoe's in hun tuinquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:36 schreef smitjew het volgende:
Paard kan nog wel, maar een lama of struisvogel raad ik echt af.
Snap ook niet waarom sommige boeren die houden, kan er niks mee
Jij bent de volgende die aan de beurt is als deze jongens weer geil zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:41 schreef Poolhond39 het volgende:
Waarom reageren mensen 'serieus' op een verzonnen verhaal?
Oh nee, wat nuquote:Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef InFrA-WiZ het volgende:
TS is gestoord, topic doorgemailed naar Anky
[ afbeelding ]
Nu komt ze langs voor een beurt.quote:
Dit is een kick, dus dat was wss dat topic.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:52 schreef schrijfveer het volgende:
Volgens mij heeft iemand anders als eens soortgelijk verhaal op Fok gepost, weet het alleen één, twee, drie niet zo te vinden. Zelfde reactie in ieder geval als toen![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier het bewijsmateriaal:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je terug was, tot ik de datum van dit topic zagquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:47 schreef haan33 het volgende:
TS is echt een sicko. Jij krijgt je lul niet in een paard, probeer maar. O wacht.
Heb net bij de start post gekeken, inderdaad van 2012.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit is een kick, dus dat was wss dat topic.
Wat bedoel je daar mee?quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:55 schreef CafeRoker het volgende:
Mooi geschreven. Spanning bouwt netjes op en steeds als je denkt dat het niet erger kan komt er nog eens schepje bovenop.
Doet me denken aan een verhaal waarin het graf van de 80 jarige maria geschonden wordt, en zij na haar overlijden TS ontknaapt. Maar dat is al heel lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |